۱۴۴۷۹۵۹
۷۵۱
۷۵۱
پ

موفقیت فیلم های هنری در سینما آنلاین فیلم‌نت

در کنار فیلم های بلند داستانی که از بدنه سینما نیز نیستند، اکران آنلاین فیلم های کوتاه و مستند هم طرح خوبی بود که با وجود چند مورد در فیلم نت ولی بدون اعلام دلیل متوقف شده و سرنوشت آن نیز نامعلوم است.

در خبرها آمده است که فیلم چرا گریه نمی کنی؟ ساخته علیرضا معتمدی که به طور اختصاصی در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران آنلاین شده است ۶ برابر اکران در سینماها فروش داشته است آن هم در صورتی که هنوز اکران آنلاین آن در فیلم نت ادامه دارد و با این وضعیت پیش‌بینی می شود که به رقم ۱۰ برابری فروش نسبت به سینماها نیز دست یابد.

این خبر به ظاهر ساده اما برای آن بخش از صاحبان آثار سینمایی که در موج پرقدرت فیلم های کمدی نیستند و جای خوبی هم در تعداد سانس در سینماها به دست نمی آوردند، خبر بسیار مهمی است زیرا می توانند امیدوار باشند که اگر فیلم باکیفیتی ساخته باشند می توانند به اکران انلاین فیلم نت امید داشته باشند.

موفقیت فیلم های هنری در سینما آنلاین فیلم‌نت

در حالی که عموم فیلم های پرفروش گیشه به مدد تعداد بالای سالن های سینما و سانس و تبلیغات ماهواره ای به نام کمدی ها ثبت شده است و از سوی دیگر گروه سینمایی «هنروتجربه» نیز به نظر می رسد دیگر رونق خاصی برای فیلم های هنری و متفاوت ندارد، اگر فیلم خوب هنری ساخته شود می تواند حتی پس از یک اکران ناموفق در سینماها چشم امیدش به اکران آنلاین باشد و حتی در جمع اکران پرده و آنلاین به سوددهی نیز برسد. البته در این بازار فقط پلتفرم فیلم نت چنین امکانی را در اختیار فیلم های خاص قرار داده و بازار در انحصار اوست.

در چنین شرایطی که عدد و رقم از موفقیت اکران آنلاین فیلم های هنری باکیفیت خبر می دهند باید از پلتفرم فیلم نت خواست که این روند را منقطع نکرده و با انتخاب مستمر چنین آثاری این فرصت را برای خودش فراهم آورد که مخاطب جدیدی را جذب و نگهداری کند. حتی فیلم نت می تواند سراغ فیلم های اکران نشده برود و آنها را قانع کند که قید اکران پرده را بزنند و به طور مستقل به سینما آنلاین فیلم نت بیایند و شانس خود را اینگونه امتحان کنند.

در کنار فیلم های بلند داستانی که از بدنه سینما نیز نیستند، اکران آنلاین فیلم های کوتاه و مستند هم طرح خوبی بود که با وجود چند مورد در فیلم نت ولی بدون اعلام دلیل متوقف شده و سرنوشت آن نیز نامعلوم است. آنطور که از فضای رسانه ای و سینمایی مشخص بود اکران آنلاین فیلم کوتاه «وضعیت اورژانسی» یک اتفاق بزرگ را رقم زد و به ویژه بین سینماگران در فضای رسانه ای و اینستاگرامی این موضوع مطرح شده بود که فیلم را در فیلم نت دیده و ضمن نقدهای مثبت درباره این اثر، از اکران آنلاین فیلم های کوتاه نیز ابراز خرسندی می کردند.

به هر ترتیب اتفاقی که فیلم نت رقم زده است باید به فال نیک گرفت و همچنین از سیاستگزاران آن خواست که این رویکرد را پررنگ تر از قبل دنبال کنند.

اکران آنلاین فیلم های هنری که دسترسی به آنها ساده هم نیست فرصت مغتنمی است که به ویژه برای اهالی سینما و دانشجویان رشته های مرتبط با سینما قابل استفاده است و از آنسو نیز برای پلتفرم فرصت است تا هم رضایت صاحبان فیلم ها را جلب کند و هم جامعه مخاطبان خود را گسترش دهد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج