قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۳۲۹۱
۶۳۶
۶۳۶
پ

زلزله در شهرداری نصیرشهر تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم (استان تهران) با اشاره به بازداشت شهردار نصیرشهر،به علت اتهامات مالی گفت : دستگیری‌های دیگر در مجموعه شهرداری، دلالان و پیمانکاران مرتبط با شهرداری دور از انتظار نیست واحتمال دستگیری افراد وجود دارد.

عصر ایران: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم (استان تهران) با اشاره به بازداشت شهردار نصیرشهر،به علت اتهامات مالی گفت : دستگیری‌های دیگر در مجموعه شهرداری، دلالان و پیمانکاران مرتبط با شهرداری دور از انتظار نیست واحتمال دستگیری افراد وجود دارد.

زلزله در شهرداری نصیرشهر تهران

محمد یوسف‌وند، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم درگفت‌وگو با ایرنا در خصوص بازداشت شهردار نصیرشهر اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده مردمی به دستگاه قضایی و با رصدهای اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام‌ زمان(عج) روز گذشته شهردار نصیرشهر احضار و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی همچنین در خصوص ادامه دار بودن دستگیری ها گفت: در خصوص همین پرونده احتمال دستگیری‌های دیگر در مجموعه شهرداری، دلالان و پیمانکاران مرتبط با شهرداری دور از انتظار نیست واحتمال دستگیری افراد وجود دارد.

دادستان شهرستان رباط کریم ضمن هشدار به مسئولان و مدیران ادارات و نهادها گفت: به مسئولان ادارات و نهادها متذکر می‌شویم نظارت کافی را به مجموعه اداری خود داشته باشند

یوسف وند ادامه داد: ارتباط افراد وکارمندان با ساخت‌وسازهای غیرمجاز، ارتباط با پیمانکاران، دلالان و افراد مرتبط جرم است وباید نظارت کافی کنند تا تخلفی صورت نگیرد.

یوسف‌وند افزود: دستگاه قضایی در برخورد با تخلفات و تضییع حقوق بیت‌المال به‌هیچ‌وجه کوتاه نخواهد آمد و با متخلفان با شدت برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در نصیرشهر گفت: یکی از دلایل ساخت‌وسازهای غیرمجاز در نصیرشهر نحوه ارتباط غیرمتعارف و غیرقانونی مجموعه شهرداری با پیمانکاران و دلالان بوده است. شهرستان رباط کریم در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج