قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۴۴۰۶
۳ نظر
۲۲۴۲
۳ نظر
۲۲۴۲
پ

امروز و فردا جهنم واقعی را به چشم خواهید دید!

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: میزان تقاضای مصرف برق کشور در زمان اوج مصرف شبانه شکست و از آخرین رکورد تقاضای مصرف روزانه ثبت شده در نیمه مرداد سال گذشته هم فراتر رفت.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت توانیر گفت: میزان تقاضای مصرف برق کشور در زمان اوج مصرف شبانه شکست و از آخرین رکورد تقاضای مصرف روزانه ثبت شده در نیمه مرداد سال گذشته هم فراتر رفت.

امروز و فردا جهنم واقعی را به چشم خواهید دید!

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر اظهار داشت: نیاز مصرف برق کشور در شامگاه ۱۴ مرداد به ۷۴ هزار و ۹۶۰ مگاوات رسید که این میزان از آخرین رکورد تقاضای مصرف روزانه سال گذشته که در ۱۵ مردادماه با میزان ۷۳ هزار و ۴۶۷ مگاوات ثبت شده بود فراتر رفت.

وی افزود: میزان تقاضای مصرف برق کشور در زمان اوج مصرف شبانه هم شکست و از آخرین رکورد تقاضای مصرف روزانه ثبت شده در نیمه مرداد سال گذشته هم فراتر رفت.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: این میزان تقاضای مصرف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۶۹ هزار و ۴۶۷ مگاوات بود، ۵۵۰۰ مگاوات افزایش‌یافته که رشد حدود ۷ درصدی را در میزان تقاضای مصرف شبانه کشور نشان می‌دهد.

مدیرعامل توانیر با بیان این که امروز و فردا گرم‌ترین روزهای تابستان در چند دهه اخیر را تجربه می‌کنیم، ادامه داد: نصاب‌های جدیدی در مصرف برق کشور به ثبت خواهد رسید.

وی از عموم مشترکان اداری، خانگی و تجاری درخواست کرد تا با مدیریت مصرف برق، شرایط را برای تأمین برق پایدار برای همه مشترکان فراهم کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      شما به عراق برق صادر نکنید مردم کمبود برق ندارند

    • بابک

      وقتی قطعی روزانه داریم صرفه جویی معنا ندارد اگه قطعش نکنه باید بهینه مصرف کنیم

    • ناشناس

      این چه تیتری است که زدید؟ چرا دل مردم را خالی میکنید.والله ما در خوزستان در گرمای ۴۹ درجه سایه زندگی عادی داریم.حالا گیرم تو بخش هایی از کشور ۴ تا ۵ درجه نسبت به نرم افزایش داشته باشه فوقش مردم تعطیل کنند بشینند تو خونه یا برن ییلاقات. اتفاق دیگری قراره بیفته؟ صنایع را هم که تعطیل کردند تا برق خانگی تامین بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج