۱۴۵۵۰۸۳
۱ نظر
۱۱۱۴
۱ نظر
۱۱۱۴
پ

انتقاد از برکناری مجری جنجالی شبکه افق صداوسیما

نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری خطاب به رئیس صدا و سیما گفت: برکناری مجری افق فلسطین به دلیل بیان مطالبی درست در پاسخ به شبکه تلویزیونی باکو که نسبت به خاک جمهوری اسلامی مطرح شده، پیام نادرستی را به مسئولان آذربایجان مخابره می‌کند.

ایلنا: نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری خطاب به رئیس صدا و سیما گفت: برکناری مجری افق فلسطین به دلیل بیان مطالبی درست در پاسخ به شبکه تلویزیونی باکو که نسبت به خاک جمهوری اسلامی مطرح شده، پیام نادرستی را به مسئولان آذربایجان مخابره می‌کند.

انتقاد از برکناری مجری جنجالی شبکه افق صداوسیما

حمید رسایی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس صدا و سیما گفت: تلویزیون باکو به کرات و چندین بار روی آنتن اهانت‌های متعددی به مسئولان جمهوری اسلامی کرده و اخیراً در خصوص خاک جمهوری اسلامی نیز حرف بی‌ارزش و مفتی زده است. مجری برنامه به افق فلسطین در شبکه افق نیز دو جمله‌ای کوتاه در پاسخ به شبکه باکو بیان کرده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: مجری محترم برای این حرف از ادامه برنامه منع شده است، به مسئولان صدا و سیما اعلام می‌کنند که چرا این حرف بدون هماهنگی بیان شده است و به همین دلیلی برای مدتی وی را از روی آنتن کنار گذاشته‌اند.  آیا حرف این مجری غلط بوده است که مسئولان صدا و سیما معتقدند که اشتباهی صورت نگرفته اما پیش از بیان باید هماهنگ می‌کرده است این در حالی است که وظیفه مسئولان این سازمان بوده که به مجری بگویند پاسخ مجری اهانت کننده شبکه باکو را بدهد اما اینکه شما یک مجری را به خاطر حرف درستی که از روی غیرت دینی و ملی بیان شده از ادامه کار منع می کنید چه پیامی به کسانی که در آذربایجان هستند و هنوز یکی از اتهامات آنها در موضوع شهادت شهید رئیسی نسبت به مسئولان کشور آذربایجان وجود دارد، مخابره می‌کنید. کمیسیون فرهنگی روز گذشته این موضوع را بررسی کرد و مقرر شد به رئیس سازمان تذکر داده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • کارگر

      علی رغم اینکه از آقای رسایی خوشم نمیاد ولی با این حرفش موافقم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج