قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۹۹۷۵
۱۴ نظر
۱۴۶۷
۱۴ نظر
۱۴۶۷
پ

ماجرای جنایت بی‌رحمانه ناپدری ۲۲ ساله!

جوانی پسر۱۰ساله همسرصیغه ای اش را به عمق ۱۰۰متری یک چاه انداخت

روزنامه خراسان: جوان ۲۲ ساله که ساعت ۴ بامداد روز گذشته وارد کلانتری مصلای مشهد شده بود با بیان این مطلب، راز یک جنایت هولناک را فاش کرد و گفت: پسر۱۰ ساله را سوار موتورسیکلت کردم و او را به بهانه خرید «توله سگ» به اطراف روستای گوارشک بردم. سپس از «محمد» خواستم درون چاه را نگاه کند اما در یک لحظه او را به داخل چاه انداختم و به خانه مادرم بازگشتم ...

در پی اظهارات وحشتناک این جوان ۲۲ ساله، عوامل انتظامی بی درنگ با قاضی ویژه قتل عمد مشهد تماس گرفتند و ماجرای هولناک مذکور را بازگو کردند.

ماجرای جنایت بی‌رحمانه ناپدری 22 ساله!

برای لحظاتی سکوت در دو سوی خط حکم‌فرما شد.تردید قاضی دکتر صادق صفری بر آن بود که ماجرا باید از طریق بازپرس کشیک پیگیری می شد ولی فرضیه زنده بودن پسر بچه در صورت درستی خبر، افکارش را به هم ریخت. این بود که دستور اعزام امدادگران اورژانس و آتش نشانی را در حالی صادر کرد که «محمد یونس»(متهم) نیز با دست‌بند های فولادینی که بر دستانش حلقه شده بود در کنار عوامل انتظامی قرار گرفت و دقایقی بعد خودروهای پلیس و امدادگران آژیرکشان به سمت بیابان های اطراف روستای گوارشک حرکت کردند. مسیر خاکی و طولانی به محل یک زمین کشاورزی رسید و امدادگران با اشاره متهم در کنار دیواری بزرگ توقف کردند.

خیلی زود امدادگران آتش نشانی تجهیزات امدادی را بیرون کشیدند و بدین ترتیب یکی از امدادگران جوان، طناب را به دور کمرش بست و راهی چاه تاریک شد، اما بر خلاف همه تصورات، چاه بسیار عمیق بود به طوری که دیگر صدای امدادگر به گوش نمی رسید. بررسی های مقدماتی نشان داد چاه مذکور حداقل 100 متر عمق دارد. در حالی که تلاش ها برای نجات جان کودک 10 ساله ادامه داشت قاضی ویژه قتل عمد نیز از راه رسید و همه حاضران مضطرب و نگران چشم به سیاهی چاه دوختند. متهم 22 ساله نیز کنار خودروی پلیس نظاره‌گر این حادثه دلهره آور بود.دقایق به کندی سپری می شد و زمزمه های دعاگونه امدادگران، آسمان را هم به راز ونیاز وادار می کرد؛ اما ناگهان همه امیدها فرو ریخت و پیکر بی جان کودک مذکور درحالی از عمق 100 متری چاه بیرون کشیده شد که شکستگی های وحشتناک روی سر و گردن او نمایان بود.بنا بر گزارش روزنامه خراسان، انوار طلایی خورشید از پشت کوه ها خودنمایی می‌کردند که قاضی صفری به دادسرا بازگشت و عوامل انتظامی نیز متهم را به شعبه ویژه پرونده های جنایی هدایت کردند.

ماجرای جنایت بی‌رحمانه ناپدری 22 ساله!

ساعتی بعد «محمدیونس-ع» مقابل میز عدالت ایستاد و به قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب گفت: حدود4 ماه قبل با زن36ساله ای در یکی از رستوران ها آشنا شدم. او که در آن رستوران مشغول کار بود، خودش را مطلقه معرفی کرد و به من گفت که در دوران نامزدی از شوهرش طلاق گرفته است. به همین خاطر هم من به او نزدیک شدم و ارتباط ما در حالی به عقد موقت رسید که تازه فهمیدم او 2 پسر 16 و 10 ساله دارد. با وجود این به آن زن علاقه مند بودم چراکه خودم نیز به خاطر اعتیاد سوابق کیفری داشتم. در همین حال احساس کردم پسر 10ساله او از ازدواج من و مادرش راضی نیست و بهانه‌گیری می کند. این بود که برای جلب رضایت او، قول دادم برایش یک توله سگ، معروف به «گرگی» بخرم. ساعت 9 صبح دوشنبه، پسر10ساله همسر صیغه ای ام را سوار موتورسیکلت کردم و به طرف پنجراه به راه افتادم. آن جا چند قرص ترامادول (داروی مخدر دار) خریدم و آن ها را مصرف کردم. سپس «محمد» را نزد       یکی از دوستانم بردم که در خیابان شهید شیرودی میوه فروشی دارد. بعد از آن به منزل خواهرم در بولوار پیروزی بازگشتم. عصرهنگام بود که دوباره پسر همسرصیغه ای ام را از میوه فروشی دوستم سوار موتورسیکلت کردم و به طرف روستای گوارشک به راه افتادم. وقتی کنار چاه مذکور رسیدیم به او گفتم یک سگ چندتوله درون چاه دارد. وقتی او به داخل چاه نگاه کرد، ناگهان او را با سر به داخل چاه انداختم و بعد هم به خانه مادرم رفتم و درآن جا خوابیدم. نیمه شب بود که به دلیل استرس  و نگرانی از خواب پریدم و ماجرا را برای مادرم بازگو کردم. او هم به خاله و پسرخاله ام خبر داد که بدین ترتیب همه به طرف چاه رفتیم ولی نمی دانستیم چه کار باید بکنیم. به همین خاطر و با پیشنهاد اطرافیانم به کلانتری مصلی رفتم و ماجرا را بازگو کردم.

در پی اعترافات تلخ اما بی رحمانه ناپدری 22ساله، وی با دستور قاضی ویژه قتل عمد، در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت تا بررسی های تخصصی درباره زوایای پنهان این جنایت هولناک زیر نظر سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمدآگاهی)ادامه یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خدا لعنتت کنه که جون یک بچه بیگناه رو گرفتی

    • ناشناس

      افغانی ها در مشهد ریشه دواندند.

    • حامد رحمانی

      فقط اعذام

    • حامد رحمانی

      فقط اعدام

    • ناشناس

      مرتیکه تو غلط کردی بچه ۱۰ساله چکار بتو داره درضمن زنی که شوهر و بچه داره کاملا با زن مجرد تفاوتش در ساعت حضور ش و نیودش مشخصه. بیشرف بچه ۱۰ساله جای تورو گرفته مکه

    • یا امام رضا چطور یه ۲۲ ساله که خودشم هنوز نوجوونه میتونه این جنایت وحشتناک رو رقم بزنه
      اینجور آدما برای جامعه سم مهلک ان باید از صحنه روزگار پاک بشن

    • ناشناس

      خدالعنتت کند.چراکودک بیگناه را داخل چاه انداختی

    • ناشناس

      زن 36 ساله با دو تا پسر 10 و 16 ساله صیغه پسر 22 ساله شده بنظرم اول مادره رو اعدام کنید .

    • ناشناس

      بگم خدا لعنتت کنه ؟ بگم بمیرم برای این بچه ؟ بگم آخه چه مرگتونه آخه که اینقدر وحشی هستین؟ چی بگم آخه ؟ چی بگم ؟

    • ناشناس

      این حتما افغانیه

    • قاسمی

      باید اون زن شیاد را اعدام کنند به اون نکبت نباید گفته شود مادر اگه مادر بود اشغال نمی رفت سیغه بشه یا ازدواج کنه لعنت خدا بر این زن فاسد

    • مراد

      باید عدام خودش را داخل همان چاه انداخت شود همی حکم عالی هست با طناب نه

    • ناشناس

      ایرانی بوده

    • ناشناس

      باید هرچه افغانی از ایران اخراج بسه بعد باعدام بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج