۱۴۵۵۹۶۷
۸۱
۸۱
پ

جزئیات نصب دوربین در اتوبوس‌های ‌BRT

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران جزئیات نصب دوربین در اتوبوس‌های ‌BRT را تشریح کرد و گفت: در ابتدای مهرماه بر روی یک دستگاه اتوبوس بی.آر.تی نصب خواهد شد و در صورت موفقیت آمیز بودن، بر روی سایر اتوبوس‌ها هم نصب می‌شود.

ایسنا: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران جزئیات نصب دوربین در اتوبوس‌های ‌BRT را تشریح کرد و گفت: در ابتدای مهرماه بر روی یک دستگاه اتوبوس بی.آر.تی نصب خواهد شد و در صورت موفقیت آمیز بودن، بر روی سایر اتوبوس‌ها هم نصب می‌شود.

جزئیات نصب دوربین در اتوبوس‌های ‌BRT

مهدی علیزاده در مورد جزئیات نصب دوربین در اتوبوس‌های تندرو با بیان اینکه چندی پیش نصب دوربین‌های پلاک خوان و مسافر شمار را به شهردارتهران پیشنهاد کردیم، گفت: نصب این سیستم هوشمند بر روی اتوبوس موردی است که در اتوبوس‌های کشورهای دیگر وجود دارد. بر همین اساس این پیشنهاد به علت این بود که اگر راننده اتوبوس تخلفی انجام داد بتوانیم با سرعت رسیدگی کنیم و همچنین آمار دقیق روزانه در مورد جابجایی مسافران احصاء می‌شود و اگر تصادفی در مسیر رخ داد بتوانیم به پلیس راهور کمک کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بر روی اتوبوس‌های بخش خصوصی نیز دوربین نصب می‌شود یا خیر؟ با بیان اینکه فعلا این طرح به صورت پایلوت برای اتوبوس‌های بی.آر.تی استفاده می‌شود، گفت: در ابتدای مهرماه بر روی یک دستگاه اتوبوس بی.آر.تی نصب خواهد شد و بعد از انجام تست‌های مربوطه، در صورت موفقیت آمیز بودن طرح، این سیستم هوشمند بر روی کلیه اتوبوس‌های شرکت واحد نصب خواهد شد.

علیزاده در مورد محل نصب دوربین در اتوبوس‌ها با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی شرکت کنترل ترافیک،‌ احتمالا دوربین‌ها در جلوی اتوبوس هنگامی که مسافر پای خود را داخل اتوبوس می‌گذارد، نصب خواهد شد، گفت: در ابتدا یک اتوبوس بی.آرتی مورد تمرین قرار می‌گیرد و از آنجایی که بار مالی چندانی ندارد و اعتبار این مهم نیز تأمین شده است، در صورت موفقیت آمیز بودن بر روی سایر اتوبوس‌ها هم نصب می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اینکه تاکنون حدود۴۰۰ اتوبوس بی.آر.تی بازسازی شده‌اند، افزود: نصب دوربین‌ها به افزایش انضباط و احصاء دقیق حوادث احتمالی کمک می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج