قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۷۴۵۳
۱۹۸۵
۱۹۸۵
پ

زخم هفت‌ساله اراک در مجلس سر باز کرد!

امروز در مجلس و در حاشیه رای اعتماد به عراقچی، بر سر مساله‌ای جدل صورت گرفت که پیش‌تر به طور کلی تکذیب شده بود

برترین‌ها: امروز در مجلس و در حاشیه رای اعتماد به عراقچی، بر سر مساله‌ای جدل صورت گرفت که پیش‌تر به طور کلی تکذیب شده بود؛ ماجرای جنجالی بتن ریزی در راکتور اراک:

محمدضا احمدی نماینده رشت امروز در بخشی از حرف‌هایش گفت: عزت ملی را در مذاکرات رعایت نکردید و متن یک طرفه نوشتید که طرف مقابل هم آن را اجرا نکرد و خارج شد. بعد در قلب رآکتور اراک بتن ریختید و چقدر آن زمان دانشمندان و اندیشمندان اعتراض کردند ولی شما شرط رهبری را نادیده گرفتید.

زخم هفت‌ساله اراک در مجلس سر باز کرد!

و البته امیرحسین ثابتی که پای ثابت هر جنجال و تنش سیاسی است: ما در برجام برای سال‌ها ضرر کردیم. چه بلایی سر رآکتور اراک آمد. سالها چه بلایی سر دانشمندان ما آمد. کجای این متن برجام قابل دفاع است.

این درحالیست که «علی‌اکبر صالحی»، سه بهمن 1397 و در برنامه رو در رو شبکه چهارم سیما گفته بود:  راکتور اراک یک چاله‌ای دارد که کالندریا (قلب راکتور) در آن قرار می‌گیرد و سوخت باید در آن قرار بگیرد و ما آن مخزن (کالندریا) را در آورده‌ایم، چون طراحی عوض می‌شود باید فرم مخزن عوض شود و در حال ساخت مخزن دیگری هستیم که در چاله راکتور قرار بگیرد.

او در ادامه هم گفته بود: سه سال است هر چه می‌گوییم در این چاله راکتور آب سنگین اراک، سیمان نریخته‌ایم؛ چرا اگر ریخته بودیم راکتور اراک از بین می‌رفت. کالندریا یکسری لوله است که سوخت‌ها در آن لوله‌ها قرار می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج