قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۴۹۶۶
۱۸۹۸
۱۸۹۸
پ

اظهارات علم‌الهدی درباره مدرنیته خبرساز شد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نتیجه مدیریت فرهنگی و اجتماعی جامعه‌ای که بر اساس سلامت فکری اسلامی صورت می گیرد را یک نظام مدیریت عادلانه و دور از تبعیض دانست و بیان کرد: به همین دلیل نباید اجازه دهید تا افکار انحرافی وابسته به تفکر مدرنیته و پسا مدرنیته در جریان مسائل فرهنگی و سیاسی ایجاد شود.

ایرنا: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نتیجه مدیریت فرهنگی و اجتماعی جامعه‌ای که بر اساس سلامت فکری اسلامی صورت می گیرد را یک نظام مدیریت عادلانه و دور از تبعیض دانست و بیان کرد: به همین دلیل نباید اجازه دهید تا افکار انحرافی وابسته به تفکر مدرنیته و پسا مدرنیته در جریان مسائل فرهنگی و سیاسی ایجاد شود.

اظهارات علم‌الهدی درباره مدرنیته خبرساز شد

سیداحمد علم‌الهدی در دوره دانش افزایی و توانمندسازی مسوولان و اعضای شورای بسیج اساتید کشور در مشهد گفت: اگر بنا شد جریان های فکری و فرهنگی جامعه به سمت مقابله با دین و ارزش های اسلامی کشیده شود، دیگر عدل اسلامی در جامعه رخ نخواهد داد.

وی نتیجه مدیریت فرهنگی و اجتماعی جامعه‌ای که بر اساس سلامت فکری اسلامی صورت می گیرد را یک نظام مدیریت عادلانه و دور از تبعیض دانست و بیان کرد: به همین دلیل نباید اجازه دهید تا افکار انحرافی وابسته به تفکر مدرنیته و پسا مدرنیته در جریان مسائل فرهنگی و سیاسی ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: جامعه روحانیت بخشی از جریان های اجتماعی را با حوزه های علمیه مدیریت می کند، ولی بخشی دیگر از جریان اجتماعی توسط حوزه قابل مدیریت نیست و آن جریان آکادمیک و دانشگاهی است.

وی ادامه داد: شما اساتید با توجه به مبانی اعتقادی و اسلامی که دارید نسبت به مساله مدیریت فکری و فرهنگی قشر دانشگاهی رسالت اجتماعی و دینی دارید، اگر بتوانید در این مسیر موفق عمل کرده و جریان فرهنگی و فکری را در این قشر مدیریت کنید، جامعه به سوی ارزش‌های دینی و جامعه اسلامی حرکت خواهد کرد.

علم الهدی با بیان اینکه سیره امام باقر (ع) برای ما یک راهبرد، منش رفتاری و فکری است، گفت: در جامعه ولایی و اسلامی تمام راه حل های مسائل اجتماعی و سیاسی در آموزه های دینی و سیره اهل بیت (ع) مشخص است.

به گفته وی، اگر به این موارد توجه شود، راه حرکت خود را در عرصه های سیاسی و اجتماعی پیدا می کنیم و اگر منحرف شویم هیچ عذری در درگاه خداوند نداریم که چرا دچار انحراف سیاسی و اجتماعی شدیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج