۱۴۵۹۶۶۱
۸۴
۸۴
پ

رپورتاژ آگهی

انتخاب برترین موسسه آموزشی: قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان

والدین دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان به لطف وجود سیستم آموزشی کارآمد و برنامه‌ریزی‌شده، دغدغه به‌مراتب کمتری در مورد وضعیت تحصیلی و آرامش فکری و روحی فرزند خود خواهند داشت. شرکت در کلاس‌های آمادگی تیزهوشان مطمئن و انتخاب برترین موسسه آموزشی تیزهوشان، راه را برای قبولی باز خواهد کرد.

انتخاب برترین موسسه آموزشی: قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان

آزمون تیزهوشان یکی دیگر از موقعیت‌های آینده‌ساز چالش‌برانگیز برای دانش‌آموزان تیزهوش و مستعد است. بسیاری از دانش‌آموزانی که مسیر تحصیل را از مدارس تیزهوشان ادامه می‌دهند، می‌توانند به داشتن پشتوانه علمی غنی و محکم و همچنین انتخاب شغلی مناسب با خواسته و هدف خود، مطمئن باشند. از سوی دیگر والدین دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان به لطف وجود سیستم آموزشی کارآمد و برنامه‌ریزی‌شده، دغدغه به‌مراتب کمتری در مورد وضعیت تحصیلی و آرامش فکری و روحی فرزند خود خواهند داشت. شرکت در کلاس‌های آمادگی تیزهوشان مطمئن و انتخاب برترین موسسه آموزشی تیزهوشان، راه را برای قبولی باز خواهد کرد.

آزمون تیزهوشان: انتخابی برای آینده روشن دانش‌آموزان مستعد

آن دسته از دانش‌آموزانی که پس از بررسی و تأیید کادر آموزشی متوجه می‌شوند که آمادگی و شرایط لازم را برای شرکت در آزمون تیزهوشان دارند، درواقع به پشتوانه سطح علمی قابل قبولی که کسب کرده‌اند، می‌توانند این مرحله مهم تحصیلی را پشت سر بگذارند. این آزمون به معنای واقعی کلمه مسیر شناخت، آمادگی و مهارت سازی دانش‌آموز را برای ساختن آینده تحصیلی و کسب شغلی مناسب هموارتر خواهد کرد. ناگفته نماند که این آزمون بهترین محک برای پذیرش برگزیده‌ها پیش از تحصیل در مدارس سمپاد خواهد بود.

تأثیر آزمون تیزهوشان در آمادگی دانش‌آموز

50% نمره قبولی در آزمون تیزهوشان به دروس مدرسه و 50% دیگر به هوش و استعداد تحلیلی دانش‌آموز مربوط می‌شود. بنابراین، آزمون تیزهوشان یک چالش جدی برای متقاضیانی به‌حساب می‌آید که تابه‌حال با سیستم آموزشی مدارس عادی درس خوانده‌اند. این موضوع ممکن است دوران آمادگی آزمون را برای دانش‌آموز سخت کند. اما نتیجه، گزینش حساب‌شده از بین شرکت‌کنندگانی است که خان آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند.

◄ مهم: با توجه به تفاوت چشمگیر سطح رقابت و همچنین سؤالات آزمون تیزهوشان با سطح آموزشی و امتحانات مدارس عادی، دانش‌آموز ممکن است با چالش‌های بیشتری برای پاسخ به سؤالات روبه‌رو شود. ازاین‌رو نیاز به دریافت مشاوره تیزهوشان در دوران آمادگی و پیش از شرکت در آزمون برای مدیریت هرچه بهتر موقعیت جدید احساس می‌شود.

چگونگی ثبت‌نام در آزمون تیزهوشان

انتخاب برترین موسسه آموزشی: قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان

آزمون تیزهوشان در سال گذشته در بازه زمانی 18-28 فروردین‌ماه برگزار شد. سایت مای مدیو (my.medu.ir) هنوز تاریخ دقیق برگزاری آزمون را در سال جدید اعلام نکرده است. اما کلیه دانش‌آموزان متقاضی می‌توانند برای کسب اطلاعات به‌روز و آشنایی با چگونگی ثبت‌نام، به سایت موردنظر مراجعه و اخبار تکمیلی را دریافت کنند.

مقاطع پذیرش در آزمون تیزهوشان

کلیه دانش‌آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان باید در یکی از دو مقطع تحصیل ششم ( به هفتم تیزهوشان) یا نهم (به دهم تیزهوشان) باشند تا یکی از شرایط ثبت‌نام در آزمون را داشته باشند.

دروس آزمون تیزهوشان ششم و نهم کدام‌اند؟

محور اصلی طراحی سؤالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بر مبنای کتب درسی ریاضی، فارسی و علوم تجربی پایه ششم بود که از سال تحصیلی 97-98 با اعمال تغییراتی، کلیه دروس حذف و فقط به مباحث هوش، استعداد و خلاقیت دانش‌آموز در طراحی سؤالات توجه می‌شود.

کلیه متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز باید به سؤالات دروس ریاضی، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی، زبان و ادبیات فارسی، عربی و قرآن و پیام آسمانی پاسخ بدهند. همچنین بخش جداگانه‌ای برای ارزیابی هوش و استعداد تحلیلی در نظر گرفته می‌شود که دانش‌آموز با تکیه‌بر توانایی ذهنی و استعداد تحلیلی خود باید به این سؤالات پاسخ بدهد.

ازآنجایی‌که تنوع سرفصل‌های آزمون تیزهوشان نهم به دهم بیشتر است، این احتمال وجود دارد که نگرانی‌های برای دانش‌آموز ایجاد شود و مهارت و توانمندی خود را زیر سؤال ببرد. موسسه طلایی‌ها با اختصاص کلاس‌های آموزشی برای تمامی دروس حتی مبحث استعداد تحلیلی، مسیر آمادگی را برای دانش‌آموزان این مقطع تحصیلی هموارتر می‌کند. برای مثال کلاس آموزش علوم تیزهوشان نهم انتخابی درست برای جهت‌دهی به برنامه‌ریزی دانش‌آموز خواهد بود.

روش‌های قبولی در آزمون تیزهوشان

انتخاب برترین موسسه آموزشی: قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان

برای قبولی در آزمون تیزهوشان می‌توان یکی از روش‌های زیر را انتخاب کرد:

  • روش خودخوان با برنامه‌ریزی شخصی- در این روش دانش‌آموز پس از تکمیل منابع درسی و کمک‌درسی موردنیاز و تأییدشده، یک برنامه شخصی منسجم و هدفمند را برای دوران آمادگی خود در نظر می‌گیرد.

●● نکته: متقاضی می‌تواند با توجه به آگاهی اندک از روند برگزاری آزمون و تفاوتی که بین سؤالات امتحانات مدارس عادی با سؤالات آزمون وجود دارد، برای جهت‌دهی درست به برنامه درسی خود از مشاوره تخصصی تیزهوشان کمک بگیرد. این مشاوره مسیر تصمیم‌گیری و دید فرد را برای آمادگی بهتر هموارتر خواهد کرد.

  • شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون- شرکت در کلاس ‌های آزمون تیزهوشان یکی از قدرتمندترین روش‌های آمادگی برای این آزمون سرنوشت‌ساز به شمار می‌رود. جهت‌دهی کاملاً درست زیر نظر مدرس باتجربه و همچنین برگزاری آزمون‌های شبیه‌سازی‌شده از نقاط مثبت این روش آمادگی به شمار می‌رود.

قبولی در آزمون تیزهوشان بدون راهنما ممکن نیست!

موسسه آموزشی طلایی‌ها با اختصاص دوره‌های آمادگی برای آزمون تیزهوشان، همراه دانش‌آموزان پایه ششم و نهم خواهد بود. علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند در ابتدا از خدمات مشاوره رایگان موسسه برای داشتن ذهنیت بهتر در مورد فضای کلاس و محتویات آن بهره‌مند شوند.

همچنین این کلاس‌ها با حضور بهترین اساتید از قبولی‌های سال‌های گذشته آزمون تیزهوشان برگزار می‌شود که در حال حاضر ازجمله مدرسین مدارس سمپاد هستند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج