۱۴۵۹۷۳۰
۲۸۷
۲۸۷
پ

گفت‌وگو با یک تولیدکننده محتوای ویدئویی؛

ماجرای دبیری که سراغ درآمدزایی از اینترنت رفت

"این فعال مجازی حوزه خودرو افزود: در میان حجم بالای بازخوردهای مثبت، طبیعتا برخی هم هستند که نسبت به تولیدات ما یا حتی مدل فعالیت شخص من، انتقاداتی دارند و نقدهایی را مطرح می‌کنند. ویدئوهای ما اما اغلب جنبه آموزشی دارند."

امیرمحمد پژوهش از کاربران فعال در زمینه تولید محتوای ویدئویی مرتبط با صنعت خودرو، درباره فعالیت‌های خود در فضای مجازی به خبرنگار برترین‌ها توضیح داد: نزدیک به دو سال می‌شود که فعالیت‌مان را در بستر سایت آپارات آغاز کرده‌ایم. تمرکزمان هم روی تست و بررسی خودروهای روز بازار و طرح نکات فنی مرتبط با آن‌ها بوده است. گاهی به مسائل مکانیک خودرو هم می‌پردازیم و اگر مخاطبان و کاربران، سوالی در این زمینه داشته باشند، پاسخ می‌دهیم.

ماجرای دبیری که سراغ درآمدزایی از اینترنت رفت

وی ادامه داد: یکی از امتیازات برای فعالیت ما این است که در سرچ گوگل، این سایت همیشه در صدر فهرست جستجو بالا می‌آید. وقتی مخاطبی سوالی را مرتبط با صنعت خودرو در گوگل سرچ می‌کند، به راحتی به ویدئوهای ما دسترسی پیدا می‌کنند و شکر خدا بازخوردهای مثبتی هم از سوی مخاطبان داشته‌ایم.

این فعال مجازی حوزه خودرو افزود: در میان حجم بالای بازخوردهای مثبت، طبیعتا برخی هم هستند که نسبت به تولیدات ما یا حتی مدل فعالیت شخص من، انتقاداتی دارند و نقدهایی را مطرح می‌کنند. ویدئوهای ما اما اغلب جنبه آموزشی دارند.

پژوهش گفت: من در حال حاضر دبیر مکانیک خودرو هستم و این واحد را در هنرستان، تدریس هم می‌کنم. چند سالی هم سابقه فعالیت در کارخانه ایران‌خودرو را داشتم. بعد از آن به فضای کارهایی رسانه‌ای نزدیک شدم و دیدم چه فضایی بهتر از فضای بارگذاری محتوای ویدئویی در سایت‌های داخلی و خارجی. تلاش کردم دانش خودم در این حوزه را در فضای مجازی در اختیار علاقه‌مندان بگذارم.

وی با اشاره به اینکه در بسترهای دیگر هم فعالیت دارد، گفت: یکی از امتیازات این بستر داخلی این است که سازوکار نقد شدن درآمدش بسیار ساده است و بدون واسطه پول به حساب واریز می‌شود. هر هفت روز یک بار هم امکان درخواست واریزی وجود دارد. از نظر فنی هم پشتیبانی بسیار خوبی از کاربران دارد. در پلتفرم‌های دیگر چنین شرایطی فراهم نیست.

این کارشناس حوزه خودرو، ادامه داد: خیلی از مردم اگر مشکلی در حوزه خودرو داشته باشند، اگر به اینترنت مراجعه کنند و جستجو داشته باشند، خیلی راحت می‌توانند به تولیدات ما دسترسی پیدا کنند و این اتفاق بسیار خوبی برای ماست. ساده‌ترین کارها از جنس باتری‌به‌باتری کردن یک ماشین را هم به راحتی می‌توانند از یک ویدئوی چند دقیقه‌ای یاد بگیرند و این بسیار جذاب است. 

وی افزود: گاهی در خیابان، مردم چهره من را می‌شناسند و اظهار لطف می‌کنند. خیلی بابت محتواهای تولیدی تشکر می‌کنند و بازخورد خیلی خوبی از سوی مخاطبان داشته‌ام. مدت زمان زیادی است که در همین فضا به درآمدزایی هم رسیده‌ام. ۶ ماه بعد از شروع فعالیت ما، سازوکار درآمدزایی برای‌مان فعال شد و تلاش کردیم هر دو سه روز یک بار، ویدئوی تازه‌ای بارگذاری کنیم تا صفحه‌مان فعال باشد. تا امروز مجموعا در حدود ۱۶۰ میلیون تومان از این طریق درآمد داشته‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج