قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۹۰۳۵
۴۵۳
۴۵۳
پ

عراقچی: پاسخ به اسرائیل، حساب شده خواهد بود

«سیدعباس عراقچی» وزیر امور خارجه ایران درباره پاسخ به اسرائیل گفت: اقدام اسرائیل در تجاوز به امنیت و حاکمیت ایران حتما بدون پاسخ نمی‌ماند‌.

ایسنا: «سیدعباس عراقچی» وزیر امور خارجه ایران درباره پاسخ به اسرائیل گفت: اقدام اسرائیل در تجاوز به امنیت و حاکمیت ایران حتما بدون پاسخ نمی‌ماند‌.

عراقچی: پاسخ به اسرائیل، حساب شده خواهد بود

وزیر خارجه ایران در مورد رایزنی‌های اخیر خود با وزرای خارجه آلمان، فرانسه و انگلیس و تاکید او در این گفتگو‌های تلفنی مبنی بر حق ایران جهت تنبیه اسرائیل در پی ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران اظهار کرد: به طور کلی عرض می‌کنم که سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دارای یکسری اصول و مبنا‌هایی است که تغییرناپذیر است و در همه دولت‌ها اجرا می‌شود و ان‌شاءالله در دولت چهاردهم نیز با توان بیشتری اجرا خواهد شد.

او با تاکید بر این موضوع که «این اصول و مبنا‌ها با هماهنگی‌های بیشتری در تعامل با نهاد‌های مربوطه از جمله مجلس پیگیری و اجرا خواهد شد»، گفت: دولت چهاردهم دوگانه‌سازی و قطبی‌سازی که غربی‌ها می‌خواهند در کشور ایجاد کنند و این طور نشان دهند که بین دولت و حاکمیت دوگانگی وجود دارد، از بین برده است. دکتر پزشکیان با صحبت‌ها و سخنرانی‌های خود بر این موضوع تاکید داشتند و در همین چارچوب دولت وفاق ملی را به مجلس شورای اسلامی معرفی کردند و اقدام مجلس نیز در دادن رای اعتماد به همه وزرا در همین چارچوب بود و در واقع مجلس نیز پاسخ مثبتی را به این ایده دادند.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه «تلاش دشمنان برای جداسازی، دوگانه‌سازی و قطبی‌سازی در داخل کشور از بین رفته و مجموعه ما به صورت متحد و محکم به دنبال تحقق آرمان‌ها خواهد بود»، گفت: در رایزنی‌هایی که با وزرای خارجه انگلیس، آلمان و فرانسه داشتم بحث اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی مطرح شد. در این گفتگو‌ها تاکید کردم که اقدام اسرائیل در تجاوز به امنیت و حاکمیت ایران حتما بدون پاسخ نمی‌ماند و جمهوری اسلامی ایران پاسخ خود را به صورت دقیق، حساب شده و مدیریت شده و با در نظر گرفتن تمامی ابعاد لازم خواهد داد.

عراقچی تاکید کرد: ما اسیر دام‌هایی که ممکن است پهن شده باشد، نخواهیم شد و این انتقام در زمان مناسب و به شیوه مناسب گرفته می‌شود و هیچ وجه تردیدی در اصل آن وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج