قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۹۶۰۹
۲۳۵۸
۲۳۵۸
پ

شوخی همتی با خاندوزی: حالا برو دانشگاه و توییت بزن!

عبدالناصر همتی در مراسم تکریم و معارفه وزرای اقتصاد پیشین و جدید اقتصاد، به مزاح خطاب به خاندوزی گفت: حالا شما برو دانشگاه و توییت بزن!

فارس: عبدالناصر همتی در مراسم تکریم و معارفه وزرای اقتصاد پیشین و جدید اقتصاد، به مزاح خطاب به خاندوزی گفت: حالا شما برو دانشگاه و توییت بزن!

شوخی همتی با خاندوزی: حالا برو دانشگاه و توییت بزن!

 مراسم تکریم سید احسان خاندوزی وزیر پیشین امور اقتصادی و دارایی و معارفه عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد دولت چهاردهم امروز با حضور رئیس جمهور در وزارت اقتصاد برگزار شد. 

در این مراسم خاندوزی به تشریح بخش‌هایی از عملکرد سه ساله خود در این وزارتخانه پرداخت و برای دولت جدید آرزوی توفیق در تداوم حرکت اصلاحی داشت. 

 همتی هم شرایط اقتصادی کشور را سخت و معیشت مردم را همراه با آلام بسیار توصیف کرد و در عین حال بر اراده دولت چهاردهم برای اصلاح و غلبه بر این مشکلات تاکید کرد. 

 همتی در پایان سخنرانی خود ضمن تقدیر از زحمات خاندوزی در این وزارتخانه به مزاح به او گفت حالا شما برو دانشگاه و توییت بزن! 

 گفتنی است یکی از منتقدان سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم عبدالناصر همتی بود که اکثر انتقادات خود را در قالب توییت منتشر می‌کرد. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج