قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۱۱۳۲
۲۴۵۸
۲۴۵۸
پ

آخرین خبر درباره تعطیلی احتمالی سه‌شنبه

استاندار خراسان رضوی گفت: تصمیم گیری در خصوص تعطیلی روز سه شنبه در مشهد و این استان براساس ضروت خواهد بود و تاکنون موضوعی در این خصوص اعلام نشده است.

ایرنا: استاندار خراسان رضوی گفت: تصمیم گیری در خصوص تعطیلی روز سه شنبه در مشهد و این استان براساس ضروت خواهد بود و تاکنون موضوعی در این خصوص اعلام نشده است.

آخرین خبر درباره تعطیلی احتمالی سه‌شنبه

یعقوبعلی نظری در گفت و گو با ایرنا در خصوص تعطیلی روز سه شنبه هفته جاری افزود: تعطیلی این روز بنا به ضرورت خواهد بود، اگر تشخیص دهیم ضرورتی وجود دارد تعطیل خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: چنانچه ضرورتی برای تعطیلی باشد، با پیشنهاد استان به مسوولان مربوطه کشوری برای تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: هیج پیش بینی در خصوص تعطیلی یا عدم تعطیلی روز سه شنبه ندارم و ایجاب ضرورت عامل تصمیم گیری خواهد بود.

اسکندر مومنی وزیر کشور هشتم شهریور ماه در قرارگاه خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر در مشهد اعلام کرد: احتمال تعطیلی روز سه شنبه فقط مربوط به مشهد است و مصوبه تعطیلی منوط به تصمیم گیری در تهران خواهد بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج