قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۵۹۰۵
۴ نظر
۸۴۹
۴ نظر
۸۴۹
پ

عراقچی: عضو باند نیویورکی‌ها نیستم

وزیر پیشنهادی امور خارجه در جلسه بررسی برنامه‌هایش در کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد که جهان‌بینی من همان جهان‌بینی دوران خدمتم در سپاه است و تغییر نکرده و بنده جزو باند نیویورکی‌ها نیستم.

تسنیم: وزیر پیشنهادی امور خارجه در جلسه بررسی برنامه‌هایش در کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد که جهان‌بینی من همان جهان‌بینی دوران خدمتم در سپاه است و تغییر نکرده و بنده جزو باند نیویورکی‌ها نیستم.

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه صبح امروز (دوشنبه) این کمیسیون با وزیر پیشنهادی امور خارجه اظهار داشت: آقای عراقچی در ابتدا این جلسه ابتدا رزومه‌ای از سوابق و زندگی‌نامه خود را شرح داد و سپس اشاره‌ای به برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود کردند و پس از آن به سوالات اعضای کمیسیون پاسخ دادند.

عراقچی: عضو باند نیویورکی‌ها نیستم

 وی افزود: آقای عراقچی در این جلسه تاکید داشت که مصوبه مجلس در حوزه سیاست خارجی لازم الاجرا است و استثنایی برای هیچ یک از این مصوبات قائل نیستیم و وزارت خارجه تابع سیاست‌ها و دستورالعمل‌های مسئولان عالی کشور است و ما مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: آقای عراقچی همچنین تاکید کرد که ۳ ماموریت اصلی سیاست خارجی ابتدا تامین منافع ملی و افزایش ثروت ملی، دوم تحکیم امنیت ملی و ارتقای قدرت کشور و سوم حفظ عزت و تقویت حیثیت و منزلت کشور است.

رضایی گفت: وزیر پیشنهادی امور خارجه ماموریت اصلی این وزارتخانه را تولید و افزایش ثروت و قدرت کشور عنوان کرد و گفت که یکی از برنامه‌های وزارت خارجه در دولت چهاردهم ارتقای دیپلماسی کشور در حوزه سیاست خارجی است.

وی ادامه داد: همچنین آقای عراقچی ضمن تمجید از سیاست همسایگی دولت شهید رئیسی تاکید کرد که در دولت چهاردهم راه شهید رئیسی و امیرعبداللهیان در روابط با کشور‌های همسایه تداوم پیدا می‌کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: آقای عراقچی در این جلسه با تاکید بر اینکه هیچ تفاوتی بین میدان و دیپلماسی وجود ندارد، عنوان کرد که این دو باید با هم به یک دستاورد برسند. زیرا دیپلماسی بدون میدان هیچ توان و قدرتی ندارند.

وی افزود: آقای عراقچی همچنین تاکید کرد که جهان‌بینی من همان جهان‌بینی دوران خدمتم در سپاه است و تغییر نکرده و بنده جزو باند نیویورکی‌ها نیستم.

رضایی خاطرنشان کرد: آقای عراقچی در ادامه این جلسه با بیان اینکه قانون اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی لازم الاجرا است و ما باید به آن تبعیت کنیم، عنوان کرد که اگر مذاکرات شرافتمندانه رخ دهد طبق قانون راهبردی عمل خواهیم کرد و با قانون راهبردی می‌توان مذاکرات را پیش برد.

رضایی در پایان بیان داشت که جلسه دیگری برای بررسی برنامه‌های آقای عراقچی با کمیسیون امنیت ملی در روز‌های آینده برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مثل ظریف استعفا بده

    • ناشناس

      تو هم یکی مثل جلیلی هستی

    • سرماج

      درود بر شرف عراقچی میانه رو ، هر انسانی در هر جایگاهی و در کارهای روز مره زندگی باید تعادل و انعطاف داشته

    • ب . م

      خدا کنه راست بگی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج