قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۷۵۱۲
۳۸۶
۳۸۶
پ

مرد شیشه‌ای جنوب تهران به دام افتاد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یکی از قاچاقچیان اصلی تهیه و توزیع شیشه در جنوب تهران خبر داد و گفت که از این فرد ۳۰ کیلوگرم مخدر شیشه کشف شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یکی از قاچاقچیان اصلی تهیه و توزیع شیشه در جنوب تهران خبر داد و گفت که از این فرد ۳۰ کیلوگرم مخدر شیشه کشف شد.

مرد شیشه‌ای جنوب تهران به دام افتاد

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه قاطع و همه‌جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روان‌گردان در تهران با انجام اقدامات پلیسی گسترده متوجه شدند که یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که از محکومین تحت تعقیب است اقدام به تشکیل یک باند توزیع موادمخدر در جنوب پایتخت کرده است.

وی ادامه داد: از همین رو ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی، مخفیگاه سوژه را شناسایی و تحت رصد قرار دادند و در نهایت پس از هماهنگی با مقام قضائی و اخذ مجوزهای قضایی برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند و ضمن رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهم 30 کیلوگرم مخدر شیشه را نیز کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه متهم که از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه‌دار موادمخدر بود در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج