۱۴۵۵۷۲۵
۳۷۱
۳۷۱
پ

گردش مالی ۲۰میلیارد تومانی روزانه با آدامس!

مدیر اجرایی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت شیرینی و شکلات ایران گفت: آدامس محصولی کم حجم و پر بهاست که روزانه در ایران ۲۰ میلیارد تومان گردش مالی دارد.

اکوایران: مدیر اجرایی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت شیرینی و شکلات ایران گفت: آدامس محصولی کم حجم و پر بهاست که روزانه در ایران ۲۰ میلیارد تومان گردش مالی دارد.

گردش مالی 20میلیارد تومانی روزانه با آدامس!

صنعت شیرینی و شکلات ایران ظرفیت تولید سالانه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن را دارد، اما بخش بزرگی از این ظرفیت بلااستفاده مانده و تولیدکنندگان تنها از حدود ۲ میلیون تن از آن بهره می‌برد.

جمشید مغازه ای در مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت شیرینی و شکلات ایران با اشاره به روند تولید و بازارهای صادراتی شیرینی و شکلات ایرانی به این نکته اشاره کرد که  در بین سال‌های ۹۵ و ۹۶ صادرات این صنعت حدود یک میلیارد دلار بود که بررسی بازار کشورهای منطقه نشان می‌داد ظرفیت صادرات تا ۲ میلیارد دلار را داریم، به شرط اینکه بسترهای آن فراهم شود.

جلال رشیدی کوچی با اشاره به آسیب های فیلترینگ فضای مجازی گفت: عملا ما شاهد این هستیم که بازار پرسود و مکاره ای پشت پرده فیلترینگ شکل گرفته است که متاسفانه گردش مالی سنگینی هم در آن اتفاق می افتد. ۴۰تا ۵۰هزار میلیارد تومان گردش مالی است ما هم از لحاظ فنی وهم از لحاظ روانی می توانیم این موضوع را بررسی کنیم.

مدیر اجرایی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت شیرینی و شکلات ایران به این نکته نیز اشاره کرد که همچنان محصولات شیرینی و شکلات ایران به کشورهای اروپایی اروپای شرقی صادر می‌شود.

مغازه ای ادامه‌ داد: در حال حاضر علت اصلی کاهش صادرات در این صنعت، تحریم‌ها علیه ایران است که آن را با مشکلاتی از جمله تامین مواد اولیه، نوسانات نرخ ارز، تامین کالاهای اساسی همچون شکر ،روغن، آرد، سوخت و انرژی و همچنین نقل و انتقالات ارزی روبه‌رو کرده است.

مغازه‌ای یکی دیگر از مشکلات این صنعت را قاچاق بیسکویت، آدامس و شکلات دانست و گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد بازار داخلی ایران را کالاهای قاچاق از جمله آدامس و بیسکویت در بر گرفته است.

وی ادامه داد: آدامس محصولی کم حجم و پر بهاست که روزانه در ایران ۲۰ میلیارد تومان گردش مالی دارد.

مغازه ای افزود: با پیگیری از طریق ستاد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز توانسته‌ایم جلوی بخشی از قاچاق این کالاها به داخل کشور را بگیریم که اکنون کاهش یافته است و در حال حاضر بخشی از مواد اولیه همچون کره، کاکائو، پودر کاکائو و اسیدهای خوراکی وارد کشور می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج