قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۴۸۲۵
۱ نظر
۷۹۷
۱ نظر
۷۹۷
پ

رودست شبکه نمایش خانگی به صداوسیما

«کتاب‌باز» با اجرای سروش صحت جزو برنامه‌های پر مخاطب چند سال اخیر بود که به زودی از یکی از پلتفرهای شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم:  «کتاب‌باز» با اجرای سروش صحت جزو برنامه‌های پر مخاطب چند سال اخیر بود که به زودی از یکی از پلتفرهای شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

این برنامه قرار است با شمائل تازه‌ای آماده پخش از یکی از پلتفرهای شبکه نمایش خانگی شود. سروش صحت نیز اخیرا در گفت‌وگویی از ادامه فصل جدید «کتاب‌باز» در شبکه نمایش خانگی و با فرمتی تازه و جدید خبر داده بود.

این چهارمین حضور چهره‌های موثر برنامه‌ساز تلویزیون در نمایش خانگی است؛ بعد از مهران مدیری، علی درستکار و داریوش فرضیایی که با «اسکار»، «گل یا پوچ»، «لالایی» و «سپنج» در شبکه نمایش خانگی فعال شدند.

رودست شبکه نمایش خانگی به صداوسیما

«کتاب‌باز» که از نیمه دهه نود پخش خود را در تلویزیون آغاز کرد، تا پایان این دهه طی 6 فصل اصلی و دوسری ویژه‌برنامه ماه رمضان، روی آنتن شبکه نسیم رفت، اما بعد از آن پخش این برنامه به صورت ناگهانی متوقف شد و دیگر خبری از عنوان کتاب‌باز در صدا و سیما نبود.

«کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان با دعوت از چهره‌های مختلف، در هر قسمت سراغ مرور و معرفی کتاب‌ها با زبانی عامیانه می‌رفت. همین موضوع یعنی روایت ساده و روان و گپ و گفتی صمیمی با مهمانان باعث شده بود تا این برنامه جزو آثار پرمخاطبی باشد که صدر آمار تماشا را به خود اختصاص دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • اعظم

      خوب چه فایده،،، پول مفت نداریم شبکه های پولی ببینیم هیچ کس از مناطق محروم نمیبیند با تلویزیون معروف و مشهور شده حتما باید تلویزیون پخش کنید باید کنار بیاید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج