قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۸۰۲۵
۱۰۳۳
۱۰۳۳
پ

حضور پزشکیان در دفتر ویژه دولت در مجلس

رئیس جمهوری در دفتر دولت در مجلس حاضر شد و از فعالیت‌های معاونت امور مجلس ریاست جمهوری در ایام بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

مهر: رئیس جمهوری در دفتر دولت در مجلس حاضر شد و از فعالیت‌های معاونت امور مجلس ریاست جمهوری در ایام بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

حضور پزشکیان در دفتر ویژه دولت در مجلس

مسعود پزشکیان رئیس جمهور با حضور در دفتر ویژه دولت در مجلس از فعالیت‌های و اقدامات این معاونت در بهبود رویکرد و اقبال نمایندگان به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم قدردانی کرد.

رئیس‌جمهور در این بازدید که محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت ضرورت تلاش مضاعف این معاونت در تقویت وفاق و همدلی بین دولت و مجلس را مورد تاکید قرار داد.

قالیباف نیز با قدردانی از حضور فعال شهرام دبیری در کسوت معاون پارلمانی رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد سطح همکاری و هم افزایی دو قوه بیش از پیش ارتقا یابد.

شهرام دبیری نیز با قدردانی از حضور رئیس جمهور در دفتر دولت مستقر در مجلس شورای اسلامی آنرا اقدام بی‌سابقه و نشانه توجه رئیس جمهور به فعالیت پارلمانی توصیف کرد و با ارائه گزارشی از برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های معاونت متبوع خود در برگزاری نشست‌ها و رایزنی فشرده برای ایجاد هماهنگی، هم‌افزایی با نمایندگان در خصوص رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی تاکید کرد: مصمم هستیم معاونت امور مجلس را در راستای راهبرد رئیس جمهور محترم به کانون وفاق و همدلی دو قوه برای خدمت بیشتر به مردم و آبادانی کشور قرار دهیم.

حضور پزشکیان در دفتر ویژه دولت در مجلس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج