قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۳۵۹۱
۲۵۹
۲۵۹
پ

اقدام مهم وزارت بهداشت در پایانه‌های مرزی اربعین

عین اللهی، وزیر بهداشت گفت: افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و بالای ۶۵ سال که دچار نقص ایمنی هستند، باید در پایانه‌های مرزی اربعین واکسن سرخک دریافت کنند.

خبرگزاری صداوسیما: عین اللهی، وزیر بهداشت گفت: افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و بالای ۶۵ سال که دچار نقص ایمنی هستند، باید در پایانه‌های مرزی اربعین واکسن سرخک دریافت کنند.

اقدام مهم وزارت بهداشت در پایانه‌های مرزی اربعین

دکتر بهرام عین اللهی، در خصوص لزوم واکسیناسیون گروه‌های پرخطر افزود: در تمام پایانه‌های مرزی گروه‌ها و نیروهای بهداشتی ودرمانی حضور دارند تا زائرین را در زمان رفت و برگشت مورد پایش قرار دهند و خدمات بهداشتی را عرضه کنند.

وی افزود: واکسیناسیون سرخک و سرخچه در پایانه‌های مرزی برای افرادی که بالای ۶۵ سال دارند یا دچار نقص ایمنی هستند الزامی است.

عین اللهی با اشاره به فعالیت پشه آئدس در کشور عراق ضمن ابراز نگرانی نسبت به مبتلا شدن زائران ایرانی بیان کرد: با توجه به اینکه پشه آئدس در این کشور گزارش شده امکان انتقال بیماری وجود دارد و در صورتی که فعالیت جوی تغییر کند امکان رشد و تکثیر پشه است.

وزیر بهداشت ادامه داد: اکنون با توجه به گرمایی که پایدار است، امکان رشد تخم‌ها وجود ندارد؛ چون این تخم‌ها در صورت بارندگی و رطوبت باز می‌شوند و در کشور هم در یک هفته اخیر پیشرفتی از این بیماری گزارش نشده است.

دکتر عین اللهی با بیان اینکه در سه پایانه مرزی خسروی، شلمچه و مهران بیمارستان‌های مجهز برای ارائه خدمت درمانی به مردم دایر شده گفت: برای جلوگیری از گرمازدگی مردم با امکانات سرمایشی خوب بیمارستان‌های مجهز احداث شده است و مشغول خدمت رسانی هستند.

وزیر بهداشت در پایان گفت: هر کدام از این بیمارستان‌ها قریب به ۱۵۰ تا ۲۰۰ تخت دارند و میتوان از حوادث ناگهانی جلوگیری کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج