۱۴۶۱۶۷۰
۵۵۹
۵۵۹
پ

زن ایرانی، منتخب روز جهانی دختر شرکت تویوتا شد

تویوتا، بزرگ‌ترین خودروساز در سطح جهان، به مناسبت روز جهانی دختر از یکی از بانوان ایرانی تاثیرگذار در این شرکت قدردانی کرد.

تویوتا، خودروساز بزرگ ژاپنی که در اقصی نقاط جهان فعالیت می‌کند، به مناسبت روز جهانی دختر، یکی از بانوان فعال در این شرکت را معرفی کرد؛ بانویی که از قضا ایرانی است.

قدردانی تویوتا از بانوی ایرانی به مناسبت روز جهانی دختر

طبق آخرین اخبار خودرو، بخش اروپایی تویوتا به‌تازگی لیلا شریفیان را که حالا سمت مدیریتی در این شرکت دارد، به‌عنوان یکی از بانوان تاثیرگذار در تویوتا معرفی کرد. به گفته این خودروساز، مسیر حرفه‌ای شریفیان نمایان‌گر بلندپروازی و شور و اشتیاق است.

زن ایرانی، منتخب روز جهانی دختر شرکت تویوتا شد

لیلا شریفیان در ایران مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود در رشته مهندسی مکانیک را کسب کرد و برای گذراندن دوره دکتری راهی زوریخِ سوئیس شد. او پس از تکمیل دوره آکادمیک خود، برای کار در تویوتا عازم بلژیک شد.

همان‌طور که در صفحه لینکدین لیلا شریفیان هم می‌توان دید، او ۱۲ سال است که در تویوتا کار می‌کند. فعالیت او در تویوتا ابتدا در بخش توسعه پیشرانه با تمرکز روی پیشرانه‌های بنزین‌سوز و دیزلی و تاثیر آن‌ها روی محیط زیست آغاز شد. در پی تحولات صنعت خودرو، حیطه کاری او هم دستخوش تغییر شد تا حالا شریفیان روی موتورهای الکتریکی و باتری‌های خودروهای تمام برقی با هدف سازگارتر کردن خودروها با محیط زیست متمرکز شود.

زن ایرانی، منتخب روز جهانی دختر شرکت تویوتا شد

تویوتا در توصیف لیلا شریفیان، بانوی منتخب این شرکت به مناسبت روز جهانی دختر، گفت که او گذشته از حرفه، وقت خود را در طبیعت و همچنین با کودکانش می‌گذراند.

قدردانی تویوتا از لیلا شریفیان در واقع یادآور این موضوع است که در یک محیط سازمانی پویا و در حال رشد، افراد فراتر از ملیت و جنسیت می‌توانند شانس شکوفایی داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج