۱۴۴۶۶۵۱
۱ نظر
۸۸۳
۱ نظر
۸۸۳
پ

معرفی هتل های جزیره کیش از اقتصادی تا لاکچری

در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد هتل‌های جزیره کیش، به منظور آگاه سازی شما کاربران ارائه داده می‌شود.

سفر به جزیره زیبای کیش در قلب خلیج‌فارس، مقصد بسیاری از مسافران از سراسر کشور است. به دلیل شرایط آب‌وهوای شرجی در این جزیره، اغلب افراد در فاصله زمانی دی‌ماه تا اردیبهشت به این بهشت زیبا سفر می‌کنند. البته باید خاطرنشان کرد که مسافران بسیاری نیز فارغ از هوای شرجی تابستان، به دلیل تعطیلات مدارس این ماه‌ها را برای سفر به جزیره انتخاب می‌کنند.

اولین گام برای مسافرت به این جزیره، اطلاع از شرایط رزرو و هزینه‌ها در این زمینه است. بسته به انتخاب افراد از هتل برای محل اقامت در این جزیره، مستلزم هزینه‌های متفاوتی خواهد بود؛ اما به‌طورکلی سفر به این جزیره به نسبت دیگر سفرهای داخلی با آمار بالای هزینه همراه خواهد بود. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد هتل‌های جزیره کیش، به منظور آگاه سازی شما کاربران ارائه داده می‌شود.

معرفی هتل های جزیره کیش از اقتصادی تا لاکچری

رزرو هتل کیش

ازآنجاکه سفر به این جزیره زیبا به‌عنوان نگین زیبای خلیج‌فارس مستلزم برنامه‌ریزی و مدیریت زمان و هزینه است، قبل از تهیه بلیط باید از برنامه هتل‌های این جزیره و رزرو آن مطلع شوید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های گردشگری و یا بااطلاع از هتل موردنظر، با مراجعه مستقیم به سایت هتل کارهای مربوط به رزرو اتاق را انجام دهید.

بعد از اطلاع از شرایط هتل، حتماً بلیط‌های پرواز به این جزیره را با شرایط رزرو هتل کیش مطابقت داده، تا با کمترین اتلاف در زمان و معطلی، مسافرتی شاد و لذت‌بخش را در این جزیره تجربه کنید. ضمناً به این نکته هم توجه داشته باشید که ساعت تحویل اتاق در هتل‌های این جزیره ساعت ۱۴ و زمان تخلیه ۱۲ ظهر خواهد بود.

هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش

جزیره کیش به دلیل شرایط تفریحی و گردشگری متنوع و زیبا دارای هتل‌ها و مراکز اقامتی بسیاری در این زمینه است. از جمله هتل‌های مطرح ۵ ستاره در این جزیره شرح زیر است:

هتل میراژ کیش

به‌عنوان یکی از هتل‌های ۵ ستاره در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد، تا به امروز پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری بوده است.

هتل پانوراما کیش

از دیگر هتل‌های مطرح این جزیره است که در سال ۱۳۹۸ با ۲۶۷ واحد اقامتی در ۱۵ طبقه فعالیت خود را آغاز نمود.

هتل داریوش

یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های این جزیره است در سال ۱۳۸۳ شروع به کار نمود. این مجموعه که دارای ۱۹۰ واحد اقامتی در سه‌طبقه است، به‌منظور ارتقای کیفی خود در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل بین‌المللی کیش

این مجموعه در سال ۱۳۹۶ با ۳۴۲ واحد اقامتی و سوئیت اختصاصی در ۱۲ طبقه به‌عنوان یکی از هتل‌های ۵ ستاره این جزیره شناخته می‌شود.

هتل ویدا

این هتل با ۱۴۴ واحد اقامتی در ۱۰ طبقه در سال ۱۳۹۶ مشغول به فعالیت شد.

سفری ماندگار با بهترین هتل‌های ۴ ستاره کیش

در کنار هتل‌های مطرح و لاکچری کیش با امتیاز ۵ ستاره، در ادامه به معرفی هتل‌های ۴ ستاره در این جزیره خواهیم پرداخت:

هتل آرامیس کیش

این مجموعه اقامتی که در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز نمود، دارای ۶۸ واحد اقامتی در ۴ طبقه است.

هتل لیلیوم کیش

این هتل لوکس و مجلل در سال ۱۳۹۸ با ۱۵۴ واحد اقامتی در ۸ طبقه فعالیت خود را با ارائه خدمات رفاهی به مسافران این جزیره آغاز نمود. ساختار این مجموعه به‌گونه‌ای است که برخی از اتاق‌های این هتل رو به دریا است. ضمن اینکه کمترین فاصله زمانی ممکن را با مراکز خرید سارینای ۲، پردیس ۱ و ۲ و پانیذ دارد. مسافرانی که تجربه اقامت در این مجموعه را داشته باشند، می‌دانند که با یک پیاده‌روی چنددقیقه‌ای می‌توانند به نوار ساحلی این جزیره رسیده و شاهد مناظر زیبای دریای مواج خلیج‌فارس باشند.

هتل پارمیدا

این مجموعه اقامتی که در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در جزیره آغاز نمود، شامل ۸۱ واحد اقامتی در چهارطبقه است.

هتل فلامینگو کیش

این مجموعه اقامتی با ساختاری شبیه به دلفین با ۲۰۰ واحد اقامتی در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز نمود.

هتل ارم کیش

این هتل با ۲۴۳ واحد اقامتی که ۳۰ واحد آن با امکانات خاص شامل سوئیت پرزیدنت و رویال است، در ۹ طبقه ساخته شده. هتل ارم کیش در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز نمود.

معرفی هتل های جزیره کیش از اقتصادی تا لاکچری

سفری به‌یادماندنی با اقامت در هتل‌های سه ستاره کیش

در کنار هتل‌های معروف، لاکچری و گران‌قیمت در کیش می‌توان به هتل‌های اقتصادی اما باکیفیت با امتیاز سه ستاره اشاره نمود:

هتل پارس نیک

آغاز به فعالیت این هتل مربوط به سال ۱۳۷۰ است، اما به‌منظور ارتقای کیفیت این مجموعه در سال ۱۳۹۸ بازسازی شد. هتل پارس نیک با ۳۷ واحد اقامتی در دوطبقه بنا شده است.

هتل لوتوس

این هتل در سال ۱۳۸۳ شروع به فعالیت نمود، ولی به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر به مسافران در سال ۱۳۹۰ بازسازی شد. این مجموعه با ۷۲ واحد اقامتی در سه‌طبقه پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است.

هتل آبادگران کیش

این هتل که در سال ۱۳۸۰ شروع به کار کرد، با ۷۶ واحد اقامتی در دوطبقه ساخته شد است. باتوجه‌به قدمت این هتل مسئولین آن جهت ارتقای خدمات به مسافران در سال ۱۳۹۷ اقدام به بازسازی کامل این هتل نمودند.

هتل پارسیان کیش

از دیگر هتل‌های ارزان و اقتصادی در کیش مربوط به این مجموعه اقامتی است. این هتل با ۹۸ واحد اقامتی در دوطبقه در سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را آغاز نمود. هتل فوق برای ارتقای کیفی خدمات خود به مسافران در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد.

هتل جام‌جم کیش

هتل جام‌جم است در سال ۱۳۷۵ با ۴۹ واحد اقامتی در ۲ طبقه فعالیت خدماتی خود به مسافران و گردشگران جزیره زیبای کیش را آغاز نمود. کار بازسازی این مجموعه نیز در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت.

کلام پایانی

کیش به‌عنوان نگین زیبای خلیج‌فارس، یکی از گزینه‌های ایده‌آل سفر به شهرهای جنوبی کشور است. باتوجه‌به شرایط آب‌وهوای خاص و شرجی این شهر، افراد بسیاری سفر به این جزیره را به فاصله زمانی دی تا اردیبهشت‌ماه موکول می‌کنند. این جزیره با وجود جاذبه‌های تفریحی و گردشگری متنوع بسیار، جایگزین مناسبی برای سفرهای خارجی است.

اولین گام برنامه‌ریزی برای سفر به این جزیره، اطلاع از شرایط هتل و مراکز اقامتی در کیش است. باتوجه‌به شرایط گردشگری این جزیره زیبای خلیج‌فارس، هتل‌های معروف و مطرحی در این جزیره وجود دارند که متناسب با موقعیت زمانی و هزینه‌ای که برای این منظور در نظر گرفته‌اید، می‌تواند گزینه انتخابی شما برای مدت اقامت در این جزیره نیلگون خلیج‌فارس باشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • اهورا

      دیگه کسی کیش نمیره.... منافع گردشگری جای دیگه هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج