۱۴۵۹۵۸۳
۸۱
۸۱
پ

غول خودروسازی چین رکورد زد

بی‌وای‌دی، غول خودروسازی چین، با فروش بیش از ۴۰۰ هزار خودرو در ماه سپتامبر برای اولین‌بار، رکورد جدیدی را در زمینه تحویل ماهانه به ثبت رساند.

ایسنا: بی‌وای‌دی، غول خودروسازی چین، با فروش بیش از ۴۰۰ هزار خودرو در ماه سپتامبر برای اولین‌بار، رکورد جدیدی را در زمینه تحویل ماهانه به ثبت رساند.

غول خودروسازی چین رکورد زد

بی‌وای‌دی اعلام کرد که فروش خودرو‌های سواری در ماه گذشته به ۴۱۷ هزار و ۶۰۳ دستگاه رسیده است که شامل ۱۶۴ هزار و ۹۵۶ خودروی برقی باتری دار و ۲۵۲ هزار و ۶۴۷ مدل پلاگین هیبریدی است.

این رقم در مقایسه با سپتامبر سال گذشته ۴۶ درصد افزایش یافته است، که نشان‌دهنده رشد قوی بی‌وای‌دی با تسلط بر بازار داخلی و صادرات فزاینده به خارج از کشور است. از این تحویل در سپتامبر، بیش از ۳۳ هزار دستگاه در خارج از کشور فروخته شد.

در سال جاری تاکنون، مجموع فروش خودرو‌های بی‌وای‌دی به ۲.۷۵ میلیون رسیده است.

اعلام اخیر پکن در مورد مجموعه‌ای از اقدامات محرک اقتصادی برای افزایش درآمد قابل تصرف نیز ممکن است به پایان قوی برای بی‌وای‌دی، که در حال حاضر پرفروش‌ترین برند خودروی چین است، کمک کند.

طبق گزارش رویترز، فروش خودرو‌های برقی و هیبریدی در چین به‌طور گسترده‌تر با تخفیف ۲۰ هزار یوان برای مدل‌های واجد شرایط افزایش یافته است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج