قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۸۲۹۱
۲ نظر
۱۱۸۳
۲ نظر
۱۱۸۳
پ

تاریخ بعد از ۲۷سال به نفع پزشکیان تکرار شد

علی قلهکی (فعال رسانه‌ای) بعد از رای آوردن کل کابینه در توئیتی اقدام امروز مجلس را با مجلس سال ۱۳۷۶ به ریاست علی اکبر ناطق نوری مقایسه کرد.

برترین‌ها: علی قلهکی (فعال رسانه‌ای) بعد از رای آوردن کل کابینه در توئیتی اقدام امروز مجلس را با مجلس سال ۱۳۷۶ به ریاست علی‌اکبر ناطق نوری مقایسه کرد:

علی قلهکی با توجه به رای یکدست مجلس به کابینه پزشکیان نوشت: رایِ اعتمادِ یکدست مجلس به کابینه در سالِ ۷۶، دقیقا در سالِ ۱۴۰۳ تکرار شد! سرنوشتِ کابینه دولت هفتم، به ریاست محمد خاتمی در مجلس پنجم به ریاست ناطق نوری که تمامِ کابینه رای اعتماد گرفت، در این دوره، دقیقا تکرار شد.

تاریخ بعد از 27سال به نفع پزشکیان تکرار شد

یعنی دولت چهاردهم، به ریاست پزشکیان از مجلس دوازدهم، به ریاست قالیباف نیز، یکدست رای اعتماد گرفت. ناطق نوری (رییس مجلس وقت) در سال ۷۶ از خاتمی، در انتخابات ریاست جمهوری شکست خورد. امسال (۱۴۰۳) نیز قالیباف (رییس مجلس) از پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری در دور اول شکست خورد.

برنده‌ی رای‌آوریِ یکدست کابینه‌یِ پزشکیان در مجلسِ قالیباف، شخصِ رئیس دولت است؛ هم رکوردِ سال ۱۳۷۶ را تکرار کرد و هم هزینه‌ی ناکارآمدیِ احتمالیِ برخی از اعضای کابینه نیز در افکار عمومی طبیعتا بر روی دوش پارلمان به دلیل رای دادن یکدست به کل کابینه خواهد بود.

پزشکیان دیگر بهانه‌ای برای پیش‌بُردِ اهدافِ خود در پاستور ندارد و با پشتیبانی کم‌نظیر رهبر انقلاب (در برخی وزارت‌خانه‌ها) و برخی مجموعه‌های دیگر (در تایید استعلامِ گزینه‌هایش)، باید پُرقدرت به پیش رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      انشاالله فقط و فقط به نفع مردم باشه.

    • ناشناس

      انشاالا که دولت موفق و سربلند باشد و در ادامه این وفاق همچنان ادامه یابد؛ مردم دیگه از چند دستگی و اختلافات خسته شده اند و باید منبعد همه صادقانه کار و تلاش کنن تا شرایط اقتصادی مردم‌ بهبود یابد‌‌.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج