قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۳۷۵۲
۱۵۲
۱۵۲
پ

پیش‌فروش بلیت برگشت اتوبوس اربعین در ۳ مرز

معاون راهبردی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از فراهم شدن امکان پیش‌‌فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین حسینی ۱۴۰۳ در ۳ مرز کشور خبر داد.

تسنیم: معاون راهبردی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از فراهم شدن امکان پیش‌‌فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین حسینی ۱۴۰۳ در ۳ مرز کشور خبر داد.

مهران قربانی با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: در این راستا امکان پیش‌فروش بلیت برگشت اتوبوس‌های اربعین از ۳ مرز خسروی، تمرچین و باشماق فراهم شده است.

پیش‌فروش بلیت برگشت اتوبوس اربعین در ۳ مرز

وی با بیان این‌که در نظر داریم تا 3 سال آینده 60 تا 70 درصد پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین را انجام دهیم، افزود: بر این اساس برنامه‌ریزی کرده‌ایم سال آینده 30 تا 40 درصد از پیش‌فروش بلیت برگشت اتوبوس در مرز مهران را عملیاتی کنیم.

وی با بیان این‌که سهم مرز مهران از تردد زائران اربعین 45 درصد است، گفت: این در حالی است که در زمان بازگشت 60 تا 70 درصد زائران اربعین از مرز مهران بازمی‌گردند که این مسئله فشار زیادی را به سیستم خدمات‌رسانی وارد می‌کند.

معاون راهبردی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با یادآوری اعتبار 1500 میلیارد تومانی برای زیرساخت‌های اربعین، اضافه کرد: این اعتبار صرف اصلاح نقاط حادثه خیز، خط کشی راه‌ها، بهسازی جاده‌ها و... در مسیرهای منتهی به مرزها شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج