۱۴۵۹۳۶۹
۵۰۹
۵۰۹
پ

ادعای مقام اسرائیلی: پاسخ ایران را می‌دهیم

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل پس از عملیات وعده صادق ۲ ایران در اظهاراتی ادعا کرد که اسرائیل به حمله موشکی ایران پاسخ خواهد داد، گزینه های زیادی روی میز است.

خبرگزاری ایرنا: سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل پس از عملیات وعده صادق ۲ ایران در اظهاراتی ادعا کرد که اسرائیل به حمله موشکی ایران پاسخ خواهد داد، گزینه های زیادی روی میز است.

ادعای مقام اسرائیلی: پاسخ ایران را می‌دهیم

دنی دانون در مصاحبه با این شبکه آمریکایی ادعا کرد: ما گزینه های زیادی داریم. بنابراین این به ما بستگی دارد که تصمیم بگیریم کجا و چه زمانی حمله کنیم، اما آنها آسیب پذیر هستند. آنها این امر را می دانند.

وی ادامه داد:ما باید به این اقدام ایران پاسخی حساب شده بدهیم زیرا نمی خواهیم شاهد جنگ کامل با ایران باشیم. آنها نیز نمی خواهند وارد چنین جنگی شوند. آنها بهتر است قبل از شروع جنگ با ما به آنچه در بیروت و غزه رخ داد، نگاه کنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

مسعود پزشکیان رئیس جمهور نیز شامگاه سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بر اساس حقوق مشروع و با هدف صلح و امنیت برای ایران و منطقه، پاسخ قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی داده شد. وی افزود:‌ این اقدام در دفاع از منافع و اتباع ایرانی بود.

رئیس جمهور تصریح کرد:‌ نتانیاهو بداند، ایران جنگ‌طلب نیست اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد. این تنها گوشه‌ای از توان ماست. با ایران وارد درگیری نشوید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج