۱۴۵۴۱۵۴
۱۸۰
۱۸۰
پ

رپورتاژ آگهی

۰ تا ۱۰۰ نکات طرح چکاپ سلامتی در منزل رایگان [ نحوه دریافت ]

در حال حاضر استان های تهران و کرج، تبریز و یزد این طرح را اجرایی و تعداد بسیار بالایی از افرادی که در آن شرکت کرده اند توانسته اند تا بدون مراجعه به مراکز درمانی از خدمات سلامت در منزل بهره مند گردند، در این مطلب در رابطه با طرح رایگان سلامت در منزل برایتان توضیحاتی را آورده ایم تا با خواندن این مطلب نکاتی که در انجام این طرح نیاز به دانستن دارید را خدمتتان نماییم، با ما همراه باشید.

طرح چکاپ سلامتی در منزل از دسته طرح های وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی می باشد که از سال ۱۴۰۲ شروع و تاکنون اجرای آن قوت بیشتری گرفته است، در حال حاضر استان های تهران و کرج، تبریز و یزد این طرح را اجرایی و تعداد بسیار بالایی از افرادی که در آن شرکت کرده اند توانسته اند تا بدون مراجعه به مراکز درمانی از خدمات سلامت در منزل بهره مند گردند، در این مطلب در رابطه با طرح رایگان سلامت در منزل برایتان توضیحاتی را آورده ایم تا با خواندن این مطلب نکاتی که در انجام این طرح نیاز به دانستن دارید را خدمتتان نماییم، با ما همراه باشید.

0 تا 100 نکات طرح چکاپ سلامتی در منزل رایگان [ نحوه دریافت ]

طرح رایگان چکاپ در منزل چگونه طرحی است؟

طرح سلامت رایگان خدماتی است که از سوی مراکز درمان در منزل برای کاربرانی که می خواهند از خدمات سلامت در خانه خود استفاده نمایند اجرا می گردد، در این طرح شخصی که می خواهد از طرح سلامتی در منزل رایگان استفاده کند با مرکز تحت پوشش طرح درمان در منزل ارتباط برقرار کرده و درخواست خود را به این مرکز اعلام می نماید، پس از آن مرکز تحت پوشش طرح درمان در منزل با اعزام فوری کارشناس می تواند خدمات چکاپ در منزل را برای فرد گیرنده خدمات اجرا کند.

منظور از رایگان بودن طرح چکاپ سلامتی در منزل چیست؟

بسیاری از افراد می پرسند که آیا رایگان بودن این طرح واقعی است؟ یا باید پرداختی صورت بگیرد؟ در جواب این عزیزان باید بگوییم که برای افرادی که دارای بیمه تکمیلی هستند و از هر نوع هم که باشد این طرح رایگان است و می توانند بدون پرداخت هزینه این طرح را دریافت نمایند.

چه مواردی در طرح چکاپ سلامتی در منزل مورد سنجش قرار می گیرد؟

در رابطه با آیتم هایی که در این طرح سلامت رایگان مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرد می توان به اخذ آزمایش در خانه به صورت پکیج های پایه و پیشرفته اشاره نمود، هزینه نمونه گیری این خدمات نیز رایگان است و هزینه کلی چکاپ نیز با توجه به توضیحات فوق نیز با توجه به دفترچه بیمه پایه و تکمیلی رایگان است.

دریافت خدمات چاپ سلامت رایگان برای نیمه دوم سال 1403

برای نیمه دوم سال با توجه به شیوع بیشتر بیماری های واگیردار استفاده از طرح چکاپ در منزل می تواند در کاهش هزینه های درمانی بسیار موثر باشد، بسیاری از افراد به دنبال علائم سرماخوردگی نمی دانند نوع کسالت آن ها از نوع ویروسی است یا باکتریایی که با استفاده از این طرح می توان به آسانی تشخیص های نهایی گذاشته شود و درمان با استفاده از طرح درمان در منزل اجرا گردد.

امکان ایجاد پرونده سلامت خانواده با استفاده از طرح سلامت

0 تا 100 نکات طرح چکاپ سلامتی در منزل رایگان [ نحوه دریافت ]

با استفاده از طرح سلامت رایگان در منزل برای هر فردی که از این خدمات استفاده نموده است می توان به آسانی پرونده سلامتی از نقطه نظر دریافت خدمات تزریق سرم در منزل، ویزیت پزشک در منزل و سایر خدمات درمانی نیز قابل ارائه و اجرا خواهد بود، در واقع با استفاده از این طرح نیاز درمانی شما به آسانی در منزل شما قابل مرتفع شدن است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج