۱۴۵۷۳۰۱
۷۸۹
۷۸۹
پ

اخراج مرد جوان از کار با قتل او پایان یافت

مردی که متهم است در جریان درگیری با همکارش او را با چاقو به قتل رسانده بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

روزنامه جام جم:  مردی که متهم است در جریان درگیری با همکارش او را با چاقو به قتل رسانده بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

 ۲۸ مرداد سال ۱۴۰۲ مردی برادر ۳۸ ساله‌اش را که با ضربه چاقو بشدت مجروح شده بود به بیمارستان منتقل کرد. اما شدت جراحات وارده و خونریزی شدید او را به کام مرگ کشاند.

اخراج مرد جوان از کار با قتل او پایان یافت

با مرگ مرد جوان پلیس تحقیقاتش را برای شناسایی عامل قتل آغاز کرد. شاهین برادر مقتول در تشریح ماجرا به مأموران گفت: یک ساعت قبل مردی که ظاهراً از همکاران برادرم بود با من تماس گرفت و اظهار داشت که فردی به نام سیروس برادرت را با چاقو مجروح کرده است. من بسرعت به محل رفتم و دیدم برادرم در حالی که خونریزی شدیدی داشت روی زمین افتاده که او را به بیمارستان رساندم اما فوت کرد.

پس از آن مأموران به سراغ دوربین‌های مداربسته محل رفتند و با بازبینی فیلم‌ها دریافتند که درگیری با حمله مقتول به سیروس آغاز شده و او قصد داشته سیروس را بزند اما سیروس از جیبش چاقویی بیرون می‌کشد و ضربه‌ای به اومی زند.

4 نفر شاهد این ماجرا بودند که هر 4 نفر به پلیس آگاهی احضار شدند و گفتند بعد از آغاز درگیری مقتول روی زمین افتاد و سیروس با چاقو او را زد.

در ادامه سیروس ردیابی و بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: من و مقتول چند سالی باهم همکار بودیم اما صاحبکارمان او را به خاطر اخلاقش اخراج کرد ولی مقتول فکر می‌کرد من زیرآب او را زده‌ام و باعث اخراجش شده‌ام. حتی دفعه قبلی هم که در آستانه اخراج بود با چاقو به سمتم حمله کرد و ضربه‌ای به پایم زد و من هم او را کتک زدم.

وی درباره روز حادثه نیز گفت: آن روز او را در خیابان دیدم که به یکباره به من حمله کرد من ابتدا فرار کردم اما وقتی دیدم دست بردار نیست برای دفاع از جانم با چاقو ضربه‌ای به او زدم. باور کنید قصدم کشتن او نبود و فقط می‌خواستم خودم را نجات دهم.

پس از تکمیل تحقیقات اولیای دم با ثبت شکایتی خواستار قصاص متهم شدند.

پس از اعتراف صریح متهم و بازسازی صحنه جرم، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و وی بزودی محاکمه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج