۱۴۵۲۲۹۴
۶۹۱۷
۶۹۱۷
پ

هتل های ارزان مشهد کدامند؟

اگر به فکر سفری اقتصادی و کم‌هزینه هستید، با رزرو هتل های ارزان مشهد تا حد زیادی امکان مدیریت بودجه برایتان وجود دارد. در ادامه مقاله سایت برترین ها تعدادی از ارزان ترین هتل های مشهد را به شما معرفی خواهیم کرد.

وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد سبب شده که این شهر مذهبی در زمینه گردشگری پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد. جاذبه‌های مذهبی و تاریخی و مکان‌های طبیعی متعددی در مشهد وجود دارد که با رزرو هتل مشهد می‌توانید طی چند روز از آن‌ها بازدید کنید. اگر به فکر سفری اقتصادی و کم‌هزینه هستید، با رزرو هتل های ارزان مشهد تا حد زیادی امکان مدیریت بودجه برایتان وجود دارد. در ادامه مقاله سایت برترین ها تعدادی از ارزان ترین هتل های مشهد را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل های ارزان مشهد کدامند؟

هتل سارینا مشهد

هتل سارینا مشهد در سال 1398 در چهارراه بی‌سیم، نرسیده به بیمارستان سینا مشهد و در کوچه جهاد 5 افتتاح شد. این هتل نوساز با فراهم کردن امکانات ریز و درشت بر اساس استانداردهای جهانی صنعت هتلداری از مهمانان پذیرایی می‌کند. هتل سارینا مشهد ساختمانی مدرن با سنگ‌های روشن دارد که نام هتل 4 ستاره سارینا روی آن می‌درخشد.

برای ورود به این هتل شما باید ابتدا چند پله سنگی را رد کنید تا به لابی باشکوه آن برسید. البته در کنار این پله‌ها رمپ نیز برای ورود افراد کم‌توان حرکتی یا سالمندان در نظر گرفته شده تا مشکلی در رفت‌وآمد نداشته باشند.

هتل 4 ستاره سارینا تا حرم نیز فاصله چندانی ندارد و در 2 کیلومتری آن واقع شده است. فاصله این هتل مجلل تا حرم به‌صورت پیاده حدود 15 دقیقه معادل با 5 دقیقه رانندگی است. همچنین هتل سارینا دسترسی خوبی به سایر جاهای دیدنی مشهد دارد و در نزدیکی خانه ملک، کلیسای مسروپ مقدس، پارک باغ ملی، آرامگاه نادر شاه، مرکز خرید آکسون و بازار رضا قرار دارد.

هتل لوکس سارینا 212 واحد اقامتی برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته که شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته و سوئیت یک خوابه می‌شود. اتاق‌های این مجموعه از امکانات کاملی برخوردارند و به دلیل داشتن پنجره‌های قدی، نورگیری خوبی دارند.

در چیدمان واحدهای هتل سارینا از دکوراسیون ساده و مینیمال استفاده شده که در عین سادگی، فضایی شیک ایجاد کرده است. این هتل با ارائه امکانات روز دنیا و سرویس‌دهی مناسب توانسته رضایت اکثر مهمانان خود را کسب کند و تجربه خوبی از اقامت در مشهد برایشان رقم بزند.

قیمت هتل سارینا نیز باتوجه‌به امکانات و کیفیت خدمات در محدوده قابل‌قبولی قرار دارد. این هتل را می‌توان جزو هتل های ارزان مشهد دانست که اقامتی راحت را به شما هدیه می‌دهد.

هتل کیانا مشهد

هتل های ارزان مشهد کدامند؟

یکی دیگر از هتل های ارزان مشهد در مقایسه با کیفیت خدمات و امکانات، هتل 4 ستاره کیانا است. این هتل در خیابان امام رضا 2، کوچه کربلا واقع شده و تا ورودی باب‌الرضا تنها 700 متر فاصله دارد.

هتل کیانا مشهد در سال 1391 با هدف پذیرایی از مهمانان در همسایگی حرم فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل 4 ستاره دارای 110 واحد اقامتی دارد که شامل واحدهای VIP، واحدهای آپارتمان، واحدهای کانکت، اتاق‌های دو تخته دبل و توئین و اتاق‌های سه تخته می‌شود. این واحدها امکانات مناسبی دارند و اقامتی راحت را به شما هدیه می‌دهند.

مهم‌ترین مزیت این هتل نزدیکی آن به حرم است که به شما اجازه می‌دهد تا هر زمان هوس زیارت به سرتان زد، در عرض چند دقیقه خود را به آنجا برسانید. نظافت و تمیزی، رفتار خوب پرسنل و امکانات به‌روز و متعدد از دیگر مزایای هتل کیانا مشهد است.

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد در سال 1388 به بهره‌برداری رسیده و در سال 1396 به‌منظور ارتقای خدمات و به‌روزرسانی امکانات بازسازی شده است. این هتل سه ستاره 90 واحد اقامتی دارد که در 5 طبقه پراکنده شده‌اند.

هتل پارمیدا در خیابان امام رضا، امام رضا 24 قرار گرفته و تا حرم کمتر از 2 کیلومتر فاصله دارد. مدت زمان رسیدن از این هتل به حرم به‌صورت پیاده حدود 20 دقیقه است. در ضمن هتل سه ستاره پارمیدا برای مهمانان سرویس رایگان به حرم در دو نوبت صبح و عصر نیز در نظر گرفته که در عرض پنج دقیقه شما را به مهمانی امام مهربانی‌ها می‌برد.

پارمیدا نیز در فهرست هتل های ارزان مشهد قرار دارد که قیمت منصفانه‌ای نسبت به امکانات هتل دارد. برخی از امکانات این مجموعه اقامتی عبارت است از:

  • اتاق چمدان
  • استخر، سونا و جکوزی
  • رستوران و کافی‌شاپ
  • اینترنت رایگان
  • خدمات CIP
  • ترانسفر رفت و برگشت
  • سرویس حرم
  • پارکینگ رایگان
  • صبحانه بوفه رایگان برای مهمانان
  • روم سرویس
  • خدمات لاندری
  • سیستم اعلام و اطفای حریق
  • پلکان اضطراری

هتل هما 1 مشهد

هتل های ارزان مشهد کدامند؟

هتل هما 1 یکی از هتل های ارزان مشهد در میدان احمدآباد است که آغاز فعالیت آن به سال 1352 برمی‌گردد. این هتل باسابقه در سال 1396 بازسازی شده و جزو یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد است.

هتل هما 1، 135 واحد اقامتی دارد که در ساختمانی مجلل با محوطه‌ای سرسبز و زیبا پراکنده شده‌اند و از امکانات کامل اقامتی برخوردارند. در این هتل امکانات تمام و کمالی برای مهمانان فراهم شده تا ضمن راحتی و آسایش در هتل، اوقات فراغت خوبی نیز داشته باشند.

واحدهای هتل هما یک مشهد شامل سه فاز می‌شود. برخی از واحدهای این هتل 5 ستاره در ساختمان اصلی واقع شده‌اند و فازهای دیگر به شکل ویلایی و آپارتمانی هستند که تا ساختمان اصلی هتل حدود 250 متر فاصله دارند.

از مزایای اقامت در هتل هما 1 مشهد می‌توان به نظافت و تمیزی اتاق‌ها، قیمت مناسب در مقایسه با امکانات، برخورد حرفه‌ای کارکنان و چشم‌انداز تماشایی واحدها اشاره کرد. همچنین بد نیست بدانید که فاصله این هتل 5 ستاره تا حرم با ماشین حدود 20 دقیقه است.

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد یا همان هتل هما خیام عضوی دیگر از هتل‌های هما در این شهر مذهبی است که در بلوار خیام واقع شده است. این هتل در سال 1375 در یکی از بهترین مناطق مشهد افتتاح شده و در سال 1395 بازسازی شده است. هتل هما 2 ساختمانی 9 طبقه دارد که 200 اتاق و سوئیت طبقات اقامتی در آن قرار گرفته‌اند.

این هتل 5 ستاره با ارائه امکانات و سرویس‌دهی مناسب توانسته جای خود را در دل مهمانان باز کند و به هتلی محبوب در مشهد تبدیل شود. هتل هما 2 مشهد نیز جرو هتل های ارزان مشهد است که در کنار واحدهای اکونومی، واحدهای لاکچری و گران نیز دارد.

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ از دیگر هتل های ارزان مشهد در خیابان احمدآباد است. این هتل 4 ستاره در منطقه‌ای آرام و به دور از ترافیک و هیاهو قرار گرفته است و دسترسی خوبی به مراکز خرید و مکان‌های دیدنی مشهد دارد.

هتل سی برگ مشهد دارای ساختمانی 8 طبقه با 56 واحد اقامتی است که امکانات قابل‌قبولی را برای پذیرایی از مهمانان تدارک دیده است. این هتل تا حرم حدود 7 کیلومتر فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 17 دقیقه می‌توان این فاصله را طی کرد. رستوران‌هایی شیک ایرانی و ایتالیایی، کافه‌های دنج، تالارهای مجلل پذیرایی و تشریفات و پارکینگ برخی از امکانات هتل سی برگ مشهد است.

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان هتلی 5 ستاره در خیابان نواب صفوی، خیابان امیرالمومنین است که فعالیت خود را در بهار 1401 آغاز کرده است. این هتل نوساز به واسطه عملکرد خوبش توانسته در همین مدت کم رضایت مهمانان را جلب کند و امتیاز خوبی از آن‌ها دریافت کند.

هتل ارغوان یکی دیگر از هتل های ارزان مشهد است که در از نظر منطقه جغرافیایی و نظافت و تمیزی در صدر هتل‌های مشهد قرار دارد. این هتل 13 طبقه و 107 واحد اقامتی دارد و از امکانات کاملی برخوردار است. فاصله هتل ارغوان مشهد تا صحن نواب صفوی به‌صورت پیاده حدود 15 دقیقه و با ماشین تقریباً 5 دقیقه است.

هتل سایه مشهد

هتل سایه یکی دیگر از هتل های ارزان مشهد در خیابان امام رضا 5 است که تا ورودی باب‌الرضا تنها 450 متر فاصله دارد. این هتل در سال 1393 افتتاح شده و دارای 160 واحد اقامتی مجهز با امکانات کامل و خدمات رفاهی مناسب است. از امکانات این هتل 3 ستاره می‌توان به استخر، سونا و جکوزی، رستوران، کافه، سالن کنفرانس و پارکینگ و اینترنت رایگان اشاره کرد.

هتل های ارزان مشهد کدامند؟

هتل آپارتمان بشری

یکی دیگر از گزینه‌های موجود در فهرست هتل های ارزان مشهد، هتل آپارتمان بشری است. فاز اول این هتل در سال 1388 در خیابان خسروی نو، ابتدای بازار سرشور به بهره‌برداری رسید و سپس در سال 1395 فاز دوم آن با افزودن تعدادی واحد اقامتی در همان ساختمان فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل روی هم رفته 300 واحد اقامتی دارد و از امکاناتی مناسب برای پذیرایی از مهمانان برخوردار است. هتل آپارتمان بشری تا ورودی باب‌الرضا 900 متر فاصله دارد.

هتل تارا مشهد

هتل تارا هتلی 4 ستاره و مجلل در خیابان شیرازی، حدفاصل شیرازی 17 و 19 است که در سال 1374 تأسیس شده است. این هتل موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده‌ای دارد و ضمن دسترسی به جاذبه‌های گردشگری شهر، تا حرم تنها 6 دقیقه فاصله دارد. هتل تارا در سال 1374 افتتاح شده و از آن زمان تا به امروز به واسطه خدمات و امکانات مناسبش توانسته رضایت مهمانان را جلب کند.

اقامت در هتل های ارزان مشهد

در این مطلب ما برخی از هتل های ارزان مشهد که برای سفری کم‌هزینه می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید را به شما معرفی کرده‌ایم. برای رزرو این هتل‌ها به وبسایت ایران هتل آنلاین با آدرس https://www.iranhotelonline.com/ مراجعه کنید و از طریق این وب‌سایت تخصصی و معتبر هتل موردنظرتان را انتخاب کنید. ایران هتل آنلاین مرجع رسمی رزرو هتل در کشور است که با خیال راحت می‌توانید از آن نسبت به رزرو هتل اقدام کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج