۱۴۵۸۲۰۴
۷۲۵
۷۲۵
پ

همه‌ی فرماندهان ترور شده حزب‌الله جایگزین شدند

فرمانده اسبق نیروی قدس گفت: به عنوان مطلع تاکید می‌کنم که هیچ جایگاه فرماندهی در چارت فرماندهی حزب‌الله لبنان، خالی نیست و همه فرماندهان شهید با فرماندهان دیگری جایگزین شده‌اند.

تسنیم: فرمانده اسبق نیروی قدس گفت: به عنوان مطلع تاکید می‌کنم که هیچ جایگاه فرماندهی در چارت فرماندهی حزب‌الله لبنان، خالی نیست و همه فرماندهان شهید با فرماندهان دیگری جایگزین شده‌اند.

همه‌ی فرماندهان ترور شده حزب‌الله جایگزین شدند

سردار احمد وحیدی فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه در گفت‌وگویی، با بیان اینکه شهادت شهید سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان خسارت بزرگی است اما خللی در استحکام سازمانی حزب‌الله به وجود نخواهد آورد، گفت: حزب‌الله همچنان پیروزمندانه در صحنه حضور دارد.

حسب‌ اطلاع می‌گویم جایگزین همه فرماندهان مشخص شده است/ چارت فرماندهی کامل است

سردار وحیدی در پاسخ به این سؤال که با توجه به شهادت فرماندهانی چون فواد شکر، ابراهیم عقیل یا علی کرکی، آیا حزب‌الله نیروی انسانی لازم  برای جایگزین کردن این فرماندهان دارد، گفت: بنده، حسب اطلاع می‌گویم که همان زمان که فرماندهان شهید شدند، افراد جدید جایگزین شدند و امروز می‌توان گفت که هیچ جایگاه فرماندهی در چارت فرماندهی حزب‌الله لبنان، خالی نیست و همه فرماندهان جایگزین شده‌اند؛ لذا به عنوان مطلع تاکید می‌کنم که همه فرماندهان جایگزین شده‌اند و کارهایشان با قدرت ادامه دارد.

افرادی زیادی در حزب‌الله‌ هستند که می‌توانند جانشین نصرالله باشند

این فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه، در پاسخ به سؤال دیگری درباره جایگزین شهید نصرالله در حزب‌الله لبنان نیز گفت: در مورد رهبری شهید بزرگوار، باید گفت که شهید نصرالله یک رهبر کم نظیر بود اما در بدنه حزب‌الله افراد قدرتمند زیادی حضور دارند که با درس‌هایی که از شهید حسن نصرالله گرفتند می‌توانند رهبری حزب‌الله را به عهده گرفته و راه را ادامه دهند. همان‌طور که شهید نصرالله با درس‌هایی که از شهید سید عباس موسوی گرفت آن راه را با قدرت ادامه داد و حزب‌الله را به این عظمت رساند.

بمب‌های سنگرشکن مال آمریکاست و ارتباطی به ظرفیت رژیم صهیونیستی ندارد

وزیر اسبق دفاع، گفت: اینکه رژیم صهیونیستی با بمب‌های سنگرشکن آمریکا به فرماندهان حزب‌الله حمله کرده است، روشن و قطعی است؛ اینها دارند به بمب‌های آمریکایی جنایتکار فخر می‌کنند و آنچه در هجمه به فرماندهان حزب‌الله و شهیدنصرالله استفاده کرده، ارتباطی به ظرفیت‌های آنها ندارد.

وزیر اسبق دفاع، گفت: اینکه رژیم صهیونیستی با بمب‌های سنگرشکن آمریکا به فرماندهان حزب‌الله حمله کرده است، روشن و قطعی است؛ این‌ها دارند به بمب‌های آمریکایی جنایتکار فخر می‌کنند و آنچه در هجمه به فرماندهان حزب‌الله و شهیدنصرالله استفاده کرده، ارتباطی به ظرفیت‌های آن‌ها ندارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج