۱۴۵۵۱۷۶
۱۷۱۵
۱۷۱۵
پ

پیشنهاد جالب همسر اول جنیفر لوپز به این خواننده

اوجانی نوا، اولین همسر جنیفر لوپز، پس از انتشار اخبار جدایی او از بن‌ افلک، چهارمین همسرش، در مصاحبه‌ای پیشنهاد داد لوپز مدتی مجرد بماند و به مدت ۱۲ ماه از روابط عاطفی دوری کند.

برترین‌ها: اوجانی نوا، اولین همسر جنیفر لوپز، پس از انتشار اخبار جدایی او از بن‌ افلک، چهارمین همسرش، در مصاحبه‌ای پیشنهاد داد لوپز مدتی مجرد بماند و به مدت ۱۲ ماه از روابط عاطفی دوری کند.

پیشنهاد جالب همسر اول جنیفر لوپز به این خواننده

نوا در مصاحبه با دیلی میل گفت: اگر لوپز فرد جدیدی را ملاقات کرد، بهتر است رابطه‌اش را خصوصی نگه دارد و دوباره ازدواج نکند.

لوپز در سال ۱۹۹۶ در رستوران گلوریا استفان در میامی با اوجانی نوا ملاقات کرد. آنها در فوریه ۱۹۹۷ ازدواج کردند و ۱۱ ماه بعد طلاق گرفتند.

نوا همچنین گفته که او قبلاً با بن افلک ملاقات کرده و به نظرش بازیگر «آرگو» یک «مرد شگفت انگیز» است. نوا در مورد افلک معتقد است که حتی اگر هر دوی این دو نفر (جنیفر و بن افلک) در کانون توجه قرار بگیرند، بن افلک واقعا یک مرد خاص است.

جنیفر لوپز پس از جدایی از نوا، از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۲ کریس جود ازدواج کرد و از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱ نیز همسر مارک آنتونی بود. آنتونی، که حالا ۵۶ ساله است، پدر دوقلو‌های ۱۶ ساله‎اش مکس و ام است.

جنیفر لوپز در ژوئیه سال ۲۰۲۲، دو دهه پس از پایان اولین جدایی‎اش از افلک در سال ۲۰۰۴، در لاس وگاس دوباره با او ازدواج کرد. آنها یک عروسی دوم و عجیب‌تر را در خانه افلک در جورجیا، در تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۲۲، برگزار کردند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج