۱۴۶۲۱۵۴
۸۵
۸۵
پ

پلیس پاکدست، کیف پول میلیاردی را به صاحبش برگرداند

فرمانده انتظامی نی‌ریز استان فارس گفت: مامور پلیس راهور کیف مفقودی حاوی ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال چک را به صاحبش برگرداند.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی نی‌ریز استان فارس گفت: مامور پلیس راهور کیف مفقودی حاوی ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال چک را به صاحبش برگرداند.

پلیس پاکدست، کیف پول میلیاردی را به صاحبش برگرداند

سرهنگ عظیم‌الله کرمی دوشنبه در این باره گفت: یکی از ماموران پلیس راهور این فرماندهی حین گشت‌زنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در خیابان، یک عدد کیف را پیدا کرد و برای سیر مراحل قانونی تحویل رئیس پلیس داد.

وی افزود: در بررسی از محتویات داخل کیف مشخص شد حاوی ۲۷ فقره چک به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و تعدادی کارت شناسایی است.

فرمانده انتظامی نی‌ریز ادامه داد: پس از بررسی کارت‌های شناسایی داخل کیف و استعلام از سامانه‌های پلیس، صاحب آن شناسایی و در کمال صحت عمل کیف تحویل وی شد.

کرمی بیان کرد:به منظور ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی رفتارهای شایسته، از مأمور وظیفه شناس و امانت‌دار تقدیر شد.

نی‌ریز در ۲۲۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج