قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۷۶۹۹
۱۵۳۵
۱۵۳۵
پ

یک جمله، کامالا هریس را از چشم انداخت!

کامالا هریس در نطق انتخاباتی خود ایده کنترل قیمت‌ها را مطرح کرد. در این روش، قیمت‌های برخی اقلام ضروری از طرف دولت و ایالت‌ها تعیین می‌شود تا بابت تورم، فشار کمتری به مردم وارد شود.

برترین‌ها: بعد از کناره‌گیری جو بایدن و انتخاب معاونش کامالا هریس به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات نوامبر آمریکا، ترس در اردوگاه جمهوری‌خواهان رخنه کرد، چرا که نظرسنجی‌های بعد از آغاز کمپین انتخاباتی هریس نشان می‌داد برخلاف دوران نامزدی بایدن، اوست که گوی سبقت را از ترامپ ربوده است و با همین فرمان به عنوان نخستین رئیس‌جمهورِ زن در تاریخ آمریکا انتخاب خواهد شد، تا اینکه یک اظهارنظر نسنجیده در سخنرانی روز جمعه این سیاستمدار چپگرا باعث شد بخت و اقبال دوباره به دونالد ترامپ روی خوش نشان دهد.

یک جمله، کامالا هریس را از چشم انداخت!

کامالا هریس در نطق انتخاباتی خود ایده کنترل قیمت‌ها را مطرح کرد. در این روش، قیمت‌های برخی اقلام ضروری از طرف دولت و ایالت‌ها تعیین می‌شود تا بابت تورم، فشار کمتری به مردم وارد شود. این حرف هریس که در تضاد با قوانین بازار آزاد بود، به مذاق آمریکایی‌ها خوش نیامد و باعث شد محبوبیت نامزد دموکرات‌ها پایین آمده و ترامپ در یک جهش ناگهانی دوباره محبوب شود. با وجود ریزش آرای کامالا هریس، او در سطح ملی با 51 درصد آرا در مقابل 48 درصد ترامپ پیشتاز است، اما خطر رئیس‌جمهور سابق را بیش از گذشته حس می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج