قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۶۱۹۲
۵ نظر
۱۲۱۵
۵ نظر
۱۲۱۵
پ

ادعای جنجالی؛ لیست وزرا انتخاب پزشکیان نیست!

روزنامه اعتماد در یادداشتی به قلم عباس عبدی، فعال سیاسی به طور تلویحی اعلام کرده است که تمام ۱۹ وزیر پیشنهادی پزشکیان به مجلس، انتخاب خودش نیست و آنها را قبول ندارد!

روزنامه اعتماد در یادداشتی به قلم عباس عبدی، فعال سیاسی به طور تلویحی اعلام کرده است که تمام ۱۹ وزیر پیشنهادی پزشکیان به مجلس، انتخاب خودش نیست و آنها را قبول ندارد!

ادعای جنجالی؛ لیست وزرا انتخاب پزشکیان نیست!

در بخشی از یادداشت عبدی خطاب به پزشکیان نوشت:

هر چند هیچ شناخت ویژه‌ای از هیچ کدام از دو فرد محترم پیشنهادی برای این دو وزارتخانه (کشور - آموزش و پرورش) ندارم. اگر هم تجدید نظر را صلاح نمی‌دانید، آیا حاضرید که درباره درستی عملکرد آنان از ابتدا خودتان تضمین دهید؟ چون تضمین شخصی شما می‌تواند تعیین‌کننده باشد.

نکته دیگر این است که آیا این فهرست نهایی است، یا باید در مجلس نیز فیلتر جدیدی گذاشته شود؟ اگر نهایی نیست، لطفا در همین مرحله همه را پس بگیرید و ۱۹ وزیری را پیشنهاد کنید که خودتان قبول دارید، بگذارید مجلس هر کاری می‌خواهند انجام بدهند. اینکه نمی‌شود در فرآیند دیگری توافق شود، بعد مجلس هم در میانه میدان دنبال سهم‌گیری شود.

مسوولیت مجلس با بزرگ‌ترهای آن است، خودتان را با این گروه‌ها درگیر نکنید که بی‌تردید بازنده‌اید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کاملا درسته

    • ناشناس

      جناب آقای پزشکیان تا دیر نشده ۲وزیر معرفی شده برای کشور وآموزش وپرورش(جمعیت این وزارتخانه ۱۹ میلیون نفرند) را عوض کنید.هر دو وزارتخانه بسیار مهم وحساسند.بخصوص آوپ که صنعت رشد یک کشور است.اگر سری به مدارس بزنید متوجه خواهید شد که در این ۳ سال چه بلایی بر سرمایه ها و عزیزان این کشور آمده است.البته افت میانگین معدل پایه ۱۲ در این ۳ سال گواهی بر این مدعا می باشد.لطفا بخاطر آینده این سرزمین در گزینه های وزارتخانه های کشور و آموزش و پرورش تجدید نظر کنید.

    • ناشناس

      آقای پزشکیان شاید شما را وارد رینگی کردنند که خودشان به اهدافشان برسند وشماهم ندانسته وارد رینگ شدید به امید تغیر و مردم را به بازی گرفتید و در نهایت آنان برنده شدنند و از روی شما رد شدنند وشمارا در زیر شمشیر دامولاگس قرار دادنند

    • ناشناس

      خوشم نیامد ازت

    • ناشناس

      خخخخخخ اینم از رییس جمهورمان....کشور رو داده دست ظریف که هشت سال با برجامش کشور را بدبخت کرده....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج