قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۲۶۳۲
۱۴۳
۱۴۳
پ

رپورتاژ آگهی

رفع سریع کبودی بعد از عمل بینی

شما می‌توانید با کمک برخی از داروها به رفع سریع کبودی بعد از عمل بینی کمک کنید. به‌عنوان‌مثال شاید شنیده باشید که مصرف آناناس در رفع کبودی مؤثر است؛ بنابراین اگر داروهای حاوی عصاره آناناس مصرف کنید به رفع سریع کبودی بعد از عمل بینی خود کمک بسیار زیادی کرده‌اید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد کپسول پیناهیل برای رفع کبودی بیشتر صحبت کنیم.

کبودی بعد از جراحی بینی (رینوپلاستی یا سیتوپلاستی) کاملاً شایع است. ناحیه این کبودی در اطراف چشم‌ها، گونه‌ها و بینی است. میزان کبودی بسته به نوع بدن فرد و سختی جراحی متفاوت است، اما درهرصورت رخ خواهد داد. کبودی معمولاً در عرض ۲-۳ روز پس از جراحی به اوج خود می‌رسد و سپس به‌تدریج طی ۱۰ الی ۱۵ روز بهبود می‌یابد.

استفاده از کمپرس یخ روی نواحی آسیب‌دیده و پرهیز از هر گونه فعالیتی که می‌تواند باعث آسیب بیشتر به‌صورت شود، به کاهش کبودی کمک کند، اما درهرصورت طی مدت‌زمان ذکر شده ما شاهد کبودی خواهیم بود.

خبر خوب اینکه شما می‌توانید با کمک برخی از داروها به رفع سریع کبودی بعد از عمل بینی کمک کنید. به‌عنوان‌مثال شاید شنیده باشید که مصرف آناناس در رفع کبودی مؤثر است؛ بنابراین اگر داروهای حاوی عصاره آناناس مصرف کنید به رفع سریع کبودی بعد از عمل بینی خود کمک بسیار زیادی کرده‌اید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد کپسول پیناهیل برای رفع کبودی بیشتر صحبت کنیم.

رفع سریع کبودی بعد از عمل بینی

کبودی بعد از عمل بینی چند روز طول می‌کشد

همان‌طور که قبلاً هم گفته‌ایم کبودی بعد از عمل بینی دو الی سه روز بعد از عمل خود را نشان می‌دهد و بسته به مراقبت‌های فرد و همچنین نوع عمل ممکن است تا ۱۴ روز طول بکشد. اگر شخص بخواهد هفته بعد از عمل به محل تحصیل یا سرکار خود برگردد و یا اینکه در اجتماع ظاهر شود، ممکن است این کبودی‌ها برای او ناخوشایند باشند؛ بنابراین شخص در این زمان به دنبال یک راه تضمین شده و بی‌ضرر برای درمان آنها خواهد بود‌.

در بین روش‌هایی که پزشک به شما پیشنهاد می‌کند می‌توان به کمپرس آب سرد و بالاگرفتن سر در هنگام نشستن و خوابیدن اشاره کرد. همچنین ممکن است پزشک به شما پیشنهاد کند که از سیگارکشیدن خودداری کنید و در مقابل تابش آفتاب نیز قرار نگیرید. تمام این کارها به‌عنوان مراقبت‌های پس از عمل شناخته می‌شوند و کمک می‌کنند تا ناحیه کبودی بیش‌ازپیش گسترده نشود و بیشتر از زمان معین ذکر شده نیز طول نکشد.

اما اگر شما خواهان رفع سریع کبودی بعد از عمل بینی باشید باید به‌غیراز مراقبت‌های پزشک از مکمل‌های خوراکی نیز استفاده کنید. یکی از مکمل‌های خوراکی بسیار مؤثر در رفع کبودی، کپسول پیناهیل است. اما کپسول پیناهیل چیست و عملکرد آن چگونه است؟ ما در این مورد در ادامه مفصل صحبت می‌کنیم.

نقش کپسول پیناهیل در رفع سریع کبودی بعد از عمل بینی

کپسول پیناهیل یک مکمل خوراکی است. این کپسول حاوی ۲۵۰ میلی‌گرم بروملین است که خاصیت ترمیم‌کنندگی بسیار زیادی دارد. این دارو در جهت رفع خون‌مردگی و کبودی بعد از عمل بینی تأثیر بسیار زیادی دارد. علاوه‌برآن پیناهیل ورم بعد از عمل جراحی را نیز کاهش می‌دهد و روند بهبودی شما را تسریع می‌کند.

  • مصرف پیناهیل باعث بالاتر بردن سرعت ترمیم خون‌مردگی‌ها و درمان کبودی‌های بعد از عمل می‌شود،
  • مصرف پیناهیل در کاهش ورم بعد از عمل نیز تأثیر بسیار عالی دارد.

رفع سریع کبودی بعد از عمل بینی

مشخصات کپسول پیناهیل

شکل دارویی:

کپسول ۲۵۰ میلی‌گرم در بسته‌بندی‌های ۳۰ عددی

مواد تشکیل‌دهنده:

250 میلی‌گرم بروملین در هر کپسول

موارد مصرف: 

ازبین‌بردن انواع خون‌مردگی‌ها و کبودی‌ها در بدن

ترمیم انواع زخم

کاهش ورم بعد از عمل جراحی

کمک به بهبود سریع‌تر زخم جراحی

کمک به بهبود سریع‌تر سوختگی

کاهش دردهای مفصلی

کاهش التهاب معده و روده و کمک به هضم و جذب بهتر پروتئین‌ها در روده کوچک

تسکین دردهای شکمی

کمک به نفخ معده

ازبین‌بردن اسپاسم و انواع گرفتگی عضلانی

راهنمای مصرف پیناهیل برای رفع کبودی بعد از عمل

راهنمای مصرف پیناهیل شامل راهنمای دوز مصرف آن و زمان مصرف آن می‌شود که ما در ادامه به‌صورت تفکیک شده در مورد هر یک توضیح داده‌ایم.

دوز مصرف پیناهیل برای رفع سریع کبودی بعد از عمل بینی

توصیه می‌شود از روز بعد از جراحی تا بهبودی کامل روزانه یک الی سه عدد کپسول مصرف کنید. اگر ناحیه کبودی شما زیاد است می‌توانید تا ۳ عدد کپسول نیز در روز مصرف کنید، اما اگر ناحیه کبودی وسعت زیادی ندارد، یا رنگ کبودی‌ها زیاد تیره نیست مصرف دو عدد کپسول در روز نیز کفایت می‌کند.

بهترین زمان مصرف پیناهیل برای رفع کبودی بعد از عمل بینی

توصیه می‌شود برای تسریع بهبود کبودی‌ها بعد از عمل بینی روز بعد از عمل یا به عبارتی ۲۴ ساعت بعد از جراحی ۳ عدد از این کپسول را مصرف کنید و سپس به‌صورت مرتب و روزانه مصرف دارو را ادامه بدهید تا بهبودی کامل حاصل شود.

برای اینکه از مصرف پیناهیل بهترین نتیجه را بگیرید توصیه می‌شود که یک ساعت قبل از غذا و یا دو ساعت بعد از غذا این کپسول را مصرف کنید. برخی تداخلات دارویی و یا غذایی ممکن است باعث عدم جذب پیناهیل در بدن شما بشوند؛ بنابراین توصیه می‌شود یک ساعت قبل از مصرف غذا و یا هر ماده غذایی دیگری این کپسول را مصرف کنید تا در بدن شما جذب شود. همچنین همراه با غذا کپسول را میل نکنید و اجازه بدهید دو ساعت از مصرف وعده‌غذایی شما بگذرد تا در جذب آن مشکلی پیش نیاید.

پیناهیل بهترین قرص رفع کبودی بعد از عمل بینی

داروهای زیادی در بازار برای رفع کبودی بعد از عمل بینی وجود دارند، اما توصیه ما به شما مصرف داروهایی است که دوز بالایی از بروملین، با غلظت و کیفیت کافی را در خود داشته باشند. پیناهیل یک کپسول بدون عارضه است که دارای ۲۵۰ میلی‌گرم بروملین در هر کپسول است.

بروملین تغلیظ شده موجود در این کپسول باعث می‌شود تا فرایند بهبود شما بسیار سریع شود و کبودی‌های ناشی از جراحی بینی در زمانی بسیار کوتاه‌تر از زمان معمول آن درمان شوند. البته این نکته را هم به‌خاطر داشته باشید که مصرف پیناهیل باید در کنار نکات مراقبتی دیگر باشد و شما نکات مراقبتی اعلام شده توسط پزشک را نیز باید به‌صورت کامل رعایت کنید.

به‌عنوان‌مثال؛

  • مصرف دخانیات را قبل و بعد از عمل به‌صورت کامل قطع کنید.
  • قبل و بعد از عمل به‌هیچ‌عنوان از داروهای ضدانعقاد خون مانند آسپرین یا بروفن و یا انواع مکمل‌های گیاهی همچون جنسینگ و ویتامین e استفاده نکنید.
  • تا دو هفته بعد از عمل به‌هیچ‌عنوان آرایش نکنید.
  • بینی خود را فشار ندهید.
  • در مقابل نور آفتاب قرار نگیرید.
  • از کمپرس یخ در نواحی آسیب‌دیده استفاده کنید
  • در هنگام نشستن و خوابیدن نیز سرخود را بالا نگه دارید.

موارد منع مصرف پیناهیل

پیناهیل با برخی از داروها تداخل دارد و بهتر است همراه با آنها مصرف نشود. همچنین برای برخی از افراد که دارای بیماری‌های خاص هستند نیز استفاده از این دارو توصیه نمی‌شود.

  • داروی پیناهیل نباید همراه با داروهای رقیق‌کننده و ضدانعقاد خون استفاده شود
  • کسانی که دچار بیماری‌های هموفیلی، نارسایی کبد و کلیه، آسم و بیماری‌های قلبی هستند نباید از پیناهیل استفاده کنند.
  • کسانی که براثر مصرف آناناس رازیانه و هویج دچار حساسیت می‌شوند در مصرف پیناهیل نیز باید احتیاط کنند.
  • پیناهیل جذب آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای آرام‌بخش را بالا می‌برد و اثر آنها را بیشتر می‌کند.

خرید پیناهیل از آمیتیس نیک دارو

پیناهیل یک داروی بدون عارضه و بی‌خطر است که از گیاه آناناس استخراج می‌شود. بروملین در گیاه آناناس خاصیت ترمیمی بسیار بالایی دارد و به همین جهت نیز برای رفع کبودی و ورم بعد از جراحی بسیار توصیه می‌شود. شما نیز می‌توانید به‌منظور رفع سریع کبودی بعد از عمل بینی خود از کپسول پیناهیل استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات کامل در مورد نحوه خرید پیناهیل و قیمت پیناهیل می‌توانید از وب‌سایت آمیتیس نیک دارو اقدام کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج