۱۴۵۶۶۲۴
۴۶۰
۴۶۰
پ

کهنه شراب‌های واقعی سینمای ایران بعد از ۵۰ سالگی

انگار گذر زمان روی چهره بعضی‌ها نمی‌نشیند. این را هم مدیون ژن‌های خوبی هستند که به ارث برده‌اند و هم به واسطه رسیدگی مناسب به سلامت و داشتن سبک زندگی سالم به دست می‌آورند. درمیان هنرپیشه‌های بالای ۵۰ سال هم برخی همچنان جوان مانده‌اند و بسیار هم خوش‌لباس‌اند. د

چی بپوشم: انگار گذر زمان روی چهره بعضی‌ها نمی‌نشیند. این را هم مدیون ژن‌های خوبی هستند که به ارث برده‌اند و هم به واسطه رسیدگی مناسب به سلامت و داشتن سبک زندگی سالم به دست می‌آورند. درمیان هنرپیشه‌های بالای ۵۰ سال هم برخی همچنان جوان مانده‌اند و بسیار هم خوش‌لباس‌اند. در این مقاله، نگاهی داریم به چند هنرپیشه شاخص مرد و زن که با گذر از جوانی، همچنان در دسته خوش‌پوش‌های جوان قرار می‌گیرند.

کهنه شراب‌های واقعی سینمای ایران بعد از 50 سالگی

لیلا حاتمی

کهنه شراب‌های واقعی سینمای ایران بعد از 50 سالگی

حاتمی بازیگر درجه یکی است. او را در نقش‌های مختلفی دیده‌ایم و با فیلم‌های ارزشمندی از کارگردانان مختلف می‌شناسیم. چهره او هم بسیار زیباست و پکیجی کامل از یک هنرپیشه را دارد. در واقع، هم زیباست و خوش‌اندام و هم بازی هنری قوی دارد. در طی این سال‌ها هم همیشه با مشورت از استایلیست‌ها یا با تکیه بر غریزه هنری خودش توانسته خوش‌پوش و شیک و البته ساده ظاهر شود. با اینکه لیلا ۵۰سالگی را رد کرده است، اما همچنان زیبا و جوان به نظر می‌رسد و استایل خوبی که دارد هم در این زیبایی بی‌اثر به نظر نیم‌رسد. در تصویر بالا هم او را در جشنواره فیلم برلین در چند سال پیش مشاهده می‌کنید. همان‌طور که می‌بینید، این استایل هم بسیار زیبا و شیک انتخاب شده و در تناسب با مراسم معارفه یک جشنواره مهم است.

لادن مستوفی

کهنه شراب‌های واقعی سینمای ایران بعد از 50 سالگی

لادن مستوفی هم از ۵۰سالگی عبور کرده و همچنان جوان و شاداب به نظر می‌رسد. او همیشه شیک‌پوش است. شیک‌پوشی او از جنس سادگی است و به سراغ مدل‌های عجیب یا رنگ‌های خیلی خاص نمی‌رود. عموماً آرایش و مدل موهایش هم ساده و زیبا است. مستوفی به راحتی می‌تواند در نقش زنان سی‌ساله هم بدرخشد. به نظر می‌رسد که ژن خوب در این زمینه نقش پررنگی دارد. برخی از هنرپیشه‌ها اصلا قصد پیرشدن ندارند. امیدواریم که همیشه جوان و خوش‌پوش و شاداب باشند.

امین حیایی

کهنه شراب‌های واقعی سینمای ایران بعد از 50 سالگی

درمیان مردان هم گزینه‌های متنوعی برای قرارگرفتن در لیست بالا پنجاه‌ساله‌های خوش‌تیپ وجود دارد. یکی از آن‌ها، بی‌تردید امین حیایی است. او که از فیزیک بدنی خوبی برخوردار است و چهره جوانی هم دارد، شیک‌پوش است. استایل حیایی همیشه حالت اسپرت دارد و زمانی که به سراغ لباس‌های رسمی می‌رود هم خوش‌سلیقه است. او از کت و شلوارهای شیک و خوش‌دوخت استفاده می‌کند. ترکیب رنگ‌هایی که در تیپ او دیده می‌شوند هم چشم‌نواز و زیبا هستند. همیشه از اکسسوری‌های خاصی مانند عینک‌های مدل‌دار هم استفاده می‌کند و از این نظر، بسیار جوان‌تر از سنش جلوه می‌کند.

فرامرز قریبیان

کهنه شراب‌های واقعی سینمای ایران بعد از 50 سالگی

فرامرز قریبیان یکی از محترم‌ترین چهره‌های سینمای ایران است. سالیان طولانی فعالیت در نقش‌های درخشان رنگارنگ باعث شده که لقب استادی به خوبی در کنار نامش بنشیند. او از چهره و صدای ویژه و خوبی هم برخوردار است. اکنون سال‌های طولانی است که از ۵۰سالگی عبور کرده و همچنان خوش‌پوش و شیک ظاهر می‌شود. قریبیان که حدوداً هشتادساله است، به استایل‌های اسمارت کژوال علاقه زیادی دارد. در بسیاری از مواقع، او را با شلوار جین و کت‌های اسپرت می‌بینیم. کفش‌هایش را هم متناسب با این استایل نیمه‌رسمی انتخاب می‌کند. فرامرز قریبیان نسبت به رعایت آراستگی هم مقید است و در این فهرست، جایگاه خوبی دارد. توجهی که هنرپیشه‌های نسل‌های گذشته نسبت به تیپ و استایل خود به خرج می‌داده‌اند، بسیار دیدنی است. آن‌ها با استایل‌هایی کلاسیک و نیمه کلاسیک دیده می‌شدند و رعایت کدهای پوششی از سوی آن‌ها فراموش‌نشدنی بود.

نیکی کریمی

کهنه شراب‌های واقعی سینمای ایران بعد از 50 سالگی

نیکی کریمی هنوز هم از زیباترین چهره‌هایی است که سینمای ایران به خود دیده است. او از همان سال ورود به سینما با فیلم عروس و ردپای گرگ، تا همین روزها که کارگردانی را بارها امتحان کرده، زیبا، موقر و خوش‌پوش بوده است. کریمی همیشه آراسته است و به سراغ انتخاب‌هایی می‌رود که به دور از حاشیه و بلوا، زیبا و دیدنی به نظر می‌رسند. چه در زمانی که او را روی فرش قرمز ایرانی می‌بینیم و چه در زمانی که راهی جشنواره‌های خارجی می‌شود، خوش‌پوش است و استایل‌های شیکی از او دیده می‌شود که درخور بانویی زیبا و حرفه‌ای است. ضمنا، ژن این هنرپیشه کاردرست هم حسابی خوب عمل کرده و انگار ردپای پیری، فرسنگ‌ها از چهره و صورتش دور است. نیکی کریمی از ایجاد حاشیه می‌پرهیزد. این موضوع را در زندگی کاری‌اش می‌بینیم و نه زندگی شخصی‌اش. با وجود اینکه سال‌هاست در سینما کار می‌کند و چهره و ظاهرش هم باعث می‌شود که همیشه در اوج و در معرض توجه باشد، اما اجازه نداده که حواشی به زندگی‌اش راه پیدا کند. این یک امتیاز بزرگ و راز ماندگاری‌اش در صدر جدول زنان سینماگر است.

امیر آقایی

کهنه شراب‌های واقعی سینمای ایران بعد از 50 سالگی

امیر آقایی هم در دسته بالای ۵۰ساله‌های خوش‌تیپ و خوش‌پوش قرار می‌گیرد. او در سال‌های گذشته دچار نوعی استحاله استایلی شد. ترکیب عجیبی است، نه؟ واقعاً تغییراتی که از او دیدیم، شبیه استحاله‌ و بدل‌شدن به فردی تازه بود. البته بعضی‌ها معتقدند که قراردادن امیر آقایی در فهرست خوش‌تیپ‌ها کار درستی نیست. با این حال، بیشتر مخاطبان با حضورش در لیست خوش‌پوش‌ها موافقند. در واقع، توجهی که او نسبت به استایلش دارد و همکاری‌اش با برندهای مطرح توانسته روی تیپ و خروجی استایل‌هایش اثرات مثبتی بگذارد. در تصویر بالا هم نمونه‌ای از تیپ خوب و استایل قابل تعریفش را مشاهده می‌کنید. آقایی نشان می‌دهد که اگر خوش‌پوش نیستید، جای نگرانی وجود ندارد. با کمی تلاش و صرف زمان برای رسیدگی به ظاهر و تیپ خود می‌توانید وارد پانتئون خوش‌پوشی جذابیت شوید. از او الهام بگیرید و با تغییر رویه‌تان در تدارک‌دیدن تیپ و استایل، شما هم خوش‌پوش‌تر از همیشه شوید.

در آخر

خوش‌پوش‌بودن ربطی به سن و سال ندارد. مشاهده افرادی که از مرز میانسالی در حال عبورند و همچنان استایل و تیپ خوبی دارند، بسیار الهام‌بخش است. هرچقدر که شیک‌تر ظاهر شوید و بیشتر حواستان به تیپ و استایلتان باشد، شاداب‌تر هم خواهید ماند. برای شیک‌پوشی لزوماً نباید از لباس‌های خیلی گران و ترندهای روز کمک بگیرید. برای خوش‌پوشی باید اندام و سلیقه خودتان را بشناسید و در تناسب با این‌ها، برای طراحی تیپ خودتان اقدام کنید. نگاهی به هنرپیشه‌های خوش‌تیپ بالای پنجاه سال به شما یاد می‌دهد که شیک‌پوشی کمی دقت نظر می‌خواهد و توجه. از میان این افراد، کدام به نظرتان خوش‌پوش‌تر از همه است؟ گزینه دیگری را سراغ دارید که به فهرستمان اضافه کنیم؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج