قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۴۰۷۳
۵ نظر
۲۱۶۶
۵ نظر
۲۱۶۶
پ

امحا ۵۰۰هزار دوز واکسن گارداسیل در ایران

در حالیکه متقاضیان واکسن گارداسیل به سختی می‌توانند در بازار، این واکسن را با قیمت ۵ میلون تا ۲۰ میلیون تومان دریافت کنند ۵۰۰ هزار دوز از این نوع واکسن در کشور امحا شد.

تابناک: در حالیکه متقاضیان واکسن گارداسیل به سختی می‌توانند در بازار، این واکسن را با قیمت ۵ میلون تا ۲۰ میلیون تومان دریافت کنند خبری به تابناک رسیده  که ۵۰۰ هزار دوز از این نوع واکسن در کشور امحا شده است.

امحا ۵۰۰هزار دوز واکسن گارداسیل در ایران

خبر‌های رسیده حاکی از آن است دو تولید کننده ایرانی که این محصول را با قیمت ۲۰۰ هزارتومان به فروش می‌رساندند مجبور شدند تا حدود ۵۰۰ هزار دوز از واکسن‌های خود را به خاطر نبود خریدار، امحا کنند. این در حالی است که قیمت این واکسن در داروخانه های مجاز، بسیار بالاتر از این حرفهاست و بدون کد رهگیری نسخه پزشک، امکان خرید وجود ندارد.

چند سوال در مورد این خبر:

آیا کیفیت نامناسب این واکسن‌ها موجب شده تا با اقبال عمومی مواجه نشود؟ اگر اینگونه است باید از وزارت بهداشت پرسید چرا اجازه حتی فروش یک دوز از این واکسن را صادر کرده است.

اگر بحث کیفیت واکسن‌ها مطرح نیست باید جستجو کرد که چه کسانی پشت سر واکسن‌های وارداتی هستند که اجازه فروش واکسن‌های ایرانی را نمی‌دهند و مردم را مجبور به خرید واکسن با قیمت میلیونی آن هم در صف‌های طولانی می‌کنند!

امحا ۵۰۰هزار دوز واکسن گارداسیل در ایران

واکسن گارداسیل یکی از بهترین محصولات برای مقابله با بیماری‌های مقاربتی است که از بیماری‌های ناشی از ویروس اچ‌پی‌وی یا زگیل تناسلی جلوگیری می‌کند.

ویروس پاپیلومای انسانی عامل اصلی عفونت‌های مقاربتی، زگیل تناسلی و سرطان دستگاه تناسلی، مقعد و حلق است که با تزریق واکسن گارداسیل می‌توان احتمال ابتلا را به حداقل رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      یه واکسن نمیتونن وارد کنند ارزون بدن دست مردم

    • ناشناس

      چقدر داستان دارن مث کرونا

    • ناشناس

      دولت منتخب،بررسی کند!!!

    • L3q0pl3

      بله دقیقا دفعه اولشون نیست ویروس hpv سلاح وزرات اطلاعات هست اونا هم نمیان خودشون خلع سلاح کنند مثله قبلش ویروس هپاتیت یا قبل ترش ک دیگه من نمیدونم

    • یزدان

      کشور رو نابود کردن رفته
      دنبال زیر بغل مار میگردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج