۱۴۴۹۴۵۰
۷۰۵۳
۷۰۵۳
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم

به راستی کدام یک از هتل های این کلان شهر محبوب دارای بهترین امکانات ممکن و فاصله کمتر با حرم مطهر هستند؟ در این بخش به بررسی دو مورد از بهترین هتلهای مشهد با فاصله ای مناسب تا حرم مطهر خواهیم پرداخت تا در نهایت بهترین انتخاب ممکن برای شما عزیزان میسر شود.

بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم

اگر شما هم به تازگی قصد سفر به مشهد مقدس را داشته و برای محل اقامت دلخواه خود برنامه ریزی می کنید، حتماً به دنبال بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم بوده تا اقامت دلنشین تری را تجربه نمایید. اما به راستی کدام یک از هتل های این کلان شهر محبوب دارای بهترین امکانات ممکن و فاصله کمتر با حرم مطهر هستند؟ در این بخش به بررسی دو مورد از بهترین هتلهای مشهد با فاصله ای مناسب تا حرم مطهر خواهیم پرداخت تا در نهایت بهترین انتخاب ممکن برای شما عزیزان میسر شود.

یکی از مجلل ترین هتل های نزدیک به حرم، هتل ۵ ستاره درویشی محسوب می شود. هتل درویشی مشهد با توجه به موقعیت خاص خود در خیابان امام رضا (ع)، در نزدیک ترین فاصله به حرم مطهر واقع شده است و این در حالی است که شما عزیزان می توانید حتی به صورت پیاده تنها در ۱۰ دقیقه به حرم برسید.

تنوع اتاق های هتل درویشی به حدی است که شما می توانید بسته به فرهنگ و سلیقه خود از میان اتاق های مختلف با دکوراسیون های ایرانی، عربی، چینی، ایران باستان و حتی ایتالیایی انتخاب نموده و بدین ترتیب اقامت در یک فضای آرامش بخش را تجربه کنید.

همچنین تمامی اتاق ها مجهز به امکاناتی در حد و اندازه هتل های ۵ ستاره بین المللی هستند که از جمله آن ها می توانیم به جکوزی، چای ساز، روم سرویس، میز تحریر، صبحانه مناسب و سایر موارد اشاره کنیم. بازار های مختلف و مراکز خرید گوناگونی نیز اطراف این هتل باشکوه قرار دارند تا ارزش رزرو این هتل باشکوه که به عنوان تنها هتل آتریوم شرق کشور محسوب می شود را افزایش دهند. از امکانات داخلی اتاق ها و محل قرارگیری هتل که بگذریم، خدمات هتل توجه ما را به خود جلب خواهد کرد. هتل درویشی مشهد دارای امکاناتی از جمله فروشگاه داخلی هتل، ترانسفر فرودگاه و راه آهن، مجموعه آبی به همراه استخر و سالن ماساژ می باشد که همگی در بالاترین سطح ممکن خدمات مناسبی را ارائه می دهند.

علاوه بر آن شاهد سالن های همایش باشکوهی هستیم که بسته به نیاز ها و سلایق شما دارای دکوراسیون و امکانات اختصاصی بوده و می تواند بهترین لحظات ممکن را در خاطره انگیزترین مراسم های زندگی شما عزیزان رقم بزنند. اگر اهل ورزش کردن هستید و ورزش بخصوصی را به صورت مستمر دنبال می کنید، هتل درویشی مشهد دارای سالن های ورزشی گوناگون از جمله بدنسازی می باشد که همگی امکانات ورزشی و تهویه مناسبی را به مشتریان ارائه می دهند. این در حالی است که این هتل جذاب ۵ ستاره دارای سالن بیلیارد، پارک مناسب کودکان، گیم نت، خدمات تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی و حتی دستگاه خودپرداز بوده و می تواند انواع نیاز های شما عزیزان را پاسخگو باشد. با توجه به امکانات این هتل باشکوه و فاصله بسیار نزدیک آن به حرم مطهر، می توان هتل درویشی را به عنوان یکی از بهترین گزینه های این لیست برشمرد. اما کلان شهر مشهد همواره هتل های باکیفیت بی شماری را برای مسافران و زائران در نظر گرفته است، از جمله سایر هتل های مناسبی که فاصله مناسبی با حرم مطهر دارد می توانیم به هتل هما مشهد اشاره کنیم که از بدو افتتاح خود در سال ۱۳۵۲ همواره شگفتی آفرین بوده است. این هتل باشکوه ۵ ستاره در منطقه بلوار احمدآباد قرار دارد و با حدود ۱۳۵ واحد اقامتی خود در فاصله ی ۲۰ دقیقه ای با حرم واقع شده است. این موضوع بدان معناست که علاوه بر دوری از شلوغی مرکز شهر، فاصله مناسبی با حرم مطهر داشته و در کنار آن به مراکز خرید و اماکن توریستی گسترده ای دسترسی خواهید داشت.

فضای هتل بگونه ای است که از همان ابتدای ورود خود حس اقامت در فضایی آرام و دلنشین را خواهید داشت و لابی باشکوه هتل نیز این موضوع را به هر بیننده ای یادآوری خواهد کرد. اگر به اتاق های هتل هما مشهد نگاهی انداخته باشید، متوجه ویو بسیار مناسب و دکوراسیون دلنشین اتاق ها خواهید شد که در کنار امکانات کامل خود تجربه دلنشینی را مهیا می سازند. سالن های غذاخوری هتل برای سرو غذا بهترین امکانات و فضای مورد نیاز شما را تدارک دیده اند و سالن های ماساژ در کنار سونا و جکوزی مناسب هتل همگی حس اقامت در یک هتل لوکس ۵ ستاره را تداعی می کنند. سالن های ورزشی هتل نیز در شرایط بسیار مناسبی قرار گرفته اند و در عین حال خدماتی همانند سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر، ترانسفر فرودگاهی و بسیاری از امکانات دیگر برای مسافران مختلف از سرتاسر جهان در نظر گرفته شده است.

با توجه به عوامل بیان شده و توجه به نظرات مسافران پیشین این دو هتل محبوب در کلان شهر مشهد، می توان گفت با دو مورد از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم مواجه هستیم. عملکرد این هتل ها در میان سایر هتلهای مشهد بی نظیر است، اما قطعاً لیست هتل های باکیفیت نزدیک به حرم تنها در این چند مورد خلاصه نخواهد شد. در نتیجه بهتر است با بررسی کامل نیاز ها، خواسته ها و بودجه خود نسبت به انتخاب بهترین گزینه اقدام نموده و لحظات دلنشین تری را برای خود و خانواده به ارمغان آورید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج