۱۴۶۱۴۸۷
۷۳۱
۷۳۱
پ

جنجال انتقاد بیژن عبدالکریمی از گشت ارشاد روی آنتن زنده

در حالی که مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفته چهار پنجم مشکلات فرهنگی کشور با قانون عفاف و حجاب حل خواهد شد، بیژن عبدالکریمی، استاد فلسفه در برنامه زنده شبکه خبر، به شدت به گشت ارشاد حمله کرد.

برترین‌ها: در حالی که مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفته چهار پنجم مشکلات فرهنگی کشور با قانون عفاف و حجاب حل خواهد شد، بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه در برنامه زنده شبکه خبر، به شدت به گشت ارشاد حمله کرد. 

جنجال انتقاد بیژن عبدالکریمی از گشت ارشاد روی آنتن زنده

عبدالکریمی با تاکید بر اینکه «اگر مقاومت جدی است، نباید یک سویه باشد» می‌گوید: «مقاومت فقط به واسطه خون دادن بچه‌های ما و سردان سپاه در جبهه و جنگ نیست. این مقاومت باید همه‌سویه باشد».

وی افزود: «ما نمی‌بینیم که بانک‌ها چه می‌کنند و شکاف طبقاتی را چطور دامن می‌زنند؟

عبدالکریمی با انتقاد از برخی «جهالت‌ها و نادانی‌ها» گفت: «درست وقتی که ما اسرائیل زده‌ایم و غرور ملی تحریک شده و انسجام ملی شکل گرفته، چهارتا احمق چهارتا ون میارند وسط خیابان که به انسجام ملی ضربه بزنند!»

وی تاکید کرد» «حس من می‌گوید این‌ها صادقانه نیست و برخی که خود را دوست انقلاب می‌دانند، در حال ضربه زدن به انقلاب هستند.»

به نظر می‌رسد در صورت اجرای قانون عفاف و حجاب، الزام به رعایت حجاب در جامعه تشدید خواهد شد و مشخص نیست این همه الزامات در قانونی که گفته شده تایید شورای نگهبان را هم دارد، چگونه قابلیت اجرایی خواهد داشت. همچنین برخلاف انتقادات بیژن عبدالکریمی وظیفه پلیس (گشت ارشاد) برای نظارت بر این طرح سنگین‌تر می‌شود.

کاربران فضای مجازی در واکنش به سخنان عبدالکریمی به دو دسته موافق و مخالف تقسیم شدند.

اغلب کاربران با بازنشر این ویدئو، صحبت‌های این استاد دانشگاه را مصداق بارز حفظ امنیت ملی دانسته و نوشتند که با او درد مشترکی دارند، اما مخالفان، او را در دسته رائفی‌پور و علی علیزاده دسته بندی کردند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج