۱۴۵۷۱۲۱
۱۷۷
۱۷۷
پ

خداحافظی با دایناسور مشهور دنیای وب

موزیلا نام تجاری خود را به‌روز کرده است تا به ریشه‌های خود در Netscape (اولین مرورگر وب که بعدها توسط بنیاد موزیلا خریداری شد) ادای احترام کند و سازمان اصلی را از مرورگر فایرفاکس متمایز کند.

زومیت: موزیلا نام تجاری خود را به‌روز کرده است تا به ریشه‌های خود در Netscape (اولین مرورگر وب که بعدها توسط بنیاد موزیلا خریداری شد) ادای احترام کند و سازمان اصلی را از مرورگر فایرفاکس متمایز کند.

تغییر قابل توجه در لوگوی شرکت موزیلا این است که اکنون به‌شکل Mozilla با تایپوگرافی جدید نوشته می‌شود و یک پرچم به شکل حرف M در کنار آن قرار می‌گیرد.

این پرچم نماد «روح فعال» برند است و با توصیف بنیاد موزیلا از خودش تطابق دارد: «سازمان غیرانتفاعی که بر ایجاد شفافیت، نوآوری و مشارکت در اینترنت تأکید می‌کند» و به‌طور مرتب گزارش‌های حریم خصوصی را منتشر می‌کند که سیاست و شیوه‌های امنیتی شرکت‌های فناوری را مورد بررسی قرار می‌دهد.

خداحافظی با دایناسور مشهور دنیای وب
لوگوهای قدیمی و جدید موزیلا

امی ببینگتون، مدیر برند موزیلا گفت: «ما عمداً سیستمی طراحی کردیم که به‌درستی با گستره‌ی مخاطبان ما، از توسعه‌دهندگان تا حامیان، افراد مؤثر و فعالان، همسو باشد. این سیستم به برنامه‌نویسان محلی که درحال توسعه‌ی ابزارهایی برای توانمندسازی کاربران هستند، مقامات دولتی که برای قوانین بهبود ایمنی اینترنت تلاش می‌کنند و مصرف‌کنندگان روزمره‌ای که به‌دنبال بازپس‌گیری کنترل زندگی دیجیتال خود هستند، مربوط می‌شود.»

خداحافظی با دایناسور مشهور دنیای وب

تصویر پرچم به‌همراه نقطه‌ای که روی آن قرار دارد، یادآور دایناسور نمادینی است که در سال ۱۹۹۸ به‌عنوان اولین لوگوی موزیلا طراحی شده بود. به‌نقل از ورج، مارک سورمن، مدیرعامل موزیلا گفت: «پرچم می‌تواند به نمادی برای سبک هنری ASCII ما تبدیل شود و انگیزه‌ای برای طرفدارانمان باشد.» آژانس برندینگ جهانی JKR در ایجاد نام تجاری جدید، با موزیلا همکاری کرده است.

موزیلا رنگ قرمزی را که در لوگوی قدیمی دایناسور تیرکس استفاده می‌شد کنار گذاشته است و به‌جای آن از رنگ سبز استفاده می‌کند تا رنگی روشن به پس‌زمینه‌ی سفید یا سیاه اضافه کند. این تغییر، به‌همراه قلم‌های سفارشی Mozilla Semi-Slab و Mozilla Sans و Mozilla Sans Text، جایگزین نام تجاری قبلی خواهد شد که موزیلا در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد.

وب‌سایت موزیلا هنوز هم از نام تجاری قدیمی خود استفاده می‌کند، اما به‌تدریج به‌روزرسانی خواهد شد. ببیگتون می‌گوید: «ما می‌خواهیم برند خود را در محیط‌ها و سطوح مختلف منتشر کنیم تا موزیلا را دوباره به یاد مردم بیندازیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج