۱۴۵۸۰۹۹
۵۷
۵۷
پ

رپورتاژ آگهی

۴ نکته مهم چاپ استیکر برای دکور شیشه که باید بدانید

در این مطلب به بررسی بیشتر این چاپ می‌پردازیم. با ما همراه باشید و ادامه مطلب را از دست ندهید.

4 نکته مهم چاپ استیکر برای دکور شیشه که باید بدانید

شیشه مغازه یکی از مهمترین بخش‌های دکوراسیون است که باید مورد توجه قرار گیرد. گزینه‌های بسیاری برای دکور شیشه وجود دارد اما برای افزایش جذابیت مغازه باید بهترین مورد انتخاب شود. چاپ استیکر از جمله بهترین و مناسب‌ترین مواردی است که می‌توان برای دکور شیشه مغازه از آن استفاده کرد. در این مطلب به بررسی بیشتر این چاپ می‌پردازیم. با ما همراه باشید و ادامه مطلب را از دست ندهید.

چاپ استیکر دکور شیشه مغازه چیست؟

در بسیاری از مغازه‌ها از دکور شیشه‌ای برای طراحی دکوراسیون مغازه استفاده می‌گردد. دکور شیشه‌ای به تنهایی زیبایی خاصی دارد اما زمانی که از استیکرها و  چاپ‌های مختلف بر سطح شیشه استفاده گردد؛ زیبایی دکوراسیون دوچندان خواهد شد. این چاپ به عنوان چاپ وینیل نیز شناخته می‌شود.

 متریال به کار رفته در این نوع چاپ پی وی سی است و همین موضوع سبب شده تا استیکر چاپ شده نهایی ضدآب و رطوبت باشد. این نوع چاپ به دو گروه چاپ شیری و شیشه‌ای تقسیم‌بندی می‌گردد.  می‌توان از این چاپ‌ها برای  پوشاندن سطح شیشه و یا تبلیغات استفاده کرد. این کار باعث می‌شود که مشتریان بیشتر جذب محصول و خدمات شوند. برای این کار می‌توانید از متن، حروف، اعداد و طرح‌ها و نقش‌های مختلف استفاده کنید.

نکات کلیدی چاپ استیکر برای دکور شیشه مغازه

چاپ استیکر برای دکور شیشه مغازه باید با در نظر داشتن نکاتی انجام شود. اگر به این موارد بی توجه باشید ممکن است که از نتیجه کار رضایت چندانی نداشته باشید.

۱- در نظر داشتن میزان نور محیط

هر مغازه‌ای دارای میزان نور مشخصی است. شما باید به این مورد توجه کنید و سپس به چاپ تبلیغ یا معرفی کالا بپردازید. اگر نور‌ محیط محدود است باید رنگ و مدل برچسب یا کاغذ چاپ شده را به نحوی انتخاب کنید که بر روشنایی مغازه بیفزاید. از سوی دیگر به فکر افزایش نورپردازی نیز باشید. زیرا هر اندازه که نور و روشنایی مغازه بیشتر باشد؛ برچسب شیشه نمای جذاب‌تری خواهد داشت.

۲- توجه به رنگ استیکر

رنگ استیکر چاپ شده باید با رنگ‌های به کار رفته در مغازه و همچنین رنگ شیشه همخوانی داشته باشد. شما باید از طریق این استیکرها توجه مخاطب را جلب کنید. پس نباید از رنگ‌های خنثی که جالب توجه نیستند استفاده کنید.

۳- انتخاب طرح مناسب استیکر

چاپ استیکر در انواع طرح‌ها و نقش‌ها انجام می‌شود. شما باید با در نظر داشتن اهداف خود بهترین طرح را برای تبلیغ یا معرفی محصول انتخاب کنید. طرح انتخابی باید با محصول شما همخوانی داشته باشد. بدین شکل نتیجه مطلوب‌تری را به همراه خواهد داشت.

۴- نصب صحیح و دقیق استیکر

شما باید شیشه دکوری که برای نصب استیکر در نظر دارید را پیش از چاپ اندازه بگیرید. بدین شکل استیکر چاپ شده با شیشه دکور هماهنگ است. استیکر پس از چاپ باید دقیقا در محل مورد نظر نصب گردد. 

4 نکته مهم چاپ استیکر برای دکور شیشه که باید بدانید

انواع چاپ استیکر برای دکور شیشه مغازه

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم برای دکور شیشه مغازه می‌توان از انواع استیکر چاپ شده استفاده کرد. هر یک از این استیکرها ویژگی و هدف خاصی را دنبال می‌کنند. در این قسمت به بررسی انواع چاپ استیکر می‌پردازیم‌.

۱- چاپ استیکر جلب توجه

این نوع استیکر با هدف جلب توجه مشتریان چاپ می‌شود. از این نوع استیکر در طرح‌ها و نقش‌های جذاب معمولا برای دکور شیشه اصلی مغازه استفاده می‌کنند. وجود رنگ چشمگیر در طراحی این استیکرها ضروری است. اگر طراحی استیکر و چاپ آن به بهترین نحو انجام شده باشد؛ بیشتر مشتریان برای دیدن محصولات به داخل مغازه قدم می‌گذارند.

۲- چاپ استیکر اطلاعاتی

این نوع چاپ استیکر به منظور اطلاع رسانی انجام می‌شود. شما می‌توانید به منظور اطلاع رسانی به مشتریان نام مغازه، نوع محصولات، شماره تماس و مواردی از این قبیل را چاپ کنید و بر روی شیشه نصب نمایید. بدین شکل مشتریان هم با مغازه و هم با راه‌های ارتباطی با شما آشنا می‌شوند. اگر در شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت دارید می‌توانید آدرس آن را چاپ کرده و بر روی شیشه بچسبانید.

۳- چاپ استیکر برند

هر برندی دارای لوگو، نشان، نام و شعار خاصی می‌باشد. از طریق استیکر چاپ شده می‌توانید تمان موارد گفته شده را در معرض دید مشتریان قرار دهید. این کار باعث می‌شود که نام و نشان برند شما در ذهن مخاطب ماندگار گردد. بهتر است که در طراحی لوگو و انتخاب نام برند، خلاقیت به خرج دهید تا ماندگاری برند شما برای کاربران بیشتر باشد.

۴- چاپ استیکر تخفیفات

بسیاری از مغازه‌ها در بازه‌های زمانی مختلف تخفیفات و فروش ویژه‌ای را برای مشتریان در نظر دارند. شما می‌توانید با چاپ استیکر تخفیفات و نصب آن بر روی دکور شیشه مغازه، به آگاهی سازی مشتریان بپردازید. از این طریق حتی رهگذرها نیز کنجکاو می‌شوند تا محصولات شما را ببینند و از تخفیفات استفاده کنند.

همچنین این مطلب می تواند برای شما مفید باشد؛ چاپ استیکر در مجموعه چاپ مدرن یاس

نوع محصول

ویژگی ها

استیکر وینیل

قیمت کاملا اقتصادی و به صرفه چاپ استیکر، قابلیت انتخاب هر طرح و رنگ، پوشاندن کامل سطح شیشه و عدم عبور نور در محل نصب

چاپ مش

قیمت مناسب با توجه به جنس، خاص بودن و جلوه متفاوت داشتن، سطح مش مشبک با سوراخ های دایره ای منظم می باشد، نصب آسان تر نسبت به چاپ استیکر، عبور نور از شیشه

شیشه مات کن

قیمت مناسب با توجه به جنس، کاملا مناسب شرکت ها و محیط های اداری و پارتیشن بندی، مناسب برای چاپ لوگو برند، شخصی سازی و حفظ کامل حریم شخصی

استیکر شیشه ای

قیمت اقتصادی، مناسب برای چاپ های دارای رنگ تیره و لوگو ...، سطح شفاف، قابل مشاهده از داخل و بیرون

 

 

4 نکته مهم چاپ استیکر برای دکور شیشه که باید بدانید

قیمت چاپ استیکر

قیمت استیکر به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. تغییر هر یک از این فاکتورها منجر به تغییر قیمت استیکر می‌گردد. استیکرهایی که اندازه کوچکی دارند ارزان‌تر از استیکرهای بزرگ می‌باشند. رنگ، کیفیت چاپ، مدل استیکر و مواردی از این قبیل در تعیین قیمت آن تقش دارد. اگر بودجه محدودی دارید پس بهتر است که رنگ‌ها، مدل و اندازه استیکر را تا حد امکان کاهش دهید.

کدام نوع استیکر برای مغازه بهتر است؟ 

برای شیشه دکور مغازه می‌توان از هر دو نوع استیکر یعنی استیکر شیشه‌ای و شیری استفاده کرد. پس این بستگی به انتخاب شما دارد که کدام استیکر را برای مغازه خود مناسب بدانید. استیکر شیری دارای سطحی یکپارچه و رنگ شده است اما استیکر شیشه ای حالت شفاف دارد. اگر از استیکر شیشه‌ای استفاده نمایید نمای پشت آن مشخص است. پس تمام این ویژگی‌ها و مشخصات را در نظر داشته و سپس بهترین نوع استیکر را انتخاب کنید.

کلام پایانی

در این مطلب چاپ استیکر را مورد بررسی قرار دادیم تا بتوانید بهترین استیکر را برای شیشه دکور مغازه انتخاب کنید. اگر همچنان دچار تردید هستید پس بهتر است که با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید. این افراد به شما کمک می‌کنند تا استیکر مناسبی را انتخاب کنید. علاوه بر این نی‌توانید سایر مطالب مندرج در سایت را مطالعه فرمایید .

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج