قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۰۸۹۸
۱۱۷۰
۱۱۷۰
پ

وعده مهم وزیر ارتباطات پزشکیان درباره فیلترینگ

امروز مراسم تودیع و معارفه عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سیزدهم و سیدستار هاشمی- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم- با حضور محمدرضا عارف- معاون اول رئیس جمهور و جمعی از فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

تابناک: امروز مراسم تودیع و معارفه عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سیزدهم و سیدستار هاشمی- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم- با حضور محمدرضا عارف- معاون اول رئیس جمهور و جمعی از فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

وعده مهم وزیر ارتباطات پزشکیان درباره فیلترینگ

سید ستار هاشمی در این مراسم اظهار کرد: صریح بگویم؛ دغدغه اصلی من احیای حکمرانی در فضای مجازی است که به حق رهبر عزیز انقلاب در دیدار چند روز قبل فرمودند:«مهم این است که در فضای مجازی، حکمرانی قانونمند وجود داشته باشد». فضایی که دیگر مجازی نیست و عین واقعیت حقیقی مردم است. واقعیتی که همه ما هر روز داریم آن را زندگی می‌کنیم و در آن نفس می‌کشیم.

هاشمی با اشاره به اینکه فیلترینگ در وضعیت فعلی به نفع هیچکس نیست، توضیح داد:  هم حاکمیت ما را نقض کرده، هم امنیت سایبری را زیر سئوال برده، هم امنیت خانواده ها را دچار مشکل کرده، هم کسب و کارها آسیب دیدند و هم مردم ناراضی شدند. این چیزی نیست که اسناد بالادستی و رهبری انقلاب از ما خواسته بودند.

واقعیت آن است که هم باید با کمک نهادهای قانونگذار از طریق وضع قوانین روزآمد حکمرانی خوب داشته باشیم، و هم خوب حکمرانی کنیم: یعنی قوانین را با شیوه‌های روزآمد، دقیق و شفاف به بهترین شکل اجرا کنیم و کاری کنیم که مردم از حکمرانی ما راضی باشند اگر این اتفاق رخ دهد، همواره سرمان برای قانونمند کردن این فضا در برابر مردم عزیز بالاست و برای سوالات آن‌ها همیشه پاسخ خواهیم داشت. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه زمانی که بپذیریم مردم این روزها در فضای مجازی زندگی می‌کنند، آن وقت قبول می‌کنیم که باید برای آن‌ها بهترین شرایط زندگی خوب را فراهم کنیم، تشریح کرد: زندگی خوب در دنیای دیجیتال یا دنیای آینده، هم با کیفیت و به‌روز و بر لبه دانش است، هم امن است و هم آگاهی دهنده و الهام بخش. زندگی که قابلیت دارد جان‌ها را نجات دهد و اگر به خوبی نظم نداشته باشد، می‌تواند جان‌ها و فکرها را از بین ببرد. وظیفه ما به عنوان حاکمیت این است که بهترین شرایط زندگی دیجیتال را برای مردم فراهم کنیم، به آن‌ها آگاهی بدهیم، کیفیت کاربری را بالا ببریم و ایران آینده را برای آن‌ها که قصد و هدفشان ناامن کردن برای اقشار مختلف جامعه به خصوص کودکان و نوجوانان است، ناامن کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج