۱۴۶۱۸۳۴
۴۰۹
۴۰۹
پ

تماس تلفنی مهم پزشکیان و مکرون درباره اسرائیل

دکتر مسعود پزشکیان و امانوئل مکرون روسای جمهور اسلامی ایران و فرانسه بعد از ظهر امروز یکشنبه، طی تماس تلفنی درباره آخرین وضعیت تحولات منطقه به ویژه تشدید بحران در جنوب لبنان گفتگو کردند.

انتخاب: دکتر مسعود پزشکیان و امانوئل مکرون روسای جمهور اسلامی ایران و فرانسه بعد از ظهر امروز یکشنبه، طی تماس تلفنی درباره آخرین وضعیت تحولات منطقه به ویژه تشدید بحران در جنوب لبنان گفتگو کردند.

تماس تلفنی مهم پزشکیان و مکرون درباره اسرائیل

روسای جمهور دو کشور در این مکالمه تلفنی همچنین راهکارهای توقف درگیری و برقراری آتش‌بس میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونسیتی را مورد بررسی قرار دادند.

دکتر پزشکیان در این مکالمه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره خواستار منطقه‌ای امن و به دور از جنگ و ناآرامی بوده و از آتش‌بس و توقف جنگ و درگیری استقبال کرده است، افزود: ما حتی در جریان ترور ناجوانمردانه شهید هنیه در تهران توسط رژیم صهیونیستی با وعده آتش‌بس سران کشورهای غربی و به امید جلوگیری از کشته شدن انسان‌های مظلوم و بی‌گناه، مدتی خویشتن‌داری کردیم، اما این صهیونیست‌ها با تشدید بمباران و جنایت در غزه و گسترش آن به لبنان نشان دادند به هیچ چارچوب انسانی و قوانین بین‌المللی پایبندی ندارد.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران از هر پیشنهادی برای ایجاد آرامش و صلح و ثبات در منطقه استقبال و پشتیبانی خواهد کرد، از رئیس جمهور فرانسه خواست به اتفاق سران دیگر کشورهای اروپایی به تلاش‌ها برای وادار کردن رژیم صهیونیستی به توقف نسل‌کشی و جنایات در غزه و لبنان ادامه دهند.

دکتر پزشکیان همچنین مواضع اخیر دولت فرانسه در محکومیت اقدامات رژیم صهیونسیتی در لبنان و توقف ارسال سلاح به این رژیم را مثبت ارزیابی کرد.

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج