قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۴۲۸۲
۱۲۰۲
۱۲۰۲
پ

گوشی تاشو ارزان هم به بازار آمد!

گوشی تاشدنی اقتصادی هواوی نوا فلیپ با نمایشگر اصلی اولد ۱۲۰ هرتزی و رنگ‌بندی جذاب معرفی شد.

خبرآنلاین: پس از گمانه‌زنی‌های فراوان، هواوی سرانجام از گوشی تاشدنی نوا فلیپ رونمایی کرد که می‌توان آن را اولین تاشدنی اقتصادی هواوی دانست. نوا فلیپ در رنگ‌بندی هیجان‌انگیزی عرضه می‌شود.

گوشی تاشو ارزان هم به بازار آمد!

نوا فلیپ از مکانیزم لولای قطره‌ای بهره می‌برد که به ادعای هواوی تست‌های دقیق SGS سوئیس را پشت سر گذاشته و از ۱٫۲ میلیون بار تاشدن بدون بروز مشکل پشتیبانی می‌کند. ضخامت نوا فلیپ در حالت بازشده تنها ۶٫۸۸ میلی‌متر و وزنش ۱۹۵ گرم است.

صفحه‌نمایش اولد خارجی دستگاه، اندازه‌ی ۲٫۱۴ اینچ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز دارد که کنار دوربین‌های دوگانه‌ی پشتی قرار می‌گیرد. نوا فلیپ از نمایشگر اصلی ۶٫۹۴ اینچی اولد با وضوح +FHD و نرخ نوسازی متغیر یک تا ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و نوردهی ۱۴۴۰ هرتز PWM بهره می‌برد. صفحه‌نمایش خارجی نوا فلیپ به‌عنوان منظره‌یاب برای دوربین اصلی عمل می‌کند و می‌تواند برخی از اپلیکیشن‌های اصلی مانند آب و هوا، موسیقی و تقویم را اجرا کند.

گوشی تاشو ارزان هم به بازار آمد!

گوشی تاشو ارزان هم به بازار آمد!

گوشی تاشو ارزان هم به بازار آمد!

گوشی تاشو ارزان هم به بازار آمد!

پنل پشتی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (حسگر ۱/۱٫۵۶ اینچی RYYB) و دیافراگم f/۱.۹، در کنار دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در جلو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد. هواوی به نام تراشه و مشخصات رم نوا فلیپ اشاره‌ای نکرده است؛ اما حضور این گوشی در گیک‌بنچ نشان داد که احتمالاً تراشه‌ی کرین ۸۰۰۰ در کنار ۱۲ گیگابایت رم، قدرت‌بخش جدیدترین گوشی هواوی خواهد بود.

نوا فلیپ سیستم‌عامل HarmonyOS ۴.۲ را اجرا می‌کند که به برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی نظیر حذف عناصر ناخواسته از تصاویر و استخراج متن از تصویر مجهز شده است. انرژی نوا فلیپ از باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۶ وات تأمین می‌شود. نوا فلیپ در رنگ‌های سبز، مشکی، سفید و گلبهی در دسترس قرار می‌گیرد.

قیمت هواوی نوا فلیپ در کانفیگ پایه با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از ۷۴۴ دلار در چین آغاز می‌شود. قیمت گوشی در کانفیگ ۵۱۲ گیگابایتی به ۷۹۸ دلار و در کانفیگ یک ترابایتی به ۹۱۱ دلار می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج