۱۴۵۰۱۴۱
۵۶۸
۵۶۸
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین سایت خرید لپ تاپ، معرفی ۶ فروشگاه آنلاین

امروزه به‌دلیل توسعه صنعت اینترنت و فضای مجازی، استفاده از ابزارهای ارتباطی بیش ‌از ‌پیش احساس می‌شود. یکی از پرکاربرد‌ترین ابزارها، لپ تاپ است که یک وسیله بسیار کارآمد برای همه اقشار جامعه به‌حساب می‌آید. همواره دغدغه‌ بسیار از افراد در هنگام خرید لپ تاپ، انتخاب بهترین برند از بهترین فروشگاه است‌. در ادامه به معرفی بهترین سایت های خرید لپ تاپ در ایران می پردازیم.

۱.فروشگاه پارسان می

فروشگاه اینترنتی پارسان می که به‌عنوان بهترین سایت خرید لپ تاپ شناخته می‌شود، در دهه ۸۰ تاسیس شد. این شرکت با حضور چندین مهندس IT فعالیت خود را آغاز کرد‌. با مراجعه به این فروشگاه معتبر می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین لپ تاپ از سرفیس پرو 9 گرفته تا انواع مدل های مک بوک و ... را مناسب با نیاز خود خریداری نمایید. خرید از این فروشگاه مزایای مختلفی از جمله ارسال رایگان، ضمانت عودت کالا در صورت عدم رضایت، ارائه گارانتی معتبر در صورت تعویض کالا، پرداخت درب منزل، پشتیبانی و خدمات پس از فروش و... را به‌همراه خواهد داشت.

بهترین سایت خرید لپ تاپ، معرفی 6 فروشگاه آنلاین

همچنین امکان خرید حضوری نیز در این فروشگاه وجود دارد. محصولات دیجیتالی و برندهای مختلف موجود در این فروشگاه شامل لپ تاپ اپل، لپ تاپ مایکروسافت و لوازم جانبی لپ تاپ و... بوده که همگی آن‌ها به‌صورت اورجینال ارائه می‌گردند. جهت مراجعه به این فروشگاه و کسب مشاوره‌های لازم می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام نمایید.

همانطور که در سایت این مجموعه آمده است:

فروشگاه اینترنتی پارسان می به عنوان یک فروشگاه تخصصی آنلاین اپل و مایکروسافت، مجموعه‌ای کامل از انواع محصولات اپل و مایکروسافت را با قیمت مناسب و تضمین اصالت آن، پس از عرضه توسط شرکت اپل و مایکروسافت ، فراهم کرده است تا نیاز هموطنان عزیز را در خرید اینترنتی محصولات اپل و مایکروسافت، برطرف سازد.

بهترین سایت خرید لپ تاپ، معرفی 6 فروشگاه آنلاین

آدرس: تهران، پایین‌تر از میدان ولیعصر(عج)، خیابان شهید ولدی، مجتمع کامپیوتر ولیعصر، برج اداری شمالی، طبقه 8، واحد 46

تلفن فروشگاه: 88853790-021

2.فروشگاه افراشاپ

یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید لپ تاپ پس از سایت پارسان می، افراشاپ است. این فروشگاه نیز با سابقه ۲۸ ساله‌ خود، جزء معتبرترین فروشگاه‌های عرضه‌کننده لپ تاپ و گوشی شناخته می‌شود و از بهترین وب ‌سایت‌های فروش آنلاین محسوب می‌شود. این مجموعه نیز از تنوع بالای محصولات برخوردار بوده و به‌راحتی قابل دسترسی است. سایت افراشاپ با ارسال سریع، پیگیری سفارش، خدمات پس از فروش، ارائه گارانتی و... به ارائه خدمات می‌پردازد. بهترین سایت خرید لپ تاپ بعد از پارسان می را می‌توان فروشگاه افراشاپ دانست که از طریق راه‌های ارتباطی زیر می‌توانید از تنوع محصولات و خدمات این مجموعه آگاهی یابید.

همانطور که در سایت این مجموعه آمده است:

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید با دنیای تکنولوژی و بازار لپ تاپ همسو باشید و از آخرین محصولات این بازار لذت ببرید، مجموعه ما بهترین انتخاب شما خواهد بود؛ چون برخی از محصولات را فقط در افراشاپ خواهید دید. همچنین افراشاپ نماد اعتماد الکترونیک را کسب کرده تا این محصولات جدید و جذاب را با خیالی کاملا آسوده به صورت اینترنتی خریداری کنید.

3.فروشگاه تاپ رایان

یکی دیگر از فروشگاه‌های معتبر و باسابقه در زمینه عرضه محصولات دیجیتال را که در لیست بهترین سایت خرید لپ تاپ قرار دارد، سایت تاپ رایان بوده که در حدود یک دهه است که در این حوزه به فعالیت می‌پردازد. این فروشگاه محصولات، قطعات مختلف و لوازم جانبی متنوعی مانند لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر و... را به فروش می‌رساند. در این فروشگاه لپ تاپ‌های مختلفی از برندهای متفاوت عرضه شده‌اند که شما می‌توانید باتوجه به بودجه و نیاز خود بهترین مدل را خریداری نمایید. یکی از بهترین مزایای این سایت فیلتر دقیق برای جست‌وجو بوده که امکان یافتن متناسب‌ترین لپ تاپ با نیاز شما را با دسترسی راحت فراهم می‌سازد. راه‌های ارتباطی زیر دسترسی به این مجموعه را امکان‌پذیر کرده‌اند.

بهترین سایت خرید لپ تاپ، معرفی 6 فروشگاه آنلاین

4.فروشگاه لوتوس

یکی از معتبرترین خرده‌فروشی‌های آنلاین در زمینه ارائه طیف متنوع و وسیعی از لپ تاپ‌ها، فروشگاه لوتوس است. این وب سایت بهترین، جامع‌ترین و معتبرترین اطلاعات در رابطه با لپ تاپ‌ها را به شما ارائه می‌دهد. لوتوس همچنین قیمت‌های رقابتی را برای محصولات خود در نظر گرفته و آن‌ها را به‌صورت سریع و با حمل‌ونقلی قابل اعتماد ارسال می‌کند؛ به همین دلیل است که این فروشگاه را در لیست بهترین سایت خرید لپ تاپ جای داده‌اند. در این سایت علاوه‌بر فروش مجازی، امکان فروش حضوری نیز وجود دارد. برای آگاهی از تنوع محصولات و قیمت‌ها می‌توانید یکی از راه‌های ارتباطی را برگزینید.

5.فروشگاه روژسا

یکی از سایت‌ها که می‌توان بعد از سایت پارسان می به‌عنوان بهترین سایت خرید لپ تاپ به‌ آن اشاره کرد، سایت روژسا است؛ چراکه جزء تخصصی‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش لپ تاپ محسوب می‌شود و علاوه‌بر کیفیت بالا، قیمت‌های مناسبی را نیز ارائه می‌دهد. در این فروشگاه برندهای مختلف لپ تاپ وجود دارند که از قیمت‌های مناسبی نیز برخوردار هستند. علاوه‌بر خرید آنلاین، امکان خرید حضوری نیز از این فروشگاه وجود دارد؛ در نتیجه می‌توانید با خاطری آسوده به این فروشگاه مراجعه کرده و متناسب با نیازها و بودجه خود به خرید بپردازید.

آن طور که در سایت این مجموعه آمده است:

مخاطبان روژسا حرفه‌ای ترین کاربران کامپیوتر و حوزه فناوری اطلاعات ایران هستند! برنامه‌نویسان، طراحان، سیستم ادمین‌ها، مهندسان، محققان، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های کشور، گیک‌ها و نردها و تمامی کسانی که می‌خواهند در لبه‌ی تکنولوژی در تکاپو باشند. تکنولوژی‌های بکارگرفته شده در طراحی تمامی سیستم‌های روژسا اعم از طراحی سایت فروشگاه، الگوریتم‌های جستجوی Elastic، انبارداری، بیزنس اینتلیجنس، حسابداری و… با استفاده از فناوری‌های Open Source پیاده‌سازی شده‌اند. در روژسا همیشه برای کاربران حرفه‌ای، برنامه‌نویسان و فعالان جامعه متن باز تخفیف‌های ویژه وجود خواهدداشت.

6.فروشگاه آداک

یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه کامپیوتر و خدمات مربوطه که از سابقه ۱۸ ساله برخوردار بوده، فروشگاه آداک است که خدمات بسیاری را نیز در راستای لوازم جانبی محصولات دیجیتالی چون لپ تاپ ارائه می‌دهد. این فروشگاه برندهای مختلفی را عرضه داشته که هر کدام از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. آداک علاوه‌بر فروش مجازی، امکان فروش حضوری در ۴ شعبه در تهران را نیز فراهم ساخته که می‌توانید به خرید اقساطی نیز بپردازید. این مجموعه شامل مزایای مختلفی مانند ارسال سریع، ضمانت عودت تا ۱۰ روز، پشتیبانی و گارانتی و... می‌شود. این فروشگاه را می‌توان به‌عنوان در لیست بهترین سایت خرید لپ تاپ نیز گنجاند. راه‌های ارتباطی زیر امکان بهره‌مندی از خدمات این مجموعه را برای شما فراهم می‌سازند.

سخن پایانی

به سبب توسیعه بسیار فضای مجازی، استفاده از لپ تاپ‌ها رونق بسیاری یافته است. بنابراین انتخاب یک لپ تاپ اصل اهمیت بسیاری خواهد داشت. شما می‌توانید با شناخت سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف که در زمینه فروش لپ تاپ مشغول به فعالیت هستند، پس از دریافت مشاوره‌های لازم، مناسب‌ترین لپ تاپ را متناسب با نیازهای خود خریداری نمایید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج