قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۱۴۹۵
۸ نظر
۸۹۷۷
۸ نظر
۸۹۷۷
پ

ترافیک ۶ کیلومتری در آزاد راه تهران- شمال

براساس دستورالعمل و هماهنگی های به عمل آمده حوالی از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از سمت پل زنگوله به سمت چالوس محدوده کندوان یک طرفه می شود و درصورت تخلیه بار ترافیکی ۲ طرفه شدن مسیر دوباره اعلام خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ولی آباد کندوان با اشاره به ترافیک ۶ کیلومتری در آزاد راه تهران- شمال، گفت : تردد خودروها حوالی ساعت ۱۲ امروز به منظور تخلیه بار ترافیکی در مسیر جنوب به شمال در محدوده کندوان و استان البرز از چالوس به کرج ممنوع شد.

ترافیک ۶ کیلومتری در آزاد راه تهران- شمال

سرگرد حسین نیک پیمان روز سه شنبه افزود : آنچه در ارتباط با این محور گزارش شده ترافیک پرحجم به طول حدود ۶ کیلومتر در تونل های آزاد راه تهران - شمال است و همچنین در محدوده کندوان هم در نقاطی مانند پل زنگوله، ارتفاعات سیاه بیشه و نقاط پایین دست سیاه بیشه ترافیک گزارش شده است.

وی اظهار کرد : براساس دستورالعمل و هماهنگی های به عمل آمده حوالی از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از سمت پل زنگوله به سمت چالوس محدوده کندوان یک طرفه می شود و درصورت تخلیه بار ترافیکی ۲ طرفه شدن مسیر دوباره اعلام خواهد شد.

وی گفت : به علت تعطیلات روزهای پایانی صفر و استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران برای گذر از این مسیر از روز یکشنبه تاکنون شاهد ترافیک پرحجم در جاده چالوس و کرج به ویژه محدوده کندوان هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      وقتی خِرَد نداریم

    • ناشناس

      اینکه دیگه تفریح نیست عذاب عظیمه

    • ایران

      ملت الاف. بعد میگن پول نداریم. یه مشت مرفه بی درد ویلا نشین

    • لیلا

      بدبختای سفر نرفته.اصلا ارزش داره.خوش بحال خودمون که بچه مدرسه ای نداریم بچه هامون بزرگ شدن هروقت دلمون بخادمیریم شمال.

    • ناشناس

      اخی . بنزین گرونه میرن تو ترافیک بنزین حروم نشه.آره دادا ....هی بگید قیمت مدیریت نشه

    • مهدی تبریز

      سلام بعد میگن گرونی اون از فرودگاه امام این از جاده شمال و......واقعا معلوم نیست چه خبره الحمدوا...تعطیلی پشت تعطیلی .کشوری که اقتصاد و وضعیت تورم و بیکاری بیداد میکنه چرا اینقدر تعطیلی داشته باشه فردا آمریکا نفت ذخیره میکنه بعد ما محتاج نفت بنزین خواهیم شد مفت از کشورهایی مثل ما خریداری یا کشورهای دیگر میخره نفت الان نباید به این قیمت باشه کم کم ۳۰۰ یا ۴۰۰ دلار باشه اصلا نباید فروخت ما کشوری توریستی داریم و چهار فصل .با جذب توریست بجای نفت فروختن درآمد خواهیم داشت الان مردم بطرف شمال میروندزمستان هم کیش و جنوب کشور

    • مسعود

      عدم کنترل پلیس راهور و عدم نظارت و تصمیم گیری پلیس موجب ترافیک سنگینی میگردد چون پلیس فقط قبوض جریمه الکترونیکی را انجام میدهد درضمن تشریف بیاورید ببینید مردم در پارک ها و مناطق مختلف چادر زده اند خواهشاً به مردم مستضعف توهین نکنید فرزندان این جماعت مگر تفریحی نیاز ندارند

    • آرش

      نمی‌دونم چی بگم مگه قبلاً این همه سفر بود یکسره سفر اگرم سفر نباشه توی شهر ترددهای بیجا خیلی زیاده همش شده ترافیک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج