قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۶۸۶۳
۷ نظر
۳۱۵۳
۷ نظر
۳۱۵۳
پ

درگذشت ژاله صامتی، مخاطب را از خنده منفجر کرد

دومین قسمت از رئالیتی‌شو «جوکر ۲» تبدیل به خاطره‌ای جذاب و شیرین شد. یک نمایش بداهه به همراه جوکر تایم ژاله صامتی پر بود از اتفاقات و موقعیت‌های خنده‌آور.

برترین‌ها: دومین قسمت از رئالیتی‌شو «جوکر ۲» تبدیل به خاطره‌ای جذاب و شیرین شد. یک نمایش بداهه به همراه جوکر تایم ژاله صامتی پر بود از اتفاقات و موقعیت‌های خنده‌آور.

به گزارش صفحه اینستاگرام فیلمتو؛ در نمایش بداهه، سوسن پرور نقش مسئول جعلی صدور ویزا برای توریست‌های خارجی را داشت. هر کدام از خانم‌ها نیز نماینده قشری بودند که قصد سفر به ایران را داشتند اما با سنگ‌اندازی برای دریافت ویزا مواجه می‌شدند. این شوخیِ تلخ که برگرفته از سرنوشت خود ما است! منجر به خلق لحظات کمدی شد.

اوج قسمت دوم، جوکر تایم ژاله صامتی است. او صحنه مراسم درگذشت خود را چید و نقش‌هایی خاص به شرکت‌کنندگان داد. در عین حال از رضا نیکخواه، سیروس میمنت و عین‌الله دریایی دعوت کرد تا او را در اجرا کمک کنند.

درگذشت ژاله صامتی، مخاطب را از خنده منفجر کرد

این که کمدی در دل تراژدی خلق می‌شود، موقعیت عجیبی است که خودمان آن را تجربه کرده‌ایم و بارها سوژه فیلم و سریال‌ها شده. ژاله صامتی نیز از این اتفاق بهره برد و خنده را به حد اعلا رساند! نه فقط شرکت‌کنندگان به مرز انفجار رسیدند که مخاطبان نیز تاب و تحمل مقاومت در برابر خنده را نداشتند. 

ژاله صامتی، بازیگر موفقی است که توانایی او در نقش‌های جدی و کمدی بارها اثبات شده. او در جوکر تایم قدرت خود را نیز به رخ کشید و یک دل سیر همه را خنداند؛ تا جایی که می‌توان ادعا کرد این بخش، جزو نقاط عطف «جوکر» در هر دو فصل است. 

مرگ حق است اما برای ژاله صامتی آرزوی عمر طولانی و درخشش هنری و موفقیت در زندگی شخصی داریم. این را هم اضافه کنیم که خانم‌ها با وجود محدودیت‌ها خیلی بهتر و موفق‌تر از آقایان از صحنه «جوکر» بهره برده‌اند.

درگذشت ژاله صامتی، مخاطب را از خنده منفجر کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چرا واقعا این صحنه ها در جوکر ذره ای لبخند را به لب نمی اورد و تعجبم از خنده های مصنوعی این بنده خداهاست. یعنی واقعا هدف از ساخت این برنامه چیست؟؟؟؟!! خندیدن بی معنای عده ای. شاید این برنامه تنها برای خوش بودن همین عده شرکت کنندگانش درست شده نه برای خندان مردم؟
      ؟؟؟?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      کار هر بز نیست خرمن کوفتن، گاو نر می خواهد و مرد کهن، ای علیخانی

    • تد

      بر خلاف تصور قبلیم، جوکر بانوان تا الان فوق العاده بوده :)

    • ناشناس

      دلقکهای بی مزه

    • ناشناس

      این قرتی بازی چی به فکر بیچارگان مملکت باشید؟!؟!؟!

      پاسخ ها

      • ناشناس

        پولش صرف نیازمندان میشه

    • hamid

      جوکر خانوما خیلی اراجیف و بی‌مزه‌س خدایی

    • ناشناس

      این سری عالی بود. محشرررررر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج