۱۴۵۴۱۳۵
۶۶۸
۶۶۸
پ

عارف: دخترمان پرخاش کند، اخراجش می‌کنیم؟

معاون اول ریاست جمهوری گفت: آمادگی داریم مصوبه واگذاری زندان اوین به دانشگاه را احیا کنیم و این به نفع کشور است و این پیام را به دنیا می دهیم که زندان را به دانشگاه تبدیل می کنیم.

ایسنا: معاون اول ریاست جمهوری گفت: آمادگی داریم مصوبه واگذاری زندان اوین به دانشگاه را احیا کنیم و این به نفع کشور است و این پیام را به دنیا می دهیم که زندان را به دانشگاه تبدیل می کنیم.

عارف: دخترمان پرخاش کند، اخراجش می‌کنیم؟

محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در پاسخ به درخواست رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: در نشستی که در دانشگاه در دوره قبل داشتیم این تصمیم را گرفتیم که با توجه به فرهنگی بودن انقلاب مان معروف ترین و مخوف ترین زندان قبل از انقلاب را به دانشگاه تبدیل کنیم که در دولت هم تصویب شد که زندان اوین به دانشگاه‌های شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی واگذار شود. آمادگی داریم مصوبه واگذاری زندان اوین به دانشگاه را احیا کنیم و این به نفع کشور است  و این پیام را به دنیا می دهیم که زندان را به دانشگاه تبدیل می کنیم

معاون اول رئیس جمهور افزود: مصوبه دولت قانونی و جدی بود و در سال اول منابعی برای آن گذاشتیم ولی اجرا نشد. از عمر این مصوبه ۲۱ سال می‌گذرد از نوجوانی عبور کرده امیدواریم به پیری نرسد.

وی با اشاره به ناترازی در  زمینه اقتصادی گفت: در اقتصاد با یک مساله جدی ناترازی مواجه هستیم. در سال گذشته تراز تجاری ما 17 میلیارد دلار منفی بوده است و کسری که الان در وسط سال با آن مواجه هستیم حدود هزار همت است.

یک سری از اساتید و دانشگاه‌ها این احساس را دارند که به صورت فراقانونی با آنها برخورد شده است، باید این مساله دنبال شود و مسأله برخورد سلیقه‌ای با اساتید متوقف شود و اگر احیانا با افرادی برخورد سلیقه‌ای شده سریع حل شود.

دانشجو عین دختر و پسر ماست مگر دختر و پسر ما در خانه پرخاش می‌کند، از خانه اخراجش می‌کنیم؟ حتی اگر فرار کند می‌رویم دنبالش و التماس می‌کنیم برگردد.

پاسخ پرخاش برخورد تند نیست مگر اینکه از جاهای دیگری خط گرفته باشد که این نظام نشان داده علی رغم نگاه فرهنگی، اما اجازه نمی‌دهد کسی از خطوط قرمز آن عبور کند البته مطمئنا اینطور افراد در دانشگاه‌ها نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج