۱۴۴۳۷۲۸
۴۸۹
۴۸۹
پ

رپورتاژ آگهی

مکمل کاهش وزن چیست؟

مکمل‌های کاهش وزن برای کمک به کاهش وزن افراد از طریق افزایش متابولیسم و چربی‌سوزی، کاهش اشتها و یا تغییر جذب مواد مغذی در بدن طراحی شده‌اند.

مکمل‌های کاهش وزن برای کمک به کاهش وزن افراد از طریق افزایش متابولیسم و چربی‌سوزی، کاهش اشتها و یا تغییر جذب مواد مغذی در بدن طراحی شده‌اند. این مکمل‌ها در اشکال مختلف از جمله قرص، کپسول، پودر، مایعات و چای وجود دارند و اغلب حاوی ترکیبی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، گیاهان، عصاره‌های گیاهی و سایر ترکیباتی هستند که اثرات مفیدی در بهبود متابولیسم دارند و به سوزاندن کالری کمک می‌کنند. یک مکمل کاهش وزن با روش‌های مختلفی به روند لاغری کمک می‌کند. برای اینکه بیشتر متوجه نحوه عملکرد این مکمل‌ها شوید تا انتها با ما همراه بمانید.

مکمل‌های سرکوب‌کننده اشتها

هدف این مکمل‌ها کاهش احساس گرسنگی و افزایش حس سیری است که به طور بالقوه منجر به کاهش مصرف غذا می‌شود. مکمل‌های کاهش وزن اغلب حاوی فیبر، گلوکومانان و موادی هستند که در معده پخش می‌شوند تا احساس سیری ایجاد کنند. این مکمل‌ها برای افزایش متابولیسم بدن و سوزاندن کالری و چربی در نظر گرفته شده‌اند. موادی مانند کافئین و عصاره فلفل آنوم اغلب در مکمل‌های ترموژنیک یافت می‌شوند.

مسدودکننده‌های چربی

مکمل‌های کاهش وزن از جذب چربی مواد غذایی در سیستم گوارش جلوگیری می‌کنند و کالری دریافتی کلی را کاهش می‌دهند. همچنین این مکمل‌ها اغلب حاوی کیتوزان هستند که به مولکول‌های چربی متصل شده و از جذب آنها جلوگیری می‌کنند.

مکمل‌های عصاره طبیعی

برخی مکمل‌ها شامل عصاره‌های گیاهی هستند با خواص کاهش وزن هستند. به‌عنوان‌مثال می‌توان به گارسینیا کامبوجیا و مورینگا اشاره کرد.

تقویت‌کننده‌های متابولیسم

این مکمل‌ها ادعا می‌کنند که میزان متابولیسم بدن را افزایش می‌دهند و منجر به سوزاندن کالری بیشتر می‌شوند. موادی مانند عصاره برگ کاری، کافئین و برخی گیاهان خاص دیگر اغلب شامل این دسته می‌شوند.

مهارکننده‌های لیپاز

لیپاز آنزیمی است که به تجزیه چربی‌ها کمک می‌کند. مکمل‌های مهارکننده لیپاز همچون عصاره برگ کاری با هدف کاهش فعالیت این آنزیم، منجر به کاهش جذب چربی می‌شود.

مکمل کاهش وزن چیست؟

مزایای کپسول‌های کاهش وزن

برخی از اصلی‌ترین مزایای قرص‌های کاهش وزن عبارت‌اند از:

قرص‌های کاهش وزن به‌عنوان یک کمک‌کننده مؤثر برای افرادی که تمایل به  سبک زندگی سالم‌تری دارند عمل می‌کنند؛ مثل رعایت رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم.

1-افزایش متابولیسم

برخی از مواد موجود در کپسول‌های کاهش وزن، مانند کافئین و عصاره فلفل، دارای خواص ترموژنیک هستند که می‌توانند سرعت متابولیسم را افزایش دهند. این می‌تواند به افزایش کالری‌سوزی حتی در حالت استراحت منجر شود.

همچنین برخی از قرص‌های کاهش وزن حاوی محرک‌هایی مانند کافئین هستند که می‌توانند انرژی موقتی را افزایش دهند و به طور بالقوه به تمرینات و فعالیت بدنی کمک کنند.

2-کمک به کنترل اشتها

برخی از مکمل‌های کاهش وزن حاوی موادی هستند که ممکن است به سرکوب اشتها و کاهش هوس غذایی کمک کنند. این روند می‌تواند مصرف کالری را کمتر و پایبندی به رژیم غذایی کم‌کالری را آسان‌تر کند. 

3-کپسول‌های کاهش وزن برای افزایش چربی‌سوزی

این کپسول‌ها به‌منظور افزایش توانایی بدن در سوزاندن چربی برای تولید انرژی طراحی شده‌اند. موادی مانند چای سبز و نیاسین به حمایت از اکسیداسیون چربی کمک می‌کنند.

4-کاهش جذب چربی

برخی از قرص‌های کاهش وزن ممکن است حاوی موادی باشند که مانع از جذب چربی رژیم غذایی در سیستم گوارشی می‌شوند. ریشه زردچوبه و عصاره مورینگا اولیفرا از جذب چربی‌ها در سیستم گوارشی تا حد زیادی پیشگیری می‌کنند. این می‌تواند منجر به کاهش کالری دریافتی شود.

مکمل کاهش وزن چیست؟

ترمواسلیم یک مکمل برتر کاهش وزن

یک مکمل برتر؛ طیف وسیعی از مزایای کاهش وزن را در خود جای‌داده است. مکانیزم عملکرد این مکمل‌ها برای کاهش وزن، افزایش متابولیسم، تسهیل افزایش سوزاندن کالری و افزایش عملکرد جسمی در طول تمرینات و رژیم‌های ورزشی است. ترمواسلیم باعث افزایش سرعت متابولیسم، سوزاندن کالری‌ و چربی‌های اضافی می‌شود و تجمع چربی در بدن را کاهش می‌دهد. همچنین مواد موجود در آن به طور مؤثری احتباس چربی در بدن را کاهش می‌دهند. این فرمول با افزایش عملکرد فیزیکی و عملکردهای بدن باعث کاهش وزن می‌شود و همچنین به مدیریت کاهش وزن بعد از آن نیز کمک می‌کند.

به دلیل کافئین موجود در آن، توصیه می‌شود برای جلوگیری از اختلالات خواب و بی‌قراری شبانه، کپسول را قبل از ساعت 5 بعد از ظهر مصرف کنید. 

ترمو اسلیم حاوی گارسینیا کامبوجیا  

عصاره گارسینیا کامبوجیا برای قرن‌ها یک راه‌حل گیاهی محبوب برای چاقی بوده است. اگر به دنبال مکمل‌های حاوی گارسینیا هستید ترمواسلیم منبع بسیار خوبی از عصاره این گیاه است. این عصاره دارای درصد بالایی از اسید هیدروکسی سیتریک (HCA) است. HCA از تولید چربی‌های جدید در بدن جلوگیری می‌کند و برای کاهش چربی شکم مفید است. این ماده با آنزیم سیترات لیاز غنی شده است که به بدن کمک می‌کند تا کربوهیدرات بیشتری بسوزاند.

این گیاه به متابولیسم چربی و به‌عنوان یک سرکوب‌کننده اشتها عمل می‌کند، سطح سروتونین را در مغز افزایش می‌دهد تا از هوس پرخوری جلوگیری کند و به حفظ وزن ایدئال کمک می‌کند. عصاره این گیاه یک مکمل یونیسکس است؛ به این معنی که هم مردان و هم زنان می‌توانند آن را برای کاهش وزن خود مصرف کنند.

در مصرف کپسول لاغری ترمواسلیم چه نکاتی را باید رعایت کنم؟

  • در صورت مصرف هر نوع مکمل کاهش وزن، حداقل ۸ تا ۱۰ لیوان آب در روز بنوشید.
  • ثبات در مصرف مکمل‌ها کلیدی است. یک برنامه منظم را دنبال کنید و در صورت امکان، کپسول‌ها را هر روز در زمان مشخصی مصرف کنید.
  • به یاد داشته باشید که مکمل‌ها جایگزین یک رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی منظم نیستند. برای دستیابی به کاهش وزن پایدار، بر تغییرات کلی سبک زندگی خود تمرکز کنید.
  • مکمل‌های کاهش وزن که حاوی موادی مانند کافئین یا محرک‌ها هستند را بهتر است در نزدیکی زمان خواب مصرف نکنید، زیرا ممکن است خواب شما را مختل کنند.
  • ۲ هفته قبل از هر جراحی مصرف را قطع کنید.
  • مکمل‌های کاهش وزن نباید به یک وابستگی طولانی‌مدت تبدیل شوند. هدف این است که از آنها به‌عنوان یک کمک موقت استفاده کنید؛ مادامی که بر رعایت عادات سالم‌تر کار می‌کنید.

سخن نهایی

ترمواسلیم یک مکمل کاهش وزن کاملاً طبیعی است که از عصاره گیاهان تولید شده است. شما در کنار رژیم غذایی و فعالیت بدنی خود می‌توانید از این مکمل استفاده کنید و نتایج شگفت‌انگیز آن را برای کاهش وزن و تناسب‌اندام مشاهده کنید. این دارو با کمک جدیدترین و به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا و باتکیه‌بر دانش متخصصین باتجربه در این زمینه تولید شده است؛ لذا تجارب بسیار موفقی در کارنامه خود به ثبت رسانده است و شما می‌توانید با خیال راحت این مکمل را خریداری و مصرف نمایید. به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کپسول گیاهی ترمواسیلم به وب‌سایت آمیتیس نیک دارو مراجعه فرمایید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج