۱۴۵۸۹۵۶
۳۹۴
۳۹۴
پ

رپورتاژ آگهی

با ترسناکترین اتاق فرارهای شیراز آشنا شوید

اتاق فرار که در دسته بندی بازیهای گروهی فکری قرار می گیرد و گسترش آن می تواند جوانان را به سمت کارهای گروهی و تیمی سوق دهد، یکی از بهترین سرگرمی هایی می باشد که جوانان می توانند آن را تجربه کنند. در حال حاضر بیش از ۵۰ اتاق فرار در شیراز در حال فعالیت می باشند که امروز قراره شما را با ترسناکترین اتاق فرارهای شیراز آشنا کنیم.

با ترسناکترین اتاق فرارهای شیراز آشنا شوید

چند سالی است که از ورود اتاق فرار به شهر شیراز می گذرد و اتاق فرار شیراز به یکی از پر مخاطب ترین سرگرمیهای گروهی این شهر تبدیل شده است. اتاق فرار که در دسته بندی بازیهای گروهی فکری قرار می گیرد و گسترش آن می تواند جوانان را به سمت کارهای گروهی و تیمی سوق دهد، یکی از بهترین سرگرمی هایی می باشد که جوانان می توانند آن را تجربه کنند. در حال حاضر بیش از ۵۰ اتاق فرار در شیراز در حال فعالیت می باشند که امروز قراره شما را با ترسناکترین اتاق فرارهای شیراز آشنا کنیم.

اگر هنوز هم جزو معدود افرادی هستید که با اتاق فرار یا اسکیپ روم آشنایی ندارید باید به شما بگوییم که اتاق فرار یا اسکیپ روم یک سرگرمی گروهی و فکری است که در آن شما با تشکیل یک تیم و ورود به فضای بازی اتاق فرار، وارد یک داستان از پیش تعیین شده خواهید شد.   شما در این فضا باید سیر داستانی بازی را با حل کردن معماها، پازل‌ها و همچنین کار گروهی طی کرده و خودتان را به هدف نهایی بازی برسانید.

اتاق فرارهای شیراز در ژانرهای مختلفی اجرا می شوند که ژانر ترسناک پر مخاطب ترین آنها می باشد. در این مقاله قصد داریم ۳ تا از ترسناکترین اتاق فرارهای شیراز را که از نظر مخاطبان رتبه بالایی دارند برای شما معرفی کنیم.

با ترسناکترین اتاق فرارهای شیراز آشنا شوید

اتاق فرار روستای اجنه

اتاق فرار روستای اجنه شیراز محصول مجموعه اسکیپ کمپانی می باشد که نزدیک به ۳ ماه از افتتاح آن در شیراز می گذرد و در حال حاضر در لیست اول ترسناکترین اتاق فرار شیراز قرار می گیرد. این بازی در ژانر بسیار ترسناک و با تم و فضاسازی روستا طراحی شده است. شما در این بازی قرار است وارد یک روستا با نام قلاقا شوید و نزدیک به ۹۰ دقیقه را با ترس و دلهره فراوان تجربه کنید. سناریو آن به شکل زیر می باشد.

سناریو اتاق فرار روستای اجنه: روستای قلاقا در اطراف شیراز که به روستای اجنه معروف شده؛ اهالی این روستا خیلی وقته که اونجا رو ترک کردند؛ تنها کسی که جرأت موندن توی روستا رو داشته جعفر جنی، مرده شور روستاست!

البته سید جلی دعانویس روستا هم هنوز از اونجا دل نکنده؛ شما و دوستاتون برای تفریح به این روستا پا خواهید گذاشت…

زمان بازی: 90 دقیقه

تعداد نفرات مجاز: 5 -8 نفر

ژانر : ترسناک - تعاملی

محل اجرا: خیابان نشاط شیراز 50 متر بعد از هتل پارس

با ترسناکترین اتاق فرارهای شیراز آشنا شوید

اتاق فرار محتاله

اتاق فرار محتاله شیراز در رتبه ۲ ترسناکترین اتاق فرارهای شیراز قرار می گیرد. این بازی با همین سناریو در شهر اصفهان در حال اجرا بود که با توجه به استقبال صورت گرفته از این بازی، مجموعه اسکیپ کمپانی این بازی را با اپدیت جدید در شهر شیراز طراحی و اجرا نمود و همانطور که انتظار می رفت در مدت زمان کوتاهی به یکی از محبو ترین اتاق فرارهای شیراز در ژانر ترسناک تبدیل شد. این بازی که با موضوع روحی جنی می باشد داستان پیرزنی عجوزه با نام محتاله را روایت می کند. پیرزنی که قرار است با رفتار و کارهای خودش، ترس و هیجان را به شما منتقل کند.

سناریو اتاق فرار محتاله : بابا علمدار می‌گفت: «مُحتاله به ظاهر پیرزنیه دوره‌گرد و بیچاره و به باطن عجوزه‌ای حیله‌گر و مکاره. می‌گن هنگام زاده شدنش هفت سال سن داشته. پدرش جن بوده و مادرش پری. ما هیچ‌وقت حرف‌های بابا علمدار رو جدی نمی‌گرفتیم. چند وقتی شایعه شده بود که اون محتاله به روستا برگشته اما قصۀ اصلی از جایی شروع شد که شب عروسیم، زن عَشیه ناپدید شد!

محتاله عشیه رو کور کرد و اون الان تبدیل به یک زن جن‌زدۀ زنجیری شده.

حبیب در طویله‌ی اون خونۀ متروکه منتظر شماست.

جرئت ورود دارید، بسم الله!

زمان بازی: 90 دقیقه

تعداد نفرات مجاز: 5 -8 نفر

ژانر : ترسناک - هیجانی

محل اجرا: خیابان نشاط شیراز 50 متر بعد از هتل پارس

با ترسناکترین اتاق فرارهای شیراز آشنا شوید

اتاق فرار اجل معلق

اتاق فرار اجل معلق از مجموعه اسکیپ کلاب در رتبه سوم ترسناکترین اتاق فرارهای شیراز قرار می گیرد. این بازی که فعالیت خودش و از شهریور 1403 شروع کرده است با موضوع روح و جنی و از طریق اکتهای نمایشی و جامپ اسکیر، ترس و دلهره را به بازیکنان انتقال می دهد. شما در این بازی قرار است وارد خانه پیر باباشوید و طلسم این خانه را که باعث کوری چشم پیر بابا شده است را بشکنید و این خاندان را از فلاکتی که گریبانگیرشون شده نجات دهید.

سناریو اتاق فرار اجل معلق : تو انتخاب شدی تا نفرینی که مثل اجل معلق گریبانگیر خاندان‌مان شده رو از بین ببری و این پیوند شوم پیربابا رو با شیاطین نابود کنی.

این وصیت من به توست هم‌خون من، پیر بابا داناترین و بیناترین ما بود تا این که اون شیطان لعنتی خودش رو به شکل نور درآورد و پیربابا رو کور کرد تا تاریکی تمام وجودشو بگیره!

من نمی‌تونم وارد این خونه بشم چون پیربابا طلسمی روی خونه‌ش گذاشته که هیچ نیرو و غریبه‌ای نمی‌تونه وارد بشه فقط از نوادگان خودش می‌تونن وارد این خونه بشن، برای نجات خاندان‌مان باید تاریکی که بینایی پیربابا رو گرفته نابود کنی و طلسم شیاطین رو در دنیای قمر در عقرب دفن کنی.

کاتب: ریش سیاه

زمان بازی: 90 دقیقه

تعداد نفرات مجاز: 5 -8 نفر

ژانر : ترسناک - هیجانی

محل اجرا: خیابان شوریده شیراز

در حال حاضر اتاق فرارهای زیادی در شهر شیراز فعال می باشند که ما در این مقاله رتبه اول تا سوم ترسناکترین اتاق فرارهای شیراز را به شما معرفی کردیم. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که میزان ترس و دلهره معیاری قابل اندازه گیری نمیباشد و این انتخاب با توجه به بازخورد بازیکنان انجام شده است.

شما می توانید برای مشاهده نظر بازیکنان و همچنین رزرو اتاق فرارهای شیراز به سایت مجله اتاق فرار (اسکیپ مگ) مراجعه کنید و بعد از مطالعه نظر بازیکنان اتاق فرار مورد نظرخودتون و رزرو کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج