قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۴۶۳۳
۲ نظر
۱۴۳۳
۲ نظر
۱۴۳۳
پ

چند نکته اساسی از سریالی که خیلی زیاد محبوب شد

سریال «در انتهای شب» ساخته‌ی آیدا پناهنده، اثر قابل توجه این روزهای شبکه‌ی نمایش خانگی است.

برترین‌ها - روح الله طالبی توتی، پژوهشگر مطالعات جنسیت و زنان: سریال  «در انتهای شب» ساخته‌ی آیدا پناهنده، اثر قابل توجه این روزهای شبکه‌ی نمایش خانگی است. در هیاهوی سریال‌های جنایی و هیجانی،  «در انتهای شب» داستان خود را با ملایمت و آرامش آغاز کرد.

ماهرخ (هدی زین العابدین) و بهنام (پارسا پیروزفر) زوج جوانی هستند که گویا در آستانه‌ی جدایی‌اَند... داستانی بسیار شنیده شده اما هم‌چنان جذاب و لب‌ریز از پتانسیل داستان‌گویی، اگر خوب به آن پرداخته شود.

چند نکته اساسی از سریالی که خیلی زیاد محبوب شد

تا این‌جا دلیل غیرسینمایی خاصی برای توجه به  «در انتهای شب» وجود ندارد. اما در قسمت سوم و پس از آشکار شدن دلیل جدایی این زوج، ناگهان نام این سریال در فضای مجازی سر زبان‌ها افتاد و مخاطبان عموما نگاه سریال به این مسئله را تحسین کردند. در قسمت سوم، از اشارات ماهرخ متوجه می‌شویم که دلیل اصلی او برای جدایی از بهنام،  «عدم رضایت از روابط جنسی و زناشویی» بوده است.

 «رابطه‌ی جنسی» یکی از ارکان اساسی روابط میان زوجین است که مانند هر رفتار انسانی دیگر، می‌تواند تحت تاثیر عوامل گوناگون روانی قرار بگیرد. تنش‌های روزمره‌، به سادگی آمادگی ذهنی افراد برای برقراری رابطه‌ی جنسی را به هم می‌ریزد و در زندگی‌های پرتنش امروز، این موضوع بسیار اساسی است.

به دلیل اقتضائات فرهنگی جامعه‌ی ایرانی، اصولا  «امر جنسی» نوعی تابو به شمار می‌رود و حتی سخن گفتن و پرسیدن درباره‌ی آن به سختی اتفاق می‌افتد. در کنار آن، عدم آموزش صحیح نحوه‌ی تعامل جنسی میان زوجین بر وخامت اوضاع می‌افزاید.

بنا بر آمارهای پزشکی، بخش قابل توجهی از زنان در طول زندگی زناشویی‌شان هیچ‌گاه آن تجربه اساسی را تجربه نمی‌کنند. این مسئله منجر به سرخوردگی و بی‌میلی فرد به تداوم زندگی زناشویی خواهد شد.

در آموزه‌های دینی، تاکید بسیاری بر اهمیت «روابط جنسی» مطلوب در تداوم زندگی زناشویی و علاقه‌ی میان زوجین وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • منصور

      البته حضور آقای پارسا پیروزفر هم بی ارتباط با استقبال مردمی نبوده

    • ناشناس

      کجاش محبوب شد آخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج